Ben çok yakıştırıyorum ikiside samimiyetinden şüphe etmeyeceğim ünlüler.*-*






yani yakıştırmasakta bişi değişmicek :) onlar birbirini seçmişler. Allah mutluluklarını daim etsin.
çok haklısın amin *-*
yıldızl gözleri tuttum çok başarılı :=) he he
*-*
yakıştırma olayı ne olarak?
seviyorlarsa kim kimin umurunda
aynen *-* . yakıştırma yani yakışıyorlar mı sizce birbirlerini tamamlıyorlar mı? bence evet.
sana katılıyorum
teşekkürler *-*
bende erkek olsam gubse yi tercih ederdim zeki ve esprili bir kadın herşey güzellik deildir
aynen öyle çok haklısın *-*
yapmışlar olmuş. yakışmışlar.
hem yakışmıyolarsada banane.
allah mutlu etsin *-*
Cevap
22Cevap
ister yakışşınlar ister yakışmasınlar
bananeki..
belkide reklamdır birkaç sene sonra ayrılırlar:)
reklam diye birşey yok. aşk aşktır
Birbirlerini gercekten sevdikten sonra yakışsalar ne yakışmasalar ne
aynen öyle *-*
ruhları, güzel huyları, kişilikleri, karakterleri yakışmış birbirine. gerisinden kime ne.
birbirlerine sadece fiziksel olarak yakıştığını düşündüğünüz niceleri onların yakaladıklarını yakalayamıyor.
İkisi mutlu ve seviyorlar demek ki. Onlar beğendiyse bize eleştirmek düşmez.
aynen *-*
Adam çok karizmatik ve sempatik şanslı olan kaptı..
neresı karizmatik yapma gülüm 100 tane estetik ameliyat geçirmiş eskiden kımse suratına bakmıyordu
sen öyle sann :D benim için üzülme dizisinde gördük o kaşlar burun bircok sey karsılastır bakalım :D
millet çocuğu çok abartıyor ben beğenmiyorum bence ikiside aynı kararda yakışıyorlar yani
aynen ya çok haklısın
kadın kesin büyü falan yaptırmış bu adama kendine bağlama büyüsü :D yoksa olacak şey değil
büyüyle alakası yok.
hiç yakıştırmıyorum evet oyunculuğu başarılı bir kadın ama barış ın yanında daha olgun duruyo
aşkın yaşı yoktur. yorumun için teşekkürler
tabiki yok ben sadece yakışmak anlamında söyledim
peki. o senin düşüncen gene de saol yorumun için *-*
Rica ederim😊
Evet iliskileri cok dogal ve samimi geliyor
bencede. zevkli insanın hali başka diyorum. *-* yorumun için saol
😌 ne demek
Allah mutlu etsin yakisiyorlar
amin *-*
Birbirlerini seviyorlarsa bize diyecek laf yok.
*-* yorumun için teşekkürler
türkiyedekı kızların oldurmek ıstedıgı kadın fotosu atmışlar ama kıskançlıktan :D
? efendim anlamadım. bu gupse özay ve barış arduç?
Hayır ya ben hala inanamıyorum ilişkilerinin gerçek olduğuna gupse ozay çok itici bir kadın gerek konuşması olsun gerek tipi olsun ben yakistirmiyorum
ilişkilerinin gerçek olduğuna inanmıyor musun? kaç sene oldu onlar sevgili olalı. birbirlerini tamamladıkları için de ayrılmıyorlar *-* . görüşün için teşekkürler
evet ikiside tatlı bir kere
aynen
Ada'm onun sayesinde ünlü oldu ne kadar da dizisi tutulmuş olsa da o kadınla ayrılınca yeni projelerinde tutunamaz. Hep Ada'm bana iğrenç geliyor salyalı ağız 😄
o senin görüşün ikiside güzel yakışıyorlar *-* yorumun için teşekkürler
Biri güzel değil diğeri de yakışıklı değil uymuşlar
Çok tatlişler. Yakişiyorlar bence :*
bencede *-*
Efendim çocuk şirin kiz
evett allah mutlu etsin
amin yorumun için teşekkürler
rica ederim
Yakışıyolar
aynen *-* yorumun için teşekkürler
*-*
Yakışmıyorlar. Gupse hem daha yaşlı ve oğlana göre çirkin
bence güzel ve samimi. görüşün için teşekkürler
Evet yılın çifti
evet *--*
Magazin seyretmesinin için bilmiyorum pek
Evet
*-* yorumun için teşekkürler
hiç yakıştırmıyorum😑
neden
o senin düşüncen bence yakışıyorlar. yorumun için teşekkürler
evet yakısıolar kanks
Hayır. Ama gönül işte otada konabiliyor diğerinede.
bence ota da konmamış diğerine de konmamış mis gibi hatun ne bekliyordun ki
Felç gibi hatun :D
ne felci ya? Allaha şükür herşeyi yerinde
Bence felç. Yolda görsem dönüp bakmam.
