Ülke genelinde kuaförler ve berberler yeniden hizmet vermeye başlıyor...
Tüm salonlarda Corona Virüs+'e karşı önlemler alınacak.
İşte o önlemler...
- Her işyeri randevuyla çalışacak,
- İş yerlerinde mutlaka ateş ölçer bulunacak ve her müşterinin ateşi ölçülüp bir kayıt defterine yazılacak.
- Koltuklar arasında 1,5 metre mesafe bulunacak,
- Tüm çalışanlar maske ve eldiven takacak.
- Müşterilere de galoş, maske ve eldiven verilecek.
- Tüm işyerlerinde dezenfektan bulunacak.
- Her müşteri kalktıktan sonra oturduğu koltuk dezenfekte edilecek.
- Manikür ve pedikür kitleri tek kullanımlık olacak.
- Havlu, peçete gibi ürünler tek kullanımlık olacak.
- Ruj, fondöten birden fazla kişiye kullanılmayacak, herkesin kullandığı ürün ayrı olacak.
- Müşteriler dilerlerse her türlü kiti ve ürünü yanlarında getirecek.
- Her çalışanın iki adet beyaz iş önlüğü olacak ve bunlar her akşam 60 derecede yıkanıp ütülenecek.
- Yapılacak denetlemelerde veya şikayet sonucu bu kurallara uymadığı belirlenen iş yerlerine ceza kesilecek.
Ben bir hafta bekleyecem, gidenlere bir şey olmazsa gidicem
Valla aradım randevumu aldım bile, sabah erkenden kapısındayım
Gitsem mi gitmesem mi bilemedim.
Maskemi takıp gidicem, kuaförlerde maskeli olacakmış bir şey olmaz
Ayyy, Corona var ben çok korkarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer