

Suicide Squad Filminde karşımızda yeni bir Joker vardı. Yeni halini nasıl buldunuz? Eskisi daha mı iyiydi?


Bence yeni hali çok iyi herkes Batman'deki Heath Ledger'a alıştığı için daha iyi görüyor tamam bende eski jokeri çok severim ama bu rolüde Jared Leto gibi çok kaliteli oyuncu oynuyor ve filme gittim çok iyi oynamış rolünün hakkını vermiş Jared Leto. Ama adam sadece film boyunca 7 dk var ve kendisi de bundan çok şikayet etmiş zaten adam haklı :D
Önceki kusursuzdu bunu izlemedim ama yinede daha iyi olacağını sanmıyorum
Kesinlikle berbat, çok yüzeyseldi. Ancak jokerin çakması olabilir, zaten senaryo da klişe. En iyi joker tabiki Heath ledger. Adam sırf role girmek için 2008de kendini otele kapatmıştı. Uzun zamandır bunu yazmayı bekliyordum :D, suicide squad bence çok kötü.
Filmin üzerinden karakterleri yargılamayın
Jokerin bir Karizmatikliği Vardı Lan Bu Ne 😂 Lise Çıkışlı Satanist Ruhlu Ergenler gibi olmuş 😂
Oha cok iyi yorum
Joker zaten satanist ve anarşisttir
Joker zaten satanisttir
Cevap
5Cevap
Ledger buradaysa ---------
o burada biryerde ----
Dürüst olalım ledger ölmeseydi bu kadar sevecekmiydik eğer evet diyosanız samimiyetinizi seveyim
Jack Nicholson'dan başkası bana tuhaf geliyor fakat Heath bayağı bayağı harikaydı be
Dürüst olalım ledger ölmeseydi bu kadar sevecekmiydik eğer evet diyosanız samimiyetinizi seveyim
Alt tarafı bir film niye hala bunu konuşalım
eskisi daha sevimliydi
Kanka jokeri bırakta Harley ney öyle ya 😀
Hepsi benim bebeklerim :)
Cok iyi olmuş jaredi zaten cok severim
Eskisi daha çekici hıh
fena degil ama hani adam iyi oynuyo
bugun izledim bana cok itici geldi
Joker bu tabiki itici olacak
Heat ledger' in jokeri bence en iyisi
Yaa ama ya butun karızma gitmiş 😭😭😭
Heath Ledger En iyisi başka Joker yok. :)
İlk halini bilmiyorum ama bu hali daha hoş
idaree
Samimi gelmedi bana
Bence bu hali güzel
Çok korkunç 😀
Güzel olmuş.
Dişleri yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar