Kısmetse Olur programında ünlü olan Cansel Çördük' ün sosyal medya hesabı hacklendi ve böylece Arda Turan'la yazışmaları sosyal medyaya düştü.
Arda Turan hakkında ne düşünüyorsunuz? 😂

Arda Turan hakkında ne düşünüyorsunuz? 😂




O değilde gittiği ülke de birşeyler kovalayamiyor mu bu adam
Adam Türkiye'de yürümedik kiz birakmicak.. bide hizli, hadi yemek hadi, kahve bu nedir ya :D
Şahsen ben hatun olsam gitmem ilk çağrısında nasıl olsa tekrar çağırıyor bu tipler
Enteresan bir abi olma yolunda ilerliyor.
Arda herkese yürüyor zaten :D
Bana da yürücek bekliyorum dnxlsjsd
ahahhaa yürüsün para kopartırız dmmd
teşekkürler 😁
Ricalar 😁
NBA oyunculari bile yazmış 😄😄 Demekki mesele guzel olmakda ahlakli ve terbiyeli olmakda degil mesele bacak boyunun uzun olmasinda 0 beden olmanda ve vucudunu sergilemende yoksa 3. sinif fulbolcu bile bakmaz 😂😂😂
Cansel evli değil mi? d Haydaa..
Magazinden ne kadar anladığımı görüyorsun Milen, yıkıldım şu anda. 😄
Yok evli olsa bu programda ne işi var bacım 😂
Ya izlemiyordum ben 😂
Sağ olasın kardeş..
media.giphy.com/media/3oEdva9BUHPIs2SkGk/giphy.gif
Sen sağ ol ✋💋
Bak öğrendim ayrı yazmayı ajdskd
Hayır ya ne alınması devam böyle djhlsd
Cevap
97Cevap
Arda Turan denilen adama son birkaç senedir kıl oluyorum. Kız meselesinden değil kendisi her olaya saçma sapan tavırlarla geri dönüş yapıyor Agresif ve Kompleksli davranıyor. Barcelonada Oynayıp A Milli Takımda Hava basmasıda cabası oldu. Bu konuşma hakkındada O Cansel Çördük Eserden ayrılmadıysa Arda Turan en adi Şerefsizdir. Bunu düşünüyorum.
Para ve magazin öyle bir illet ve zavallılıkki. magazin basamaklarından çıkabilmek için her türlü rezilliği yapmak gerekir. Şimdi ardaya bakıyorumda. Bu arkadaşım parası var şöhreti var. bir adam neden yani boş zamanlarında hobi amaçlı sosyal medya üzerinden bir çok kadnla böyle konuşurki. neyani zevkmi alınır yoksa, başka bişimi.
Bir yazmadığı ben kaldım herhalde vizyonsuz mudur nedir
Bana da yazmadı daha Arda
Kaç kişi kaldık bilmiyorum ama koruma altına alınalım diyenler
Kesinlikle jdkxjs
bu arda dişi sineğe bile yazar yani arda gibi birinden beklenir hareket
İyice amele oldu😁
Ulan şartlar uygun olaydı ben bu koca kafalidan daha iyi futbolcu olurdum ama ne yapalım kısmet. Koca popolu camış
Erkekleri anlamiyorum gercekten sevmedigin bir kadina neden yaklasiyorsun ayıp günah bide namus bekciligi yapar bunlar..
Hemen de numarasını vermiş allahım bu ne rahatlık 😂
Hani Muslumanlar kardesti? Kardes kardesin dedikodusunu yapar mi? Sizi ne ilgilendirir el alemin ozeli?
cansele mi kaldın arda, bu nasıl yokluk aslanım, cansel bana gelse ölüyorum sana dese yol veririm gider
(beddua mı aldın ardaaa o kadar para, şan şöhret kimlere yürüyorsun) içimden geçti de sonrada kendi aralarında benene dedim
Arda herkese yürüyor. Bu kaçıncı vukuatı böyle.
Tam bir aptal yahu.
Hahaha
Christiano numara alır Arda numara verir
Bizede konuşmak düşer
Ardada boyle kolay numara veriyosa benim adam haylimhayli verir tuh
Gerçek mi bu inanamadım :D
Gerçekse de bir şey demek düşmez bir ayıp göremiyorum ortada
Arda arasında kuşak farkı olan Ebru Şallı'ya bile yürüdü...
Arda Turan'ın yazdığı her hesap hackleniyor sanırım. Müthiş bir şekilde şanssız bu konuda
arda turan ile Nuri Alço aynı köylü desem, bunu bilen sayısı 2 çünkü ikiside muhtar :)
Arda Turan'da herkese yazıyor =)) şunu sıradan bir erkek yapsaydı hemen sapık yaftasını yerdi.
hahahh benı tarıf ettın kıme selam versek söverler :D
çok ezikler lan ben ünlü olsam biraz daha kaliteli konuşurdum
Vayyy be :D herkes şeyin peşinde kim düşürürse artık.
