
Paylaştığı resime veganlar, vejeteryanlar tarafından oldukça büyük tepkiler geldi. Yaptığı paylaşımdan sonra veganlar et severleri et yemeği bırakmaya davet ettiler.

Bazıları bu paylaşımı doğru bulsada tepkiler halen devam etmektedir.


#Magazin




İlk fotoğrafta birşey yok zaten adamın işi et. Bunu sanat olarak görüyor o şekilde bakıyor. Tuz ve baharat serpme hareketi gibi bıçağı tutuşu arasinsa bir bağlantı var iyi yakalamak lazım. Kendisi böyle tanındı çünkü böyle bilindi. İkinci fotoğraf çok rahatsız verici bir fotoğraf hiçbir canlı ne bir deney için kullanılabilir nede ürün için sürekli kesilebilir. Kasaplar var bu bir ikincisi kurban ayı elbette mübarek ayımız ama hayvanlar kesiliyor helal kılındı diyorlar. Kasaplarda helal gıda baremi var bundan hareketle nusrette bu bilinçle mi yaptı acaba
Sanki resmi çekmese kasaplardaki marketlerdi etlerin hayvanların cesedi oldugunu bilmicez. Dünyada yenilebilir hayvanlar kesilir bu bir gerçek yani adam çekse de çekmese de et satışı dünyaca var olan bişey. Vejetaryen ve veganlar etçil insanlara göre çok azınlıkta. Yani bu resim çekilse de çekilmese de hayvanları yemek için katlediyoruz bu dünyanın sonu gelene kadar devam edecek. Duyar kasmasınlar resimle
Etin nerden geldiğini zannediyorlar acep🤔 Bilmiyorlar sanki🤦♀️ Ayrıca belli ki hayvanları bir şey için toplamışlar oraya, her daim o şekilde tutacak halleri yok yahu
Evet bu resim çok kaba ve kötü duruyor.
Ben
Şaka yaptım ben değilim
Cevap
22Cevap
Ya bu insanlar ne zannediyolar adamın zaten ünlü olma sebebi kendi yetiştirdiği hormonsuz besinlerle beslenmiş hayvanların kesimine kadar kendisinin kontrolü altında olması ve et pişirme standartlarının olması. Bir bahçivan yetiştirdiği sebzelerin ortasında fotoğraf çekilse tepkiniz ne olurdu? :D
Ben abartılacak bir şey göremedim. Veganlar rahatsız oluyorsa böyle hesapları takip etmesinler. Marketlerde ve kasaplarda satılan etler sizi rahatsız etmiyor da bu mu rahatsız ediyor. Su veganlar acaba açlıktan hiçbir şey bulamasa yinede veganliga devam edebilirler mi soruyorum.
İlgi çekmeye çalışan ruh hastası veganlar, et yiyen insanlardan hoşlanmıyorlarsa, sırf ilgi çekebilmek için kasap bir adamın hesabında fink atmayacaklar bok çuvalları..
E normal bisi yani etleri operek foto cekecek hali yok cekememezlik hep vegansaniz vegansiniz napak ölek mi yani adamin isi bu yabancilar zaten hangi Türkü övmüş kendilerine baksinlar
Yok biz süt işi yapıyoz kanka böyle bir sağımhanemiz var hergün sabah 6 da gidip inekleri sağıma bağlayıp makinayı temizliyorum
Veganim ve EVET asiri rahatsiz edici size yapildigini dusunun ve tekrar yorum yazin lutfen bu kadar rahat "et yerken iyiydi", " abartiyorsunuz " , " onlar gayet konforlu iskence degil bu" diyebilecek misini?
la gidin ot yiyin kimse size bir şey demiyor
et yiyene de karışmayın.
canlı cansız muhabbetine girersek kimse bir şey yiyemez.
Yaratılış gayesi ile düşünürsek onlar bir lütufdur.
dinsiz isen zaten tartışma saçma olur
Yaaa gerçekten kotu degil de sacma duruyo bir insan niye butun ineklerin ortasinda resim ceksin o degil de ineklerin durdugu yer cok sacma ha bide tuzu atarken dirsegine değiyor igrenç koronaviruslu aylarda eger nussretten et yediysenis koronali olabilirsiniz ondan yiyeceginize gidin baska yerden yiyin ya da evde yapin eti en mantiklisi bu bence
