Survivor Semih'in dayak yemesini nasıl buluyorsunuz?

Daha önce Ütopya'da dayak yedi bir kişiyi eletti şimdi Survivor'da dayak yedi ve bir kişi elendi sizce Semih'in dayak yemesini nasıl buluyorsunuz.
Normal yani. Kim olsa kavga eder onunla.
Hayır Semih haklı.
Semihciyim ama heryerde bir insan dayak yermi saçma.
Bilmiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Survivor Semih'in dayak yemesini nasıl buluyorsunuz?
Cevapla