sen bakmazsın "ama bakan bakıyor" o kadının da senin gibilere ihtiyacı yok
Bakan da felç zaten :D Tipe bak 150 boy :D
kıskanıyosunuz ya. mis gibi adam koluna da takmış güzel hatunu çokta yakışıyorlar
Ben adama laf atmadım ki :D Adam yakışıklı :D Neyini kıskanayım ben böyle bir adamın kendini bu kadında harcamasına üzülüyorum :D
alanada bak 150 boy falan dedin barışı kasdederek. ya bişey demiyorum size elçin olsun demi yapmayın şunu yapmayın çok yakışıyorlar. evlenecekler o zaman kıskançlığınızdan çatlarsınız siz
150 kadından bahsediyorum ben :D Ben adama hak verirken sen neden adama çamur atıyor muşum gibi hayal kuruyorsun? :D Ayrıca adamın nerde ne yaptığını bile bilmiyorum. Türk dizilerini hayatta izlemem ^^
izliyor musun diye sormadım? adamı taımıyorsan hayat arkadaşı olarak kadını da tanımazsın tanımadığın biri hakkında niye önyargılı davranıyosun.
tanımıyorsan tanıtayım.
https://i.hizliresim.com/l30ALg.png
Ben kadını beğenmiyorum :D Sen beğeniyorsun diye yakıştırıyor olabilirsin. Anlamadığın ve saygı göstermediğin konu bu zaten ^^
beğenmeyebilirsin. ama önyargılı olmak zorunda değilsin. benim gayet de bildiğim ve anladığım bir konu hadi hayırlı günler
Ön yargının konuyla alakası yok :D Ben kadını beğenmiyorum ve adama da yakıştırmıyorum. Sen saygısızlık yapıp bunu anlayamıyorsun ^^ Varsa yoksa bencil düşüncelerin ^^
yaptığın şey ön yargı olmasa da hoş değil. felç kelimesi bir bayan için uygun bir kelime değil. yaptığım şeyin bencillikle alakası yok dervişin fikri neyse zikride oymuş.
ne algılamak istiyorsan onu algıla umrumda değilsin
aramızda fazla yaş farkı olduğunu düşünmüyorum ki eğer sen büyüksen sende olgun davran
Ok :D
Ok :D Sensin tamam :D
iyi aferin
Hadi beybısı daha fazla uzatma ^^
uzatan sensin
Bak :D
off
yakışmışlar :))
bencede. zevkli insanın hali başka
yakışıyolar
bencede *-*
Kiskanmasinlar
bencede çok haklısın
Baris kullaniyor gibi geliyor kizi
barış arduçun adamlığından benim şüphem yok öyle bişey yapmaz diye düşünüyorum
korkmamı gerektiren bir şey yok bence
Gupse cibik gibi kalmış
çıbık gibi mi?
Evet kürdan gibi
*-*
😂.
Yakısıyorlar bence.
bencede *-*
Yani ama daha iyileride var şimdi
Yakışıyorlar
Ayrılalı yıl oldu
? daha dün kafede kahvaltı yaptılar?
@ayseeofficiall Magazin forever :D
@Peacefulhuman *-*
ayrılmadılar. eski arkadaş olarak bir araya falan değil. hala sevgililer
lütfen araştırıp yorum yap
ama bu soruyu araştırmamışsın galiba.
Yakışıyor
Hayır
HAYIR
hayır
kız yeterince çirkin bence
neye göre?
bence "sana göre".
Tip olarak yakışmıyorlar barış fazla o kıza
neye göre fazla?
Banane
sananeyse niye yorum yapma zahmetinde bulunuyosun
hayır
Gupse çocuğa fazla bence 😅
ne gibi fazla
Pek değil
peki. yorumun için teşekkürler
Hiç yakışmıyorlar
neden
Barış daha ağır biri diğeri değil
diğeri değil onun ismi var? gupse özay. bu senin düşüncen. saol yorumun için
Yakışmıyorlar
neden?
Gupse barışın yanında yaşlı duruyo
aşkın yaşı yoktur ki? yorumun için teşekkürler
Ona bişey demedim ki seven sevmiş Allah mutlu etsin. Bu benim düşüncem. Rica ederim.
amin. teşekkürler
Yok yaa kız hiç güzel değil.
neye göre güzel değil
Kız sönük kalıyor bence
o sence *-*
Yokk
Hayır
nedeni ne peki
kız büyük te zaten. ama aşkın yaşı yoktur
peki.
Çon tipsiz bir kadın
barıştılar mı
küsmediler ki hiç?
yanlış biliyosun galiba.
Banane ya
sananeyse niye yorum yapma zahmetinde bulunuyosun
Canım öyle istedi. Bir sorun mu var?
evet var
Hayır.
neden?
Yakışmıyorlar da ondan.
o senin görüşün. yorumun için saol
Eksi de var neyse önemli değil engelliyim bari seni :))
hayirr
nedenn
Umrum dışı
umrun dışıysa keşke yazma zahmetinde de bulunmasaydın
Tamam harun abi
ne alaka *-*
hayır
nedeni ne peki?
hyr yakismiyorlar
neye göre?
kiz barisin yaninda sonuk kaliyo bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar