Hangi dizi ya da film karakterinin ölümüne çok sevindin? Durup duruken yine şu Ramsay Bolton geldi aklıma. G. O. T dizisinin en pis karakteri idi gözümde. Öldüğünde içinin yağları erimişti.
Oh mis gibiydi Ramsay Bolton'un ölümü. Hatta ölmeden önce Jon Snow'un onu dövdüğü sahneye bir şarkı eklemişler çok gülmüştüm ona :d Buraya da ekleyeyim izle mutlaka
Sanırım benim en çok GOT dizisini izlerken içimi yağlarını eritecek cinsten ölümü Joffrey Baratheon olmuştu. O kadar sinir bozucuydu ki sarı civciv aşırı tilt oluyordum izlerken ve cidden rolünün hakkını veriyordu :D Öldüğünde baya keyiflenmiştim.
Ooff keşke içimin yağları eriyecek olsa da en sevdiğim karakterin bile ölmesine razı gelirim.😃 Benim ohh iyi oldu öldüğü dediğim tek karakter kırgın çiçekler namıdeğer kemal, mesude’nin kemal’im yapmazı.