AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
Ben erkek olacam kararımı verdim...
Ben asla cesaret edemezdim
Asil merak ettigim sey cocuklari olur mu bunlarin?
Oluyormuş doktoru söyledi
Bence gayet yakışıyorlar mutlu olsunlar :)
Tanımaz
Hatta çok güzel olmuş 🍓
Allah mesut etsin 🎈🎈
Mutlu olsunlar emeğine sağlık
Allah her daim mutlu etsin
@yagizzdelikanli ben şok
ben daha da sok :D
Dunyanin cıvısı cikmis
Vallahi öyle
Kadının nasıl tatmin edecek lan acaba :/
Allah mesut etsin çok tatlı çift 😊
Çocukları olacak mı ben onu merak ediyorum
kadın olsam.. dünyada tek erkek bu adam kalsa, yine de "DÖNME" biriyle evlenmezdim
Çok güzel görünüyorlar ama ne bileyim. Çok garip
Bize de mutluluk dilemek düşer. :):
Kıza yazık oldu başka bir şey demiyorum.
Allah mutlu etsin tabikide tanımaz
umarım tuğba da erkekd eğildir?
Mide bulandırıcı resmen
Adam geriden geldi geçti bizi 😒
Tuğba rüzgarı kullanıyo bence
Yanlız kız çok güzel yaa..
Ee bu adam mi da kadin kadinla evlenms ne tuhaf😂
O degilde kiz nasil güzel 😍
Ne miğde varmış kizda.
para uğruna olan bir evlilik işte.
Bunun nesi gunun sorusu?
evlilik hediyesi strapon hediye etseydiniz
çok sevindim bu adam mutluluğu hak etti artık :)
kadın olsam.. dünyada tek erkek bu adam kalsa, yine de "DÖNME" biriyle evlenmezdim
Aynen bende evlenmezdim allah korusun
Allah vere de çocuğunuz benzer hormonal sıkıntılarla dünyaya gelmesin. sonra "el aleme" ne dersiniz çocuğunuz "dönme" olmak isteyince!
@Carlos_Totti bazı kadınlar düşene şevkat eli bir ruha sahip olabiliyorlar. yüz ameliyatlı biri vardı. çok da güzel bir kızla evlenmişti. reklam dediler. ama cocukları oldu. ne diyelim mutlu olsunlar. acıkcası düşüncen sert olmus ama bende katılmıyorum diyemicem.
@endmuhh bu kadar ılımlı başlamışken U dönüşü yapmanız da pek ilginç oldu. ama tabii diğerinin durumu başka, o cinsiyet değiştirmedi öyle mi?
Cocugu bile olmiycak yumurtalarini aldirmis erkwk olma ugruna Allahin insanogluna bahsettigi evlat nimetinden mahrum kalacak omur boyu igneye mahrum kalacak igrenc bir durum ne diyelim ki Allah hidayet etsin
@bebeki2 bu onun seçimi, mezara tek başına girecek. siz onun ne yaşadığını ne tür zorluklar çektiğini nasıl psikolojik savaşlar verdiğini bilmeden at gözlüğüyle bu insanı yargılayamazsınız! adam gitti edebiyle evlendi, size laf düşmez. kimseye düşmez.
Yaw hee hee
Allaha isyan etmis islah etsin diyorum
@bebeki2 he he 1 musibet 1000 nasihatten iyidir. bu kadar kınama, başına gelir. dikkat et
Yeni bozuk nesillerdensin sende iste sizin icin boyle oruspuluklar cok normal tabi dengeleri sasmissin dengesizzzzz
@bebeki2 sen bana hakaret edemezsin edebini takın! senin gibi olmaktan iyidir, şu hale bak daha seviyeli konuşmayı bile beceremiyorsun.
@feministyazar mtv zammı gündeme gelmiş yine ona mı üzülcem şaşırdım. neyse ılımlıyımdır ben. Allah vermesin hayatta herşey var. kimse hani kız dogup erkekce seyleri seveyim sonrada değişriim demez. iyi birşey değil. ya da kızım ama erkek bedeninde vs. zor. cocugunda olsa ne yapıcan. herkes atıp tutuyor. büyük konuşmamak gerek. ama arkadasın görüşüne katılıyorum. kadın olsa idim hani erkek gibi erkek isterdim. dönme güzel kardeşim vs hoş laflar değil. onun hayatı. arkadas olurdum rüzgarla:) ama koca vs olmaz. aynı şekilde şu anda da sonradan kadın olmuş biri hani bir eksik olur. dişilik feminenlik tam olmaz. istemezdim.
@endmuhh sizin görüşünüze saygı duyarım kendince haklı yanınız vardır. ama adam evlendi gitti
eşi de kabullenmiş demek ki. gerek yok artık konuşmaya
feminist bu 2 kişinin ne halt karıştırdığı çok önemli değil de..
Cinsiyet değiştirmeye " uuuuu çok CESURCA " , " HELAL OLSUN " vs diyerek destekleyip
bunu NORMALLEŞTİREN insanlar var.
Sapkınlığın adı, CESARET olmuş. İsim değiştirmiş : )
Esas olay bu zaten
mutluluklar feminist. ben zaten caaanım kız gitti diye bir bekar erkek olarak üzülüyorum. çirkin bir kız alsa idi keşke:) bizim saygımız herkese feministlere de translarada. dinimize göre yaptıgı günah. ama hayat onun karar onun. müslümanda olmayabilir. sallamayada bilir. cesur arkadaslarmış. tebrik ederiz kendilerini. türkiyenin ilk sansasyonel evliliğini yaptılar. artık darısı bekarların basına
@endmuhh feministlere de translarada mı? Sizin o dar görüşlü zihniyetiniz inşallah feminizm nedir biliyordur
Yuru lan
Bu kiz ne anlatsan anlamaz bunlar cagdas goruslu oluo guyaaaa boyle pislik hareketleri igrenc insanlari destekliuerek insallah seninde kocan sonradan donme olur canim insallah sana en buyuk bedduam bu olur simdi defol git
@bebeki2 beddua kişiye döner derler Allah büyük. Gece gece insanın asabını bozuyorsun
@bebeki2 öyle deme kadından erkeğe dönüp cinsiyet değiştirmek çok CESURCA bir hareket : )
İnanılmaz derecede imrenilecek ve müthiş saygı duyulacak bir şey :D
Çağdaş, medeni ve modern insanlar cinsiyet değiştirip erkek olur : ) Sonra kaşarın birini bulup sevgi, aşk isimleriyle süsleyerek evlenir.
Çağdaş ve modern olmak bunu gerektirir : ) Ah biz yobazlar... Bir de çomarız aynı zamanda :D
Kız lezbiyendi galiba ama saygı duymak düşer😊
Herkesin hayatına kimse karışamaz.
Ahlaksızlık ile aşkı karıştırmayın
helal kardeşim kısa ve net !
ünlülerde aşk sınır değilde para tanır ancak
Ya yeter ya ya sansımı s. keyım
Ya ben halâ şoktayım, tövbe estağfurullah..
Bize “mutluluklar” demek düşer..)
sadece 69 deneyecekler sanırım :D
kadın olsam.. dünyada tek erkek bu adam kalsa, yine de "DÖNME" biriyle evlenmezdim
@Carlos_Totti haklısın :D
Degisik ya su an erkek olsada bir zamanlar kadindi
kadın olsam.. dünyada tek erkek bu adam kalsa, yine de "DÖNME" biriyle evlenmezdim
Bende tuhaf
ne ara evlendiler magazinden bayağı geri kalmışım
Yakışmışlar, ne güzel. Aşk sınır tanımaz.
Biz dogustan erkek oldugumuz halde evde kaldik.
İlginç
lez iliskisi iste kendileri bilir
Çocuksuz evlilik olmaz bence
Siz buna aşkmı diyorsunuz
Reklam hepsi ya yarın boşanırlar
Tuğbada zaten lez di buldu kendine göre birini :)
ben olsam evlenmem erkek gibi gelmiyor bana
Allah mutlu etsin dicemde :D :D...
Onlar bile evlendi yahu
arkadaşım var evlendirim seni onunla :)
@zehra8500 teşekkür ederim :D
@pizza_manyağı tanışın kaynaşın :))
@cloud34 Talibim sana :D
@PİZZA_MANYAĞI :D : D
Konuştuğum kız sana talibim yazdığımı görünce hesabı kapatıp gitti 😢😭😢😢😢😭😭
@PİZZA_MANYAĞI 😂😂😂 o da iyiymiş. Adına üzüldüm desem, pek samimi olmaz doğrusu 😜
Ben acı çekiyorum nefes alamıyorum. Gece gündüz yazışıp durdum onunla 😢😭 boşluktayım kuytudayım köşelerdeyim 😢😭😢 ergen gibi oldum 😑😑
@PİZZA_MANYAĞI ciddi olamazsın 😂😂 merak etme, yeni hesap açınca yazar sana 😉
Kendisi ciddi süşünmüyordu bende sana öyle yazdım.. kızdı gitti. madem ciddi düşünmüyorsun bırak kısmetimi bulayım dedim dimi ama haksızmıyım cloud?
@PİZZA_MANYAĞI 😂😂😂 ya Allah aşkına siteden ciddi birini bulma hayalin gerçek olamaz herhalde
:)))) ümisim yok tabi ama şans işte yokluyoruz. bulan buluyor kız 😅
@PİZZA_MANYAĞI sen de haklısın 😂
Cloud talibim sana. tanışıp anlaşıp bitirelim şu işi. Bıktım valla yaa bekarlıktan
Tanımaz.
Mutluluklar..👰💍💒
3. ayda tek celsede boşanır bunlar
Ah kızım ah işi gücü bırakıp
Son resminde ayni kiz gibi durmus. Olmamis o.
Bu kızın yerinde olmak istemem
yuh lan karıyla karı evlendi :D
Evlendiyse tanimiyodur
cesaret edemeyecek ne varki adam gündemden düşmüyo
kadın olsam.. dünyada tek erkek bu adam kalsa, yine de "DÖNME" biriyle evlenmezdim
E unlu olmak icin evlenio zaten o kasarda
@bebeki2 kadının şekline şemaline biraz dikkatli bakarsan o or*spuluğun kokusunu alırsın.
benim huyum... kadınların suratına bakar bakmaz içimde olumlu olumsuz his doğuyor.
bu kadının da kokusunu aldım ben. buram buram sapkınlık kokuyor... kapalı kapılar arasında yapmadığı pislik kalmamıştır
aşk sınır tanır ama insanlar tanımıyor
Çoğu bunun kadar adam olamaz
saçmalık ya iğrenç birşey
Benziyorlar. MaşaAllahhh