Haftanın neredeyse her günü en çok talip gelen gelin adayı. Sizce neden olabilir? Dışarıdan size göre bir çekiciliği var mı?


Bir an Nevruz'la karistirdim 2 tane evlilik yapmamis miydi diyecektim. Al birini vur otekine ya omrunun geri kalanini elim nasir baglayarak geciririm yine bu 2 gudubete talip olmam 😂
Gahahasjdjs
Hic bir zaman akilli birisinin gelecegini dusunmedigim kişidir :)
Kendisi de pek akıllı değil zaten😂
Birincisi bu programların doğruluğuna inanmıyorum. Veley ki doğru bu arkadaş öyle pek ahım şahım değil ama dikkat çeken karakterlerden sebep o olabilir :)
Kapalı olduğu içindir benim yaşadığım yerde de kapalı olsun diye yırtınıyolar sonra çoğunlukla aldatılıyorlar
Nerde oluyo bu hangi sehirde
Cevap
14Cevap
Hala evlenmedi mi bu benim arkadaşım da talip olmuştu hahahaha 😀😀
Neden olmuştu peki ahhaha
Ne demek neden olmuştu hahaha
Yani ciddi şekilde mi olmuştu dalgasına mı anlamında😂😂
Yok ya ciddi ciddi canlı Yayına çıktı :)
Bence bu kiza kanal yuksek bir ucret oduyordur her zaman buna bir talip var
Aynen her gun talip geliyor sacmalik
Sevmiyorum ben bunu sosyal mediada bile var onca gelen talipleri geri çeviren kişdir. Dipnot: Tüm sosyal ve tv kanallarında uzaklaştırılmalıdır.
Bence çekici değil.
Güzel de gelmedi gözüme.
Ama zevk meselesi bu.
Demekki beğenen var.
Fazla abartiliyor zaten belirli kisilere geliyorlar yani tutulmustur cogu
Verecek tip var ondan gidiyorlardir. Belki firsatini bulup bir yerde indiririm diye.
Var yok demesidir heralde bide başını örtüyor ya sözde dini 😅
Türbanı takmış daha önce kimseye yedirmedim mesajını veriyor. Zengin kültürlü yakışıklı birini arıyor
ya o kız biraz kaprisli ondan sıkıntı
Cunku bu kadin oyuncu o denizde oyuncu
Cast ajans olduğunu hala anlamadınız mı?
Evlenmemis 20 yaşında
Bunu alan 2 güne boşar, evlerden uzak be
Flört etmediği kalmadı be :D
Heralde aday kitligi var asadsa
Hic evlenmemis olmasi olabilir
Kapalı olduğundandır.
Kişik sıkıntısı olan bir bayan
Bu 20 yaşındaysa ben daha doğmadım
Sırf Türbanlı Olduğu İçin Emin Ol
orspu hanife
Hahaha çok güldüm neden öyle dedin😂😂😂
hiç sevmiyorum nevruz bir bu ikinci orspu bence
Nerde ukala tipler var onlara çok aday gelir
tam bir motor
Neden öyle dediniz hahahaha
şimdi izliyorum
Ayni zamannda yayla kancigi
Hahahahs
öyle değilmi ama güzelde sikilir
Hayır çekici değil
Hayir
Begenmiyorum o kızı
kapalı ya ondandır.
Bakışları kötü
Gözleri çok güzel
izlemiyorum :D
iticiliği var
sinir yaa bu kiz
Çok gcık oluyorm
kezban
Cirkin ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar