Sizce şarkıcılar mı daha çok para kazanıyor yoksa oyuncular mı? Sizce bu ikisi arasında en çok para kazandıran sektör hangisi? Siz hangi sektördeki insanların daha çok para kazandığını düşünüyorsunuz? Sebebi ile birlikte oy verirseniz sevinirim.
Oyuncular!
Şarkıcılar!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce şarkıcılar mı daha çok para kazanıyor yoksa oyuncular mı?
Merhaba , Ofisten bir arkadasim hem de yapim sirketine ortak, yarisma programi konseptli bir yapim sirketi olmasina ragmen gecen sene antalyada film de cekmislerdi. Zira bas rol oyunculari film oncesinde paralarini cash alirken, yardimci oyuncular hasilat sonrasinda paralarini aliyorlardi. Tabi oyunculukta bas rolde isen yine iyi kazanabiliyorsun. Ama sarkicilik cok daha fazla mesakatli gozukse de cok cok daha kazancli. Tabi piyasaya tutunmak cok daha zor sarkicilik konusunda. Ben sarkiciligi seciorum. Iyi gunler TD.
Çünkü İnsanların %85'i Ses Yeteneği Yani Müzikleri Sevmekte %60 Civarları İse Oyuncuları Tercih Etmekte Çünkü Oyuncuları Fazla Sevmeme Sebepleride Yapılan Kurgunun Bir Olay Üzerine Veya Yapılan Şeyin Doğru Veya Basit Bulunduğundan Oyuncular Daha Az Destekleniyor Kardeeşim.. ;)
şarkıcı ve oyuncuya bağlı tabi ki.. oyuncu vardır tarkan gibi bir şarkıcının bir gecede kazandığını bir yılda kazanır veya bir oyuncunun bir bölümde kazandığını bazı şarkıcılar bir yılda kazanır. çünkü şarkıcıların cd satma gibi problemleri var ve bu da oldukça büyük bir problem. cd lerin kopyalanamaması ggibi teknikler olsa da bunlar kolayca kırılabiliyor ve korsana düşebiliyor. bu durumda şarkıcıların para kazanması ekstra ve tv programlarına bağlı...
Bence bu kıyaslanabilir bir şey değil. Ör. Jason Stathman çekim başı para alıyor. Justen Bieber ise albüm başı. Ama biri bir anda çok alıyor biri yavaş yavaş çok alıyor. Belirsiz, çelişki. göreceli ve ancak bir istatistikçi tarafından çözümlenebilir. O grafiğin de tuvalette ekmek yiyen necati amcanın suratındaki yamukluklardan farksız ilerleyeceğini düşünüyorum.
En İyi Cevaplar