Yaşlılarda birikmiş para var, gençler parasını yiyecek adam arıyor, dolayısı ile olay ancuk pazarlamasına dönüyor. Tamam ben sana ancuğumdan yalatırım ama bana kaç para vereceksin. Ben ticaretle uğraşıyorum aylık gelirim altı bin lira bunun üç binlarısını sana verirsem sen de bana verir misin? Hımm teklif güzel görünüyor ama diğer abaza taliplerimi de dinlemek isterim belki dört bin lira veren çıkar.
Zaten amaç boş beyin oluşturmak. Gayet başarılı bir şekildede uyguluyorlar düşüncelerini o ayrı 😊 Ama alay etmek için iyi oluyor ben denk gelince bakıyorum 😂
Bir de sürekli oynayan bir kız ve oynadı diye onu sürekli terkeden bir erkek var. Onlarda heyecanlı, ben youtube da onları izlemiştim.. Baya komikler, tavsiye ederim 😂😂
Seda sayandaki çingeneyi mi diyorsun. Yok yok seda sayan idare edemiyor orayı anca gel ortaya oyna diyor o çingene 😂 Karagümrük partneri zaten 2-3kelime ancak ediyor onlarda "olur-kısmet-hayırlısı olsun" ben hiç konuşmayıp ekranda okadar maaş alan bir onu gördüm 😂
Bide esmer bir salak bulmuştular ona birbirleriyle bir barışıp bir kavga edip oynuyordular 😂 Bide şaka maka teyzeler ciddi ciddi izliyor. Allah sonumuzu hayretsin diyeceğim ama zor...
Ana Sayfa > Magazin > Anketler > Evlilik programlarına yaş farkı iki katı olan kişilerin birbirine eş adayı olarak çıkmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
En İyi Cevaplar