Evlilikleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana yapmacık geliyor sahte geliyor bilemiyorum.
Tarkan eşine sosyal medyayı da yasaklamış
Tarkan eşine sosyal medyayı da yasaklamış


tarkan 173 se kızda 153 var galiba yakıstırıp yakıstırmamak bize düşmez kendi zxevkleri
Bence de yakışmıyor
Cevap
4Cevap
Evlenmişler sonuçta biz yorum yapsak da boş..
En doğrusunu yapmış :D
yakışmıyorlar bencede
Tarkan beğenmiş bize ne düşer?
Allah yakistirmis demekki
Onlar sevmiş onlar evlenmiş ve mutlular bizene
Bizi alakadar etmez
o zaman neden soruya girip yorum yazıyorsun
yanlış olduğunu biliyorum ama yapıyorum var mı
Kesinlikle hayır
Yakışmıyorlar
Kiz cok kisa galiba
Iyi iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar