


Hayir yani beğenmeyenler neyin kafasında? Yarısı kadar yakisiklilar mi? Türk erkeklerini biliyoruz asdf



Bence yakışıklı değil o kadar normal bir tip. Güzellik görecelidir ben beğenmem sen seversin. Ayrıca burada sadece tip önemli değil. Potansiyel önemli. Adam potansiyelini kullanmış. O adam madende işçi olsa kimse dönüp bakmaz
Garbın afakını sarmışsa kezban ruhlu kaşar!
Bizim de sevecek sovyet hatunlarımız var!
www.wonderslist.com/.../Russian-Army-Girl.jpg
Ne oldu keko kendinden yakisiklisini görünce ayiligin meydana çıktı köylü o kadın sana bakar mi sanıyorsun 😄
Tatlım, önümüzdeki iki hafta içinde bu kardeşin Ukrayna'ya damat gidecek Allah nasip ederse ;)
O yüzden sen kafana takma... Seni de gelin arabamın kaputuna oturtur gezdiririm gelin arabası bebeği misali sen merak etme :D
Sen kendi derdine yan!!! Hahahahaha!!!
Ben 20'lerimde sen 31'indesin sen kendine uzul canim 😄
Yaran var anladk Turk kizlari bile bakmiyor sana boşa yaziyorsun. Ben Türk degilim senin bu lafların bana islemez hadi isine
Gerizekali sen herkesi takıldığın kizlar gibi bıyıklı sanmaya devam et görsen oturur aglarsin bu laflari nasil dedim diye andaval Turk canısı seni rus ukrayna senin neyine git dengini bul. 155 boyunda, kilolu, bıyıklı kızı op başına koy hadi balim benim 1.73 boyunda guzel kizlar seni görmez bile
Suriyeliler senden daha yakışıklı hadi canım sorumdan git
Yakışıklı tamamda bu kişiyi sırf yakışıklı olduğu için beğenmek, sevmek zorunluluk mudur yani
Peki sen sıradan bir Türk erkeğini hakedecek kadar güzel misin?
Daha da güzelim sen kafanı yorma
Anlıyorum.
Cevap
29Cevap
Yakışıklı Görmek İstiyorsan Fazla Uzakta Değil. Profil Fotoğrafıma Bak ! Ve Sonra Yine Çağatay Hayranı Olmaya Devam Et. Ben De Kendime Hayran Olmaya Devam Edeyim.
kanka beğenmeyen beğenmiyordur. hani derdi niye seni bu kadar gerdi :D
adam yakışıklı olabilir ama başkasına göre olmayadabilir. zevkler renkler tartışılmaz.
Doğru kendisi yakışıklı bir erkektir ama ne hikmetse sevgilisi yabancıdır çünkü bu adamın denginde Türk kızı yoktur nokta.
içerde dizisindeki imajından sonra; soğudum... Feriha dizisinde çok beğenirdim ama yaş aldıkça; çirkinleşti. En son imajıda batırdı.
O da seni düşünüyordu zaten
Ne diye onun yakışıklı oluşuyla
Kendinizi tatmin edersiniz
Anlam veremiyorum
Hayatınız var kızlar
Boş geçirmeyin böyle saçma şeylerle
O beni düşünsün düşünmesin önemli değil adam yakışıklı
Ulan napak?
Hadi bişey söyle de bu dediklerine bari işe yarasın
Hadi de
Canım sıkıldı soru açtım onca saçma soru varken benim ustume geliyorsun garip
Özellikle tek sana gelmem mümkün mü?
Rast geldin diğerleri gibi
Yani bir kaç yıl sonra buda kalmayacak tabi.. Geçici şeyler ama yakışıklı tabi bende beğeniyorum.
bilmem bana pek öyle gelmiyor bir Kıvanç etmez bence
Daha iyilerini gördük tabi ama çağatayda çok yakışıklı
Çok yakışıklı evet ama Ekin mert daha yakışıklı bence:)
O yüzden herkes çağatayı tanıyoken bizleri tanınıyo zaten
güzellik göreceli bir şeydir kimine göre farklı olabilir
Cogu kiz bu gizliden daha zeki degil mi yani biliyoruz sitenin gizlilerini asdf
Neresi yakışıklı? Sokakta her 10 erkekten 20si bu tipte
çatır çatır kıskanıyosun :D
Sen beğeniyosun diye herkes vay ya adam efso dicek hali yok abicim. yeni nesil cidden ıq sorunu yaşıyor mk
bir kıskanç daha. Kiskandigin için iq seviyeme dil uzatacak kadar adilesiyorsun
Hahaha cidden çpk aptalsın adına üzüldüm. şahsen ben bu adamı yakışıklo buluyorum. daha düşüncemi bile bilmeden kıskanç diyosun. üslubun çok komik olduğu için yorum yazdım ben. beynini yemişsin muhtemelrn 13 yaşında falansın zaten 😊
23 yaşındayım. Yakışıklı buldugun icin bu yaran lale 😄 Hadi isine
Hakaretlerine devam et 😉 Ne olduğunu belli ediyorsun gulum.
Gülüm mü ıyy. Kalite yetmezliğinden ölecem şimdi. tamam bravo sana çağatay ulusoyun ebedi muafızı helal 😊
Yakisana kullaniyorum ben o keko terimlerini. Yanlış anlama ustunde guzel durdu. 😉
Üfff resmen tiksindim. şu göz krıpmalar noron moron laf soktuğunu sanmalar. çağataya laf atanı keserim tipleri. Kezo kupası sana gidiyor bu akşam. beni görsen gerçekte aklın g*tüne girer gelmiş bana keko diyor sidikliye bak 😊.. oturduğun şehri ve semti acilen terket zira ağır kezoluk işlemiş ciğerine.
Agir kekosun. Ruhunda var cidden. Yalnız tek takildigim nokta ben Cagatay'a laf atani ne ara keserim dedim keko bey? Zaman kaybisin. Şurada eğlenme amaçlı öylesine soru açtım ama sen fesatligindan bana satastin. Zavalli. Dengim degilsin cek git suradan.
Eskiden daha feminen duruyordu şimdi ki 3 numara stili ve sakal tarzıyla daha iyi oldu
resmi hizli resimdenmi koydun?
Hayir
Allahın bir lutfu bu adam ❤️
Evet bizlerden üstün ve yakışıklı iyi geceler.
Fazla abartılıyor bence..
Son resimden sonra bilemiyceeemmm
o bir kere turk değil öyle türkmü olur
Neyin peşindesin anlamadım ki :)
Evet desek notere gidip tescillicenmi napcan
dfgdsfswewrwqweqwdasda
mehmet günsür desen anlarımda bu adam değil
Mehmet Gunsur'de boy bile yok. Sadece karizmatik biri.
saçmalama :D sanki çoğu türk kızı 1.80 adam 1.78 normal işte :D ayrıca adam yerli johnny deep :D
Puhaha güldüm sadece.1.73 boyundayim
istisnalar kaideyi bozmaz etraf 1.50 kaynıyor :D bende 1 85 im ama elime gecen bısey yok oyle degıl mı
ben de pek beğenmiyorum
En azından göbekli ve saç sakal karışmış değil.
Ben delibal da ki tarzina hayran kalmistim
standartların üstünde..
Yakışıklı. Buna çirkin diyen çarpılır.
Iyy nefret ediyorum. Gıcığım bu adama
beni buna benzetiyorlar?
bir andirma var
Başak burcu erkeği çekiciliği
Beğenmek zorunda değil kimse..
Tercih meselesi
yakışıklı ama karizması sıfır
Kusursuz bu adam harbi yakışıklı
Adamla tek ortak noktamız soyadımız aynı 😂
yandan bana benzıyor :)
bncede
yakısıklı tabi adam
Yakışıklı tabi
Yakışıklı
Evet adam yakışıklı
Baya iyi
Evet
Sakal yakışmıyor ona
Yakışıklı tabi
eh işte
Yakışıklı
Rvet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar