Çünkü o çok ünlü ve bakımlı. Mutlaka spor da yapıyor
Rihanna'nın bile selülitleri varsa bizimki normal değil mi?
Çünkü o çok ünlü ve bakımlı. Mutlaka spor da yapıyor

Bu gerçekten rihannanın ise sizin bacaklar kahverengi yoğurt kıvamındadır. Evet evlenmeyeceğime yemin edebilirim. Ayakları da nasırlı lan bu karının rihanna değil de bizim hatçe teyze gibi duruyor.
anlamadım ama neyse
Rihanna açısından bunun bir önemi yok ki sonuçta Rihanna şarkıcı manken değil:D
tipiyle de götürüyor ama
Rihannayi severim ama bence güzel kadın değil makyajsız ve çıplak hali kesinlikle facia. Ama yüzüne makyajın yakıştığı kendini izletmesini bilen cool sanatçılardan.
Burda resmen photosop yapilmis onun hayatta okadar yok
nerden biliyorsun
neden özgüveni düsük mü
Cevap
20Cevap
Rihanna ya oyun oynamis biri bence. Kadin surekli konser veriyor. Giydigi seyler gosterir en azindan
estetik?
Surekli mi estetik yaptiriyor
Bir kez yeterki
Gay olmadan onceki son sozler yazacaktimki rihannayi hic begenmedigimi hatirladim
bunun rihanna olduğunu pek sanmıyorum? ayakları bile kırışmış bunun baksana?
Olmasın bir zahmet iğrenç görüntü kadından tiksinçtireceksiniz
Rihanna değil de Adriana Lima da görsem dünyam başıma yıkılır.
Adriana ile ilgilenmiyorum. Rihanna'yı çekici buluyorum.
Oha idolume bak. Yıkıldım Şu an bu kadar beklemezdim :(
Rihanna değil bu yok bacağında bişey kadını yakın takip ediyorum ben
sonradan estetik ameliyat oldu haberi yabancı kaynaktan da okudum yani shop falan degil bizzat kendisi :D
Sanmıyorum canım sende var diye rihannaya suç atma 😂
gördügün gibi var
Ünlüler o kadar mükemmel gösteriliyor ki, erkekler artık doğal kızları beğenmez oldu.
Tabi ki normal. Herkeste olabilir. Herkes yaşlanacak.
Öbür bacağı niye çok düzgün bence asıl bu shop
selülit bacak egıldıgı zaman belli olur genelde benim de oyle
Allah Allah bende yok da ondan bilmiyorum selülit nasıl oluyor 😊
bende var ince belli geniş klacalıyım ideal ama iste tek selülit problemi var :D
Bayanız olacak o kadar erkekdede vardır çatlak olduğuna göre selülit de vardır
selülit kadınlık hormnuyla alakalı daha cok bence de
Hadi yaa aman be ne varsa bizde var 😐
aynen bazen be de aynı seyi hissediyorum :(
En azından çocuğu onlar doğursaydı 😀
Kendinizi boyle avutmayin... kotu ornek ornek sayilmaz
Rihannama ne yaptınız? 😱
biz yapmadık
O karı 50 yasından fazladır be
rihanna 28 yasında
O yaratik mi?
O da insan olucam tabi
ünlü ve bakımlı
Sanada tinla makyaj yapsak sende bomba olursun
Rihannanin makyaji sil kimse bakmaz
rihanna olduguna emin miyiz
Evet
O karının yeni bacak yapması lazım para var yapsın
yapmış zaten
Bu yapmış hali mi
hayır
Sogudum ondan
kız olsun herşey yakışır :D
Çöktü artık o folloş oldu onun bunun altında bir zahmet paralansın 😄
Kendi adına konuş :)
daha yirmi altı yasındasın o bacaklar selülit gorecek elbet :D
kaslı bacak sevmiyorum ama :(
Bu rihannamı
aynen
Bile derken? Olabilir oda insan
Selülitli kadın candır
Hadi oradan
istersen link vereyim
İstemez bu kadar selülit fil de yok
fil de selülit olmadıgındandır
Ne demek istediğimi anladın
Shjdjs bacak değil selülit
Inaniyo musun buna cidden
Evet
yani bda bir sağlık sorunu yapabilcek bişey yok
O da insan be
oww bayada varmış :D
Emin misin
valla kadından soğudum şu an ya
insanlık hali
Lan iğrenç neyse sndj
Selülit normal bir şey zaten
Bosver rihannayi knk
iğrenc görüntü :D
Iy kustum
Oha o ne ya
Hayirlisi...
Hayatta inanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar