Çağatay Ulusoy neden bu kadar yakışıklı?

Yaw insan imreniyor yemin ederim. Kusur yok herifte ya kusur. Bakar mısın hacı ya?

Bizde neden yok anne bizde niye yok? :((

Çağatay Ulusoy neden bu kadar yakışıklı?


1|0
2510

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 24

  • Gayet de benzeyeni bulunabilecek, biraz kendilerine baksalar Türkiye'de dolu olan bir tip. Pek de büyütmeye gerek yok. Hoş mu, çok hoş ona diyecek laf yok ama kusursuz diyeceksen Kıvanç Tatlıtuğ diyorum. Kaldı ki adamın yakışıklı olmasının yegane sebebi sarışınlığı da değil, aynı tiple adam esmer de olsa yine yakışıklı olurdu. Geni güzel. Gerçi zevk meselesi ama benim görüşüm bu yönde.

    0|0
    0|0
    • Kıvanç denen adamın tek olayı sarı saç mavi göz. Tipsiz demiyorum normal bir tip ve eli yüzü düzgün. Ama fenomen olması esmerler diyarında sarışın olmasıyla alakalı. Ayriyeten iyi bir oyuncu da değil.

    • Kusura bakma ama bundan çok daha iyi bir oyuncu ve yukarda yakışıklılığının sarışın olmasıyla bir alakası olmadığını dile getirmeme rağmen okumamış gibi yorum yapman da biraz garip. Kıvanç'ın yüz hatları bu çocuğunkilerden daha güzel, bu kadar basit. Kimse kimseyi beğenmek zorunda değil ama Kıvanç cidden çok kaliteli bir oyuncu.

  • Sen gene iyisin bunun farkında olduğu için adama çirkin diyenler var :D :D

    0|1
    0|0
  • bence o kadar da çekici yakışıklı ya da her neyse artık değil. :/ benim gözümde saçı uzun olan her erkek çekici olaibliyor mesela. yani herşey yüzle alakalı değil. insanlara çekici gelen farklı noktalar var.

    0|0
    0|0
  • Bence asıl dram çağatay ulusoyun kardeşi olup çirkin olmaktan geçer😂

    0|0
    0|0
  • Bu oğlanın kuzeni benim sınıfımdaydı ayni buna benziyodu :D

    0|0
    0|0
  • Ben yakışıklı bulmuyorum

    0|1
    0|0
    • Sen kimi yakışıklı buluyosun merak ettim. Geçen bir konuda daha gördüm kimseyi beğenmiyosun. :D

    • Hepsini Göster
    • İnşallah evlenirsin maviş gözlü ian'la :D Nikah şahidiniz olurum.

    • Hahah yok ya esmerim zaten böyle birine yakışmam 😄😄

  • Bir erkek Cagatay ulusoyu ovüyooooor 😮😮😮😮😮😮

    0|1
    0|0
  • Adam yakışıklı ya 8)

    0|1
    0|0
  • O kadar da abartılacak kadar yakışıklı değil.

    0|0
    0|0
  • :D o özenle yaratılmış.

    0|0
    0|0
  • Afk'da daha iyiydi.. Şu an beğeniyorum :D :D

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Beğenmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Allah sahibine bagislasin :)

    0|0
    0|0
  • Ben pek beğenmiyorum özellikle yeni imajı çok kötü

    0|0
    0|0
  • Bilmem @Ehlabayo anlatsin

    0|1
    0|0
  • bana cok ıtıcı gelıyo

    0|0
    0|0
  • Yani sayılır

    0|0
    0|0
  • değil

    0|0
    0|0
  • Bence yakışıklı değil 😕 çirkinde değil😕 ama yakışıklı değil 😕

    0|0
    0|0
  • 2 yıl sonra yaşlanır kanki merak etme :D
    #türkkızı

    0|0
    0|0
  • Eskiden daha yakisikliydi şimdi tipi kaydı biraz 😄🙊

    0|0
    0|0
  • e yakışuklu yanii

    0|0
    0|0
  • Sende yakışıklısın :)

    0|1
    0|0
    • Sağol teşekkür ederim ama bir yere kadarız yani. Çağatay 2-3 gömlek üstün bizden. Boy pos saç kaş göz çok fark var. :) Zaten öyle olmasa ben de aktör olurdum. :D

    • Hepsini Göster
    • Aynen ya. Hiç düşünüp moral bozmamak lazım. Konu silinsin. :D

    • Bencede:) bak bende kendımı guzel hissedıyorum ama bı adrıana lima yla kıyaslanca yerlerdeyım :D

Erkekler Ne Diyor 10

  • Çağatayın ya sana bişey olmasın. sen daha yakışıklısın ortağım.

    0|1
    0|0
  • eh işte biraz beni andırıyor ama bu da tip mi yav. siz bir de beni görün. direkt maymunun dötüne benziyom

    0|0
    0|0
  • knk bu adama hayranım vallahi :/ güzel kardeşim cok yaskısklı ciddende tek begendiğim takip ettipim adam bu idolüm

    0|0
    0|0
  • İyi olabilirde bu kadarda abartmamak gerekir oda Allah'ın aciz bir kulu bizde

    0|0
    0|0
  • kader kısmet yapcak bişey yok :D

    0|0
    0|0
  • Salla bea

    0|0
    0|0
  • Masallahı var turkiyenin gururu 😃

    0|0
    0|0
  • Bazıları olmak zorunda dünya kuralı.

    0|0
    0|0
  • Allah vergisi

    0|0
    0|0
  • Bir ben değil 😉

    0|0
    0|0
Yükleniyor...