



Ne kapalı nede açık kadınlarla sorunum var herkes istediğini yapar ama kapalılı seçmişsen niye açılırsın yani insan açıkken kapana bilir bir daha açılmamak üzere ama hoş bir davranış değil insanların inançlarına da saygısızlık...
Kapalı kadının sacının cok olduğunu nasıl gördün kıyas yaptın demezlermi adama 😄😄 o sacı türbanın altına koymak için sarıyor filan topuzu bilmem kafa şişiyor bence hem dökülsün birşey olmaz
Saçma bir soru olmuş bence. Her türlü yoruma taşlamaya vs açık bir başlık olmuş. Başını açması kimseyi ilgilendirmez, sac gürlüğü vs genetik gibi etkenlere bağlı. Onun başının açık veya kapalı olmasıyla ilgili değil..
Konu başlığı saç bakımı açıklama kısmında yağ ve başörtüsünün saç üzerindeki etkisi var. Taşlama, sataşma, kötü veya kaba yorum yapmak isteyen zaten yapıyor. Bu noktada ben suçlu olmuyorum :)
Benim sevdiğim saç bakımı yapmadan saçını yıkamadan terli terli gelse yanıma :) derin bir nefes alsam saçlarını koklasam çok daha akıllıca sorular sorarım ;)
Saçma soruma anlam kattım :))
Nasıl bir kıyaslama 😘😘😻😍
Bir zamanların aptal evlilik programlarının reytingi artırmak için yaptıkları dalavereci piyonlarından biriydi. Neyse ki artık yasaklandı o tarz programlar ❤️
Aslında bu yönlerini görüp sorunun saçmalığı değilde ne günleri geride bıraktığımızı düşünsek daha güzel olurdu :)
Amin amin amiiiinnn 🙏
Başörtülü olduğu zamanlardaki Saçlarını nerden biliyorsunuz ki
Başörtülü olduğu zaman başörtüsü çok kabarıktı yani şuandaki saçından belkide daha kısaydı buda gür saçlı olduğunu gösterir.
Soyadında "gür" var yani saçları önceden gürmüş işte niye kabul etmiyorsun :)
Şaka bir yana bu evlilik programlarını kaldırmak çok akıllıca bir icraatti bence :)
Cevap
15Cevap
sadece bir oyuncuydu..
görevini tamamladı eski haline döndü..
Castlardan bulunup oraya reytingi artırmak İçin getirildiği çok belliydi. Olgun insan başka oluyor :)
Saçlari mavi-siyah boya bu yasta. Kapali haliyle hic saçlarını gormedim ki acik haliyle kiyasliyim..🙄😏
Bu kizi en basindan sevmedim. nedense.
Yazım hatasından doğru düzgün anladığımı söyleyemeyeceğim ayrıca bize ne hiç sevmiyorum bu magazin haberlerini
ünlü olmak için dinini satacak kadar karaktersiz zaten hiç sevmezdim şimdi tiksindirici. açık diye bir lafım yok ama ünlü olduktan sonra ya da olmak için açılmak karaktersizliktir. insanları kandırabilir ama allahı asla.
Hahaha, o topuzun icine ne sungerler katiyorlar. Saclari havasiz kalmis bakimini da yapmamis boyle olmasi dogal
Banada hep diyorlar ac sacini niye acayim bunun hakkinda birsey demiyecegim kendi özgür fikri ALLAH ikisinin arasinda bize laf söylemek düsmez
Açılması beni ilgilendirmez de bu kadar gündem olması saçma.
bu pompacıda çalışıyordu İzmir’de hala pompalıyormu acaba 😂😂
Başı örterken içine topuz tokası takıyor bazıları ve bu yüzden çok kabarık duruyor.
Oksijene alışık değil tabi ondan olmuştur düzelir alışınca
kapalıyken saçlarını durumunu bilip de mi soruyon bu soruyor... diğer türlü türban karşıtlığı olur
Arkadaşlar yaptığı şey hoş değil ama kendi kararı kendi hayatı kendi günahı
Bizene ya bu kadından. Ülke gündemi bu oldu ya. Hanifenin saçı !
Neden kapalıydı ve neden açıldı işin orasındayım
para için herşeyi yapar bunlar
Neden açıldı/kapandı kişilik karakter ile ilgili konu başlığına giriyor :)) ben saç bakım başlığında sordum 😊
Haklısın 'saç bakım' yazmıyorki. eskiden yazarlardı biz de ona göre cevap verirdik. Bir de yasak mı başka konu üzerinden yorum yapmak
Yasaktan ziyade sorunun uygun konu başlığı altında olması gerekiyor :) kişilikle karakterle ilgili bir soru ise soran kişiye uyarı geliyor
Anladım da yorumum yasak mı acaba
Hayır belli şartlara uyduğun sürece istediğin gibi yorum yapabilirsin
Keşke kapalı kalsaydı
İslamofobi ❌
Çok büyük saçmalamışsın :)) ya da soruyu anlamamışsın detaya baktın mı?
Bakmamışım
Bence gerçekte abartıldığı kadar değilmiş.
Çok saçma bir paylaşım
Günah degil mi çok fazla
Kapalıyken de açıktı zaten 😂😂
Oh kapan açıl oyuncak ettiniz
Kapalıykenki saçlarını sen nereden biliyorsun ki?
Bence bir daha kapanmasın, çok güzel olmuş.
Bu kız midemi bulandırıyor
Kadın oyuncu işine geldiği gibi hareket ediyor
Bu şimdi neden açıldı ki
Ne oldum delisi işte
Acıyorum
Ayn.
Her türlü çirkin
Bu kızı cozemedim 😁
hayır çok köt0
Boş bir soru
Hanife'ye takılmışsın :)) kim küstürdüyse seni bardağın ve soruların boş kısmını görüyorsun :)
Hanife kim kurban oliyim ya bizene onun saçından? Ayrıca sen hanifenin saçını nerden gördün?
Aşağıda kapalıyken başörtüsü kabarıktı diyorsunda topuz tokası diye bir şey var 😂
Ayrıcaa bizeenee elin Hanifesinden
Tamam sakin ol ve elindekini yavaşça yere bırak :) bir şey demedim
Tamam pardon 👋🏻😂
Bir ara bu saçma sapan evlilik programları vardı çok şükür yasaklandılar :))
Geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar