izel, bir röportajında cildinin neden bu hale geldiğini böyle dile getirmişti. Iste filtresiz, makyajsız, ışıksız İzel!!


Ay çok üzüldüm ya.. demekki nasıl seviyormuş.. çok sevdiği için stres şok onu böyle yapmış. Allah o adamı da bildiği gibi yapsın 😓
Tanıyorum bu sanatçı pop söylen kadın
Bunun video klipleri var makyajlı kostümlü orada da belli yüzünde problem var
Zaten ünlülerin çoğu makyajsız iken berbat haldeler...
Kovalarca boya ile kendilerini insana benzetiyorlar 🤣🤣 😃😃 😉
Ben bizzat görmüştüm o halini dışlamaya gerek yok. Görünüşe göre yargılamamak lazım insanları. İzel abla candır
Cevap
12Cevap
Sağlığı da cildide üzüntü bozuyor adam olsa ona bunu yasatmazdi s.. refsiz varlık.
bence tedavi bile olur izel geçer bu iz makyajdandır veya başka bir ürünün yan etkisi olmuş olabilir...
Oğlum senin cilt zaten böyleydi hemende hikaye üretmiş yok aldatıldım da böyle oldu demiş bende he yavrum he diyorum sana.
hep böyleydi denzide mi ne yıllar önce olmuş o şekilde diyordu :)
çocukluğumun sanatçısıydı
Kezzap ağlaması lazım bir gecede böyle olması için.
Izel yıllardır böyle zaten.. Aldatilmaktan degil bence o neyse:))
üzüntünün kederin insana neler yaptığını görebiliyoruz kime zararı oldu kendisine bu kadar kendisini yıpratacak aklı başında insan olsa bunu yapmazdı
Gercekten sevdiğin zaman başına gelince öyle söylemesi kadar basit olmuyor
@lakindeğil gerçekten bende sevdim de bu kadın gibi kendime zarar vermedim ben eşimle sevgiliyken kaç kere ayrıldık sorunlar oldu evlendiğim gün sorunlar oldu falan derken
kendimi yıpratmasamda ömrümden ömür gitti dese yeridir
iyi veya kötü bende yadım
İşte acısı herkesten farklı farklı çıkıyor. Hersey olabilir yani
@lakindeğil olabilir ama o beden sana emanet ona eziyet zulum yapamazsın
Çok üzüldüğü için vücudu tepki vermiş olarak düşündüm ben alerji gibi
@lakindeğil bir anlık üzüntüsünü ömrü boyunca çekiyor ne gerek var dünya malı dünyada kalıyor gerek varmıydı canının kıymetini değerini bilmek gerekiyor
heemn git bir doktora böyle sokakta dolaşma yazık bizede yazık
yok ya bir gece de olmaz. Olayı fazla dramatize etmiş bence
ben de lisede sınıfta kalınca yüzümde bir ton sivilce çıkmıştı
Knk bu radyosyona maruz kalmış bu aşk değil 😮
Sanmıyorum bir gecede öyle olduğunu
Bir gecede bu hale geleceğini sanmıyorum
daha önce de görmüştüm..
yok artik o da fazla sallamış
bir gecede üzüntüden böyle birşey olması imkansız
Acı insanı ne hale getiriyor üzücü
İstanbul yolları şu an böyle anasını avradını
Fazla makyaj yapmaktan cildi kusmuş artık.
tüh tüh yazık be kadına
o kadar parası var yok edemiyomu bunları
yazarmısın bana özelden
Olabilir bence
yazık
Görmüştüm.
Dogrudur.
Gordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar