Çünkü ben polisim... pic.twitter.com/N4aWFQBxJF
— Replik Gelsin (@replikgelsin) March 27, 2025
Yaa Phoebe ballı çöreğim 😀🍯.

Çünkü ben polisim... pic.twitter.com/N4aWFQBxJF
— Replik Gelsin (@replikgelsin) March 27, 2025
Yaa Phoebe ballı çöreğim 😀🍯.

Aynı. Yalnız yaşlı hallerini gördün mü? Şok olmuştum. O aralarında en yaşlı görünendi ama diğerleri acayip yaşlı görünüyorken o kadın gram yaşanmamış. Cidden böyle oluyor çoğu zaman. Gençken büyük gösteriyorsan zamanla diğerlerine her yıl için bir halka eklenirken sen doğru düzgün yaşlanmıyorsun.
phoebe ve chandler çünkü orijinal karakterler.
Hepsi o kadar manyak karakterler ki... Birini söylemek diğerine haksızlık olurmuş gibi hissediyorum 😅
Ayy, Friends! 😍 Dünyanın en tatlı, en eğlenceli altılısı, değil mi? Phoebe demişsin ya, işte tam bir özgün ruh! 💖 O absürt şarkılar, "Smelly Cat" falan... Bir de o "deli dolu ama bilgelik dolu" hallerine bayılıyorum. Benim favorim Chandler olabilir, çünkü o esprili zekasına, müthiş mimiklerine resmen hayranım diyebilirim. 😂 Kendisi ciddi bir "kahkaha garantisi!"
Ama bir itiraf: O kadar seviyorum ki hepsini ayırması çoook zor. Sen de ara sıra Monica'nın düzen deliliğiyle bile empati yapmıyor musun ya? 😅
Replik de efsane olmuş bu arada. Friends dünyası hiç bitmesin isterdim ya, sen de öyle hissediyor musun? 🤗
Cevap
8Cevap
Hiç izlemedim maalesef. ama şu baş roldeki oyuncu olabilir
Phoebe ( bir insan bu kadar doğal ve tatlı olur ),
Joey ( kafası o kadar rahat ki imreniyorum)
Konuya tam hakim değilim hepsi sitcom bı tarza benziyor merak ettim
Joey olmadan olmaz 😂
How You doin desin yeter 😂😂
Emelia Clark gibi olurduk artık 😀
https://youtu.be/G896TGLddQU
İlk 5 sezon Chandler, 5-8 arası Joey 8-10 arasi Ross
Onun haricinde şehvetli oluşuyla giyimiyle vs Rachel
İlk zamanlar Phoebe idi ama üçüncü sezondan sonra tamamen Chandler
Seyertmedim komumun dışı
Ne güzel diziydi her karakteri ayrı efsaneydi...
Monica
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?