Başörtülü kadına olan algıyı aptal , yalancı algısı yaratmayı hedefliyor. Benim aklıma ilk bu geldi. Bunu Türk filmlerindeki üç kağıtçı din adamlarına benzetebilirsiniz. Baş örtü bir yana. Bu programlar bütün kesimlerden insanları aşağılamaktan ibaret. Toplumları oluşturan değerler vardır. Bu tür programlar insanları bu değerlere karşı çelişkiye düşürüyor. Zengin fakiri aşağlıyor , ayrıca zengin görgüsüz gösteriliyor. Yaşlı başlı adamlar soytarıya çevriliyor. Daha uzunca sayabiliriz. İyi niyetli bağımsız bir televizyoncunun bu programlarım toplamında şimdiye kadar kaç evlilik yapıldığını ve kaçının devam ettiğini gösteren gir analiz yapmasını isterdim. O zaman Bunların foyası ortaya çıkmaya başlar.
Geçen gün kanalları zımbırtılarken görmüştüm, nişantaşı/bebekte eve olmayan gelmesin gibilerinde birşeyler saçmalıyordu. Tarkanla biz yakışmıyor muyuz falan diyordu, beynini evde unutmuş gelirken
Provakasyon işte amacı. Başını yalandan kapatmış Cihangir'den etilerden eş istiyorum diyip insanlara "kapalılarında dini İmanı para olmuş be" dedirtmek istiyor. Amacı o yani ki şimdi de fotoğraflarında başı açık. Böyle bir ton insan var örnek CHP vekilleri gibi. Başını kapatmış "AKP'den nefret ediyorum" falan dedi. Amacı bak kapalı insanlar bile tayyibi sevmiyor diye düşündürmekti. Neyse gerçek yüzünün ortaya çıktığı iyi olmuş. İnsanlara bu rezil cümlelerini kurarken de gülmemek için kendini zor tutuyordu. Yüzünde o ifadeyi gördüm. Kendini rezil etti
Ayrıca profil fotoğrafınıza başka birinin fotoğrafını koymuşsunuz. Ve fotoğrafını koyduğunuz kişinin eminim bundan haberi yok. Kul halkına giriyorsunuz ki fotoğrafını 'çaldığınız' kişi fotoğraflarımı başka yerde paylaşanlara Hakkım helal değildir diyor. İnsanlar bu kadar mı sahtekar oldu ya? Ne oluyor yani elin kızının fotoğrafını kendim diyip koyunca ne oluyor? Gelen güzel yorumlar sana değil fotoğrafını koyduğun kişiye gidiyor. Bu arada adınız ne? Nerede yaşıyorsunuz? Bakalım o kişiyle aynı mısınız.
Adım büşra ben günde 50 kere fotoğraf değiştiririm zaten çabuk sıkılırım sana veya başkasına kanıtlamak gibi bir niyetim yok isteyen istedigine inansın
Bunlarin hepsi reyting amacli yapilan seyler. Zavallilar izlesin. Esra erolda 1 milyonu gotursun diye yapilan seyler. Uyupta izlemeyin. Prim vermeyin bu beyin yikayicilara.
Ben kadına acıyorum artık. O programdakilerin işgüzarlığı olarak görüyorum. Haksızlık ediliyor. Herkes hayal kurabilir. Hayallerini söyleyebilir illede gerçek olacak diye bir kaide yok. ayrıca herkesin özel hayatı kendinedir bu kadının özel hayatını milyonlar önünde baskıyla açıklattırmak zülmetmekle eşdeğerdir.
Ben bir ara esra erol faniydim. Program cok eğlenceli gorunuyordu tvden. ben de bikac arkadasimi alarak seyircii olmaya gittim. Ve dedim tanidiklar gormesin en arkaya oturalım. Seyirci bölümüne ses bile vermiyorlar. Platform ekranda göründüğünden daha küçük. Inanin ordan esra erolu net göremedim. Ses falan hicbisey duymadım. Bize zorla ayaga kalkin alkışlayinf alan diyorlardı. Tabi ben para almadığım icin dediklerini yapmadim. Sonra reklam arasinda locada oturanlara bağırdılar yorum yapacaksınız söz alacaksiniz diye. Esra erol seyirciyle hicbir samimiyeti yok. Reklam girdigi gibi kosa kosa arka tarafa gidiyor. Locadakiler bile öyle.
bir de arka en uste oturduğum için basim gözüm agridi o spot ışıklar ne pis bişey. Kocamanlar. Ve eve dönerken bizi servise almadilar yer yokmuş. Çünkü oraya hep ayni kisiler parayla geliyor.
insanlarda başkalarını nasıl kafalarım diye uğraşıyor işte, bir çoğunun amacı parası, başka birşey değil, oraya çıkanların çoğu paraya aşık olduğu için çıkıyor, doğru düzgün sevip gelen çok az, baya az, adam orada şu kadar param var, evim var, arabam var, üstüne yaparım, deyince zaten, hemen telefona birisi adlar, ben adnan beye talibim, sebebi nedir diye soruncada şu çok duyulur, düzgün bir bey efendi, kendisinden elektirik aldım, vs gibi ucuz üstü kapalı reklamlara oynar, değişik millet işte,
bu tür tv evlenme programları toplumları ahmaklaştırmak ve uyutmak için dünya onlarca ülkeye birden yayınlanmaya başladı hiç bir şey gerçek degil herşey kurmaca programın daha fazla izlene bilirligi artırmak için herşeyi yapıyorlar en komigi zuhal topalın servis şoforunu nikah memuru yapmasıyla ortaya çıktı
Böyle programlar gerçek olmadığını daha öncede söylemiştim, gerçek yaşlarından tut herşeyine kadar yalan orada taliplerini bekleyen bazı herifler 22 veya 25 - 26 vs, yaşında olduğunu söylüyorlar sıfatına bir bakıyorsun, babalarımızın kalıbında heriff, bunu geçtim orada sürekli oturarak taliplerini beklemek yerine çalışması gerekmez mi çok garip iş adamı desem böyle bir programa çıkan insanlarla kim ticaret yapar ki. :D
Ya o öyle derken kadın olmadım demek istemiş hani belki bulunduğu ortamda bu tarz şeyler utanılacak şeylerdir aile baskısı çok olmuştur diye düşünüyorum bir insan başka türlü bu kadar çekingen olamaz bence. Oturmak yaşamak istediği yerlerin zengin yerler oluşunu tabii ki tasnif etmiyorum ama kendine göre de sebepleri vardır diye düşünüyorum. Hastalığı falan da varmış ya... Hani ne olursa olsun "Yalancı kadin" tabiri uymamış bence olmamalıydı bu kadar sert yorum...
Kadın sallamış cihangir istiyorum tarkan istiyorum diye insan önce bir ne dedigine bakcak hasta olan insan oraya çıkmaz evli degilim dedi 2 evlilik yapmış bide erkek arkadaşım dı diyo yok böyle saçmalık
Hani şöyle bir şey de var çevre baskısı tarafından psikolojik sorunlar da yaşamış ya da yaşıyor olabilir... O hastalığın içeriğine de bakmistim ve stresten kaynaklanan bir hastalikmis. Gözlemim iyidir boyle olduğunu olabileceğini düşünüyorum...
daha esra erolu bırak sen gel bir de fox tv ye bak
tam bir sahtekarlık ve oyundan ibaret herşey hmen hemen 1 çift oluyor bakıyorlar bu tutuyor ve reyting yapıyor sürekli kaşıyıp duruyorlar
böyle bahaneler yok reddetmeler falan yanii oyun olduğu göze sokra gibi o kadar belli oluyorki okadar belli oluyor ben esra erolda duymuştum bayağı ama fox bir hayli aşmış kendini bu kadar bilmezdimm yazık bu ülkeye
@cikolatalilattem sorma geçen gün o mehmet ile umut un otele kadın attığı ortaya çıktı ekipte bilgisi dahilinde imiş zuhal topalda öyle diyoo heee bir şey yok falan gibilerindn yanii normal bir olay gibi ama tabii zuhal topala ne bu durum o aldığı paraya bakar
Ben programı sadece youtube ya da haber sitelerinde böyle insanlar çıktığında paylaşıyorlar anca o zaman görüyorum. Birşey dikkatimi çekti başk kapalı bayanlar ne kadar cüretkar ve katılımcı oluyorlar. Bunun gibi bir kapalı kız daha vardı daha genç r çocuk için ağlayıp zırlıyordu bilmem kaç bin twitter takipçim var vs diyordu ne biliyim bana çok saçma geliyor. Programın tamamınk hiç izlemedim eminim bunlar gibi daha bir çok saçma sapan insan vardır
Bu tip insanlar evliliği ve günlük yaşamda ki herşeyi sadece cinsel ilişkiden ibaret sandıkları için gayet normal. Vajinismus problemi olduğu için kendini hala evlenmemiş sayıyor çünkü evlilikten tek kasti cinsel ilişki. Orada ki insanlarda bu zavallıların üzerinden paralarını kazanıyorlar. Bu ülkenin zihniyeti sadece belden aşağısına odaklanmış olduğu sürece bu tip insanlar var olacaklar.
araştırılırsa heralde beleşe vermediği meydana çıkar muhakak evli kaldığı müddetçe birkaç daire v. s. almıştır. beleşe evlenmeye niyeti yok. her sorusu tartmaya yönelik. her gelene kaç paralık adamsın? sorusunu diğerleri gibi diplomatik olarak değil direk soruyor
Ben demiştim birkaç gün önce bir yorumda hatun vajinasmusmuş ama tarkanin fotoğrafında dudaklara yapışıyor... Buna tarkanı getirin bir şeyi kalmaz demiştim.. Yazık lan beyin yok bazı insanlarda anca yaşamsal fonksiyonlara yetiyor..
Kadında değil onu ekranlara çıkaranlarda suç ! Sorsan, sosyal sorumluluk içindeler, ama ruh hali iyi olmayan bir kadını böyle ekranlarda peşkeş çekmenin ne kadarı sosyal sorumluluk olur tartışılır.
Onlar olmasa E. Erol neyle bakacak yeni bebesine? :D Bu bir pazar piyasasi... Talep-arz durumu. Izleme oranina bakilirsa millet agzi acik ayran budalasi gibi izliyor.
Orada gördüğün anda tipini beğenmediği için talibini gönderen bir ton insan varken bu kadına neden bu kadar yükleniliyo hala anlamadım. Millet ev araba sorarken, yakışıklı- güzel değilse elektrik alamadım bahanesiyle gönderirken normal karşılanıyosa bu da öyle karşılanmalı. Arada fark mı var sanki.
başını kapatmış ama ahlak örtüsü yok... terbiyesiz sıfatsız nursuz... bu programlar niye var zaten allah aşkına rtük bir şeyler yap...(sırf reyting amaçlı bunları özenle seçiyorlar sonra parayla satın alıyorlar onu yap bunu yap kendini sat...) bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tarla olsa ekilmez bu kadın , ağaç olsa budanmaz yanardağ olsa patlamaz bomba imha elbisesiyle bile yakınlaşılmaz bu kadına hayatta en nefret ettiğim tip ve davranışları var uçak olsa uçurmam bunu :/
@cikolatalilattem pardon öyleymiş. Ben akşam iş çıkışı saatinde eve gelince yemek yerken o açık oluyor izliyorum acayip komedi. Karıştırmışım ama programları.
Prof. Dr. Nevzat Tarhan'a göre insanlar bazı psikolojik eksikliklerin sonucu olarak evlilik programlarına katılıyorlarmış. Gerçekten sağlıklı bireyler böyle programlara katılmıyorlarmış.
bu kanallar katılanlara reyting arttıranlara para veriyorlar. foxta hanife umutun günlük 150 tl aldığını duymuştum. öyle kavga gürültü yapıp reyting arttıranlar daha fazla. bu durumda bunlar akıllı bu programları izleyenler aptal oluyor :)
ya bu kadın burdada karsıma cıktı nerden aklına geldı bılıyormusun bu kadın resmen ınsanların gozunun ıcıne bakıp yalan soyluyor şov yapıyorr nerden buldular bunu ya delırcem artık bunu gorunce
Kadının cesareti var hayallerini söylüyor kız olsun erkek olsun masturbasyon yaparken saçma sapan hayaller kurup ünlüleri dahi düşünüyorsunuz kaç gundur sıktı artık bu kadın bizene bu kadar buyutmeye gerek yok
bu programları ekrandan kaldırmalı kirlik resmen yazık günah ajanstan alıyor birsürü kişiyi oraya oturtuyorlar bütüngün lak lak yazık fazla leylegin ömrüde lak lakla geçer miş...
o kadının yapmadım deme sebebi de var ama. tamam yalan söylemesi kötü ama utanmış kadın psikolojisi yerınde değil yani. delidir ne yapsa yeridir yani biraz
Psikolojisi bozulmuş o kadının bence. Programı izledim cevap vermesi bile bir tuhaf. Sanirim vajina bisey hastalığı varmış. Evlilik hayatı yaşamamis vs. Belkide tranva geçirmiştir. Kabullenemiyordur. Ama tarkan ve cihangir olayini bilemem.. ben nişantaşında oturmak istediğini saniyordum :D
Kadın sexs yapmadığını söylüyor işte, demek ki adamla hayat arkadaşlığı yaşamış. Sexs yaşamayan evliliklerde var, bu hastalık olabiliyor, mesela; Vajinusmus.
Bu tip insanlarin amaci popiler olmak bence gamsizlar ajdara ozeniyorlar ajdar vardi bir zamanlar bak adam simdi parayi buldu daha piyasada yok senden benden akilli bunlar :D
Bir şov proğramı, böyle ilginç tipleri bulup bize sunuyorlar, bizde zokayı yutuyoruz izliyoruz işte. Locada oturanların çoğu ajansa elemanı, birçok olay izlenmeye yönelik kurgu. Artık komedi proğramı gözüyle arada izleyip gülüyorum.
Ve bu isteklerin sahibi böyle bir tip :D Vajinasmusum diyor bosaniyor ama hâlâ evlilik yerine koymuyor yasadigini, peki evlilik değilse vajinasmus oldugunu nasil ogrendi? :D
En İyi Cevaplar