Arda beni şaşırttı şu andksmdnan o kız eserden hamile değil miydi😂😂
Ardanın bu mesajlarının görünce futbolcu olmuş, ünlü olmuş, Barcelonada oynamış hepsi hikaye klasik Türk erkeği.
Ne hacklanmesi ya kadın bildiğin sızdırmış gündeme malzeme olmak için. Ayrica arda da iyice düşürdü kaliteyi adam barcelonada oynuyor gelip ekranlara kendini pazarlayanlara takılıyor ah be arda ekindeki parayı kullanamıyorsun.
Bu Cansel'i reel hayattan tanıyorum. Hiçbir zaman çekici gelmemişti, büyüdükçe de çirkinleşiyor. Barcelona'da oynayan ve yıllık 5 milyon Euro kazanan bir adam olsam selam vermem.
Striptiz kulübü kapatan Arda Turan, her golü sonrası secdeye eğilmesi gibi sahtekar bu dindarlar işte.
Olabilir bişey ya genç adamla genç kız kime ne ama canselin bunu paylaşması orda burda başlamadan bitirmiş alevlenen aşkı bence
Başka derdimiz kalmadı bırakın naparlarsa yapsınlar
Arda da bir erkek bir insan yazamaz mı abi
O değil Arda da olsa Türk kızı yine naz yapar niye ağırdan alır yine istemiyorum yan cebime koy der
Türk kızı işte ömrümüzü çürüttüler
ne düşünelim ya 😒 bizene insanlarn özel hayatından.
Yarın bigün buraya üye olup,
Ya artık mesaj atmıyor inst engellemis snap atmıs dürtmüş ne yapmalıyım?
Diye soruda sorarlar 😂
Ardanin abazaliklari bir bitmedi.
Arda Turan, "kün feyekün"ün anlamını nefes alsın yeter sanıyor olmasın 😀😀
At gibi hatun arda da binmek istemiştir binicem sırtına vurucam kırbacı :D
Boyu kısa ya bu kısaların uzun boy takıntısı ne olacak bilmiyorum.
Arda beni ilgilendirmiyor. Zaten sevmiyorum kendisini
Buda önüne gelene yazıyo zaten ispanya da kadroya da giremiyo keko*
birileri sürekli bu çocuğu ifşa edip duruyo, yazık lan
arda ilk zamanlarında tanıdığm bir kızada yazmıştı. buluşup kahve içelimmi gibi bişey yazmıştı. vay e. şegoleşek demiştim.
var onda öyle önüne gelene yvsamalar
Survivor a katılacak onun için hazırlık yapıyor olabilir :)
Arda Turan'ın herkese yürümesinden bıktım yazmadığı yok ki
bunların ortaya çıkartılıp konuşulmasını saçma buluyorum ve ne boş insanlar var bunu gündem haline getiriyorlar
Ulan arda Victoria secret in tam ortasındasın kalkıp götü boklu kanal d yarışmacısını takip ediyosun
Arda turan istemiş kız da tamam veririm demiş ne var bunda ki? ... ççç
kuyruk sallayana laf eden yok herkes ardaya sallıyor nedense
mesajini aldim arda bende cansel diyorum evet cok iyi super
yazdiktan sonra gusl abdesti aliyordur mk yalakasi.
Gördüm ya üzüldüm kıza hesabı hacklendi hala başkasında şifre
başin sıkişirsa ara banelligini nerden esinlenmis lan.
Adam 30 yasinda hoca gibi dincilik yapar ama her kizla yatar igrenc bir varlik
Bu Arda da bayağı abazan çıktı. Öncesinde de birkaç kişiye yürümüştü böyle.
Cansel gündeme gelmek istiyo bence, o yüzden şotofok.
ulan yuh be. cansel kim ya.
Kısmetse Olur programında varmış
şu tiple şu konusmayla bu adamda böyle olduysa herseyın para oldugu gercegı ıspatlanmıs demektır.
Para ve sohret iste ismi ardayla anilinca medyada sohret olcak
Hayır yani özelini paylaşana mı söversin bunu prim yapana mı?
iki bekar insan. birbirilerine yürümeleri kimseyi ilgilendirmez bence.
Arda da bozuldu artık :D
Malesef tipte yok adamda 😃
para var :D
Doğru 😂
şu arda da bir kız tavlayamadı arkadaş ya her kız bunu geçiştiriyo
Adama nasıl bir yerli malını aşılamışlarsa hakiki vatansever :)
Arda bu kadar düştün mü sana daha iyilerini buluruz ;)
Para var huzur var hergun farkli bir mala vuruyo adam bir gun sarisin bir gun esmer bir gun zenci keyif onun keyfi
Erkek degilmi o yavsicak tabii. Yuru be ardaaa vurdugun gol olsun😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar