Nusret’in paylaştığı bu fotoğraf sizi de rahatsız etti mi?

Merhaba, bu gün Nusret hesabından bu şekilde bir fotoğraf paylaştı.
Nusret’in paylaştığı bu fotoğraf sizi de rahatsız etti mi?
Reklamlarda bize kırlarda mutlu mutlu otlayan ineklerin resmini çizen süt ürünlerinin de, marketlerden alıp yediğimiz
et ürünlerinin de arka planı tam olarak böyle.

Ben kesinlikle hayvanlara bu kadar eziyet etmek gibi bir hakkımızın olmadığını düşünüyorum. İlk defa et-süt-yumurta tükettiğim için bu kadar utandım kendimden
Nusret’in paylaştığı bu fotoğraf sizi de rahatsız etti mi?
Cevapla