Ay ne saçma yorumlar yapılmış ineklerin bulunduğu yer çok konforlu bir sağma makinası stili hayvanlar zaten rahatsız olmuyor insanlar bilip bilmeden olmuş ama
canım' veganlar mal bulmuş magribi gibi atladı. Su salak insanların sanki kendileri dışında kimse et üretilirken hayvan öldürüldüğünü bilmiyormuş gibi davranmaları beni sinir ediyoe
Yaa orasi ineklerin sut sagcaklari yer oradakilerde sut sagma hortumlari. Bunu bu derece abartacak bir durum yok. Sanki etin nasil kesildigini bilmiyoruz. Antrikotlari lop lop gotururken bisey yok ama. Nusret bu isin erbabi adam hayvanlara zarar verecek hicbirsey yapmaz.
Ben rahatsız edici bir şey göremiyorum. Et ağaçtan mı toplanıyor pardon da? Bizdeki bu modernleşme, medeni insan olma hırsı mıdır nedir bilmiyorum ama doğada hepimizin bildiği üzere bir denge vardır. Hayvanların da bir döngüsü vardır. Bu ses çıkaranların yarısı da prim kasmak isteyen, tek oturuşta bir kuzu devirecek insanlar.
Adamın işi et. Noooldu restorana gidip story atarken iyiydi şimdi mi katil oldu mk
Şu adamı gündeme getirmek bile doğru değil bırakın yok olup gitsin kendi halinde yaşasın itibarı böyle yapa yapa kazandı zaten.
Umrumda bile değil iyiliği kendine
Sağ ol teşekkür ederim
Vegan değilim, fakat çok lüzumsuz buldum. Ana göre etik değil. Farz-ı misal bir askerin öldürdüğü bir düşmanı paylaşması gibi..
Naptığı umrumda değil sadece midemi bulandırıyor et fetişi midir nedir.. Tuhaf nasıl bu kadar ünlü onu da aklım almıyor hala.
Resimde kötü bişi görmedim. Veganlar et yapan yerlerin sayfasını takip etmesinler.
Ya bu eti keserken vuruyor bilmem ne artistik saçma sapan hareketler yapıyor ne gereği var
Vegan olmaya çalışıyorum beni yine deçokta rahatsız etmedi hem yiyip hem laf söylenmesi saçma
Veganlar vejeteryanların eleştirmesine lafım yok ama et yiyen insanların eleştirmesi saçma oluyor.
Eleştirenler sanki öyle yerlerde yalayan hayvankarın ürününü tüketmiyor
Açıkcası benim daha çok midemi bulandırdı. Böyle bir paylaşım yapması saçma olmuş.
bunlar özellike mahsus bu haraketleri yapıyor ne zaman anlıcaksınızda acaba böyle şeylere müsade etmeyeceksiniz özellikle linç olmalıki herkes yorumlar yazsın dündem de kalsın
makina gibi görüyor hayvanları , onların bir canı bir ruhu olduğunu bilmiyor!
Değil gayet normal bir şey iki salak yüzünden de et yemicek değiliz
Yerken iyiydi mk gorunce mi bozuldular? Ne sanıyorlardı, etlerin toprakta yetiştiğini mi?
Sacma sapan hareketler degisik tavirlar gel görki Ünlü 🙄
Adam süt sağım yerinde fotoğraf çektirmiş ne var ki bu fotoğraf da
Adam et yerken et keserken sıkıntı yokta hayvanların ıcınde durunca mı sıkıntı saçmalık kanks
Tepkilik birşey yok. En başından beri olayı buydu zaten. O hayvanların sürekli orda durması mümkün değil, sadece yem için salınmışlar. Güzel sistem
Ne alaka iskencemi var orda. Otomatik sut sagma yeri hata orasi onlara majas yapan alet
Etobur biri olarak beni bile rahatsız etti
Bence degil adamın hayatı zaten bundan ibaret
Hayır olmadım ama az itici.
Çok abartmışlar bence
Oldum olası sevmedim bu adamı zaten
Ne çok abarttınız ya
Fazlasıyla hemde
Ölüsü rahatsız etmedi dirisi mi etti
Etmedi
Değil.
Rahatsız olmadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?