Merhaba, bu gün Nusret hesabından bu şekilde bir fotoğraf paylaştı. Reklamlarda bize kırlarda mutlu mutlu otlayan ineklerin resmini çizen süt ürünlerinin de, marketlerden alıp yediğimiz et ürünlerinin de arka planı tam olarak böyle.
Ben kesinlikle hayvanlara bu kadar eziyet etmek gibi bir hakkımızın olmadığını düşünüyorum. İlk defa et-süt-yumurta tükettiğim için bu kadar utandım kendimden
Nusret’in paylaştığı bu fotoğraf sizi de rahatsız etti mi?
Nusret'in maalesef teşhirci bir tarafı var rahatsız edici. Bu fotoğrafı paylaşmasıni da doğru bulmadım fakat büyükbaş ya da küçükbaş hayvan çiftliklerinde sağima giren İnekler buna benzer bir sistemle sağılır belli bir süre kilitli kalıp memelerinden süt çekilir makinalarla. Buradaki sağımdan çekilen bir fotoğraf mı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum. Ayrıca kimse duygusal lakırtılar yapmasın. Bunca nüfusu beslemenin başka bir yolu yok. Bir çiftlikteki yüzlerce hayvanı sağmak için elbette makineye sokmak zorundasın hayvanı
Bu adamı zaten hiç sevmiyorum çok ukala kalitesiz ve görgüsüz bir insan gibi geliyor bana. Yaptığı ve paylaştığı foto ise hiç doğru değil kendisinin restoranına gidip bir bardak su içmişliğim dahi yoktur o kadar para vererek müsriflik yapamam israf edemem. Hayvanlara karşıda insanlara karşıda saygısı olduğunu düşünmüyorum bu adamın.
Hayır rahatsız olmadım. Adamı tanımam. Perde arkasında göremediğimiz çok şeyler vardır elbette. Bunu zaten ürünleri kullamayarak değiştiremeyiz. Sadece vegan olunur ben yemiyorum kardeşim denilir geçilir. Ne ürün tüketen tüketmeyene laf atabilir, ne de tüketmeyen tüketene laf atabilir. Fikir ayrılıkları güzel birşey ama saygı ondan daha da güzel birşey.
Gelişmiş sisteme sahip fabrikalarda sistem böyle ne yazık ki, her fabrika aynı şekilde çiğ süt alımı gerçekleştirmiyor. Her önümüze gelen gıdanın üretim aşaması, her hayvan için bir eziyet maleseff.
Çok üzücü bir tablo. Earthlings diye belgesel var besi hayvanlarına neler yapıyorlar. Içim kahroldu 10 dk dan fazla izleyemedim. Bu paylaştığı ne ki görünmeyen şeyleri gör kahrolursun
Bu görselde süt sağılıyor ama senin demek istedigini anladım. Bircok fabrikada tavukllar ufak bir kafeste sıkısik duruyolar ve süt veren hayvanlar neredeyse eziyet cekiyor. Erkek civcivler ise öldürülüyor. Cok acimasizca bunlari dusundukce tuketmeyi azaltiyorum. Veganlar gibi olmak istiyorum zaten bagirsak boyumux uzun oldugu icin bu tükettiğimiz et ve sut urunleri yararli degil de daha cok zararlı oluyor insallah vegan olabilirm birgün..
Ben olayların olduğundan çoook daha farklı aktarılmasına takıldım Bu hayatta hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını bir kez daha anlamış olduk.. gerçekler bu
1000 başın üstündeki büyük çiftliklerde sağım bu şekildr döner platform üzerinde yapılır İnekleri sağmazsan memelerindeki süt mastitise yol açar ineklerin memesi körelir Süt çikolaya pasta bisküvi sektörünün demirbaşı dır
Yaptığınız paylaşımları Bilerek mi yapıyorsunuz ya da sosyal medyada oraya ne yazılmışsa onumu paylaşıyorsunuz orası bir süt entegre tesisi ve oradaki hayvanlara daha iyi süt vermeleri için klasik müzik dinletilen bir yer hayvanlara eziyet diyoruz ama kurban bayramında kesilen onca kurbana ses etmiyorsunuz o nasıl olacak
Corana. virus tehdidine karşı uygulanmış bir pier reklâm. calismasi hijyen ve pandem için de özen ile beslenen, et yiyeceksiniz , gini. Acımasız dünyaya hoş geldiniz ,
Şu ite benzeyen adami meşhur edenler utansın raatsiz olsun 1 lere bile videolarini izlemedim denk gelsem bile takipte etmedim bu kdr ismini duymasam tanimam bile.
Bazı şeyler çok abartılıyor gerçekten sonu mezbaha olacak canlılar üzerinden duyar kasma çabalarını anlamadım gitti.. Ne yani bu meseleleri abartinca daha mi entel daha mı çagdaş olacaksıniz