
Benim Joey ve Ross :)
Ross
Phoebe
Joey
Rachel
Chandler
Monica
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

How i met your mother dan sonra buna da baslayayim dedim, o tadi alamadim. Ama erkeklerden soldaki uzun sacli komik bir tip.
Friends'i izledikçe HIMYM'la arasındaki benzerlikleri göreceksin ilk sezondan pek beklentin olmasın gittikçe komikleşiyor :)
Bu arada asagida himym friends in cakmasi demissin, eger himym friends in cakmasiysa, friends de seinfeld in cakmasidir. Bütün sitcom larda bu tür benzerlikler olur. Bilmeden konusma derim.
Bilmeden konuşmuyorum elbette ufak benzerlikler olabilir ama HIMYM ve Friends arasında benzerlikten fazlası var. İki diziyi de sonuna kadar izledim. İki dizideki karakterlerin özellikleri, kimin kimle ilişki yaşadığı, ne kadar sürdüğü bile hepsi tamamen uyuşuyor. onedio.com/.../-himym-in-friends-cakmasi-oldugunun-kesin-kanitlari-350764 bakmanı öneririm.
Hahah bu attigina hic sasirmadim cunku okumustum onu, herkes de ayni seyi atiyor. Kendi bildiklerinle gel bana. Onu yazan arkadas friends fani oldugu icin objektif olamamis yazarken maalesef. Dedigim gibi butun sitkomlarda bu tür benzerlikler oluyor, friends de seinfeld in cakmasi o zaman. Ayrica Seinfeld friendsi ezer gecer.
Kendi bildiklerim de galeridekinden farklı değil bariz her şey ortada. Burda dizi yarıştırmıyoruz. İkisi de sevdiğim diziler HIMYM'ı beğenmeseydim 9 sezon boyunca izlemezdim. Seinfeld karakterleri ve aralarındaki ilişkiler bahsettiğim diğer sitcomdakilerden farklı. Sen kabul et ya da etme herkes iki dizininin birbirine %90 benzediğini kabul ediyor. Benzerlik var demem sevmediğim anlamına gelmiyor sakin ol şampiyon
Ayıramadım birbirlerinden. Bu kadar samimi bir dizi izleyemeyiz bir daha sanırım. Üzdün gece gece.
Hele son bölümü nasıl üzdü beni. İnsan gerçek arkadaşlarından ayrılmış gibi hissediyor efsane diziydi.
Rachel tabi ki <3 Ross'u pek sevmiyorum, Joe'yu da. Pheobe olmasa bile olur. Monica ve Chandler olmazsa tadı olmazdı ama :)
Yeni bir dizi başladı arkadaşlar iyidir diye bu onun yabancisimi
Hiçbir dizi Friends'e alternatif olamaz bütün arkadaşlık dizileri Friends'ten esinlenerek yapılmıştır How I Met Your Mother en açık örneğidir. Orjinalini izlemeni tavsiye ederim
Cevap
20Cevap
Ross&Chandler :D kzılardan Rachel ve Phoebe :D aslında hepsi ama :D
Chandler Bing, her repligi beni güldürüyor. Özellikle lezbiyen dugununde yasanilan diyaloglar :D
Joey Tribbiani tabi ki ya.. anketin böyle çıkmasının tek nedeni izlemeyenler rastgele oy vermiştir
hepsi ayrı bir yapmacık, 10-12 bölümünü zar zor izledim, çabuk sıktı
Friends dizini izlemiyorum, ben hiç dizi izlemiyorum. Kahrolsun diziler, yaşasın çizgi filmler
Chandler ve phoebe yi severdim
İzlemiyorum şıkkınıda koysaydın keşke :D
Tavsiye ederim :)
Evet bugün 3 bölüm arka arkaya izledim spoiler verme lütfen :)
İlk sezondayım 7. bölüm bitti bugun
Ben daha ilk sezonu beğendiğime göre baya sevicem anlaşılan :)
Tamam :)
Smelly cat 😻
Çendlırım benim :)
rachel
Rachel💖😚
joey sevilmezmi ya
sağdaki kadın seksi onu izlemeden sevdim
dizi izlemiyorum ki :)
Ross
Ross
ortadaki kadın hangisiyse o şık
Dr. Ross Geller...
Joey Tribbiani.
sağ alttaki abla
Hiç biri
jamıryo
Nabbercraker
İzlemiyorum :/
Salladım
İzlemedim
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar