Evlilik programlarına yaş farkı iki katı olan kişilerin birbirine eş adayı olarak çıkmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Yıldıray:41 yaşındayım ama hiç göstermiyorum
Tülay (20):Evet en fazla 30 gösteriyor.
Yıldıray:Geçen biri 28 dedi dedim okadar yaşlı mı gözüküyorum.
Evlilik programlarına yaş farkı iki katı olan kişilerin birbirine eş adayı olarak çıkmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?


10 Yıl sonra anayla oğlunu, babasıyla kızını çiftleştirirler
Ekranda ''8 Yaşındaki çocukla evlenebilirsiniz.'' diye konuşturulanlar var. Doğal
Yıldıray 16 gösteriyor. Büfe işletsem küçük gösteiyor diye sigasa bile satmam
Bence normal yaş farkı doğal. Bende olsam benden büyük biriyle evlendiririm evladımı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlilik programlarına yaş farkı iki katı olan kişilerin birbirine eş adayı olarak çıkmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla