AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
494Cevap
Hiçbir Avrupa ülkesini geçemediğimize eminim. Yunanistan'dan yukarısı kadınlı erkekli güzel
74. sırada olduklarını yazmışsın bence başka söylenecek söz yok :DD: her şey ortada :D
En son sıra kaçıncı oluyormuş ona göre cevap yazalım :))
Anketlere göre en iyi sevişen ikinci ırk buna ne dinleyeceksiniz?
Ankette tipsizlerden koymuslardir yoksa ilk 5 girerdik bence 😊 Cok yakisli tas gibi erkeklerimiz var yani 😊
zeka olarakta arap ülkeleri arasında sondan ikinci çıkmıştı. bu ara türkleri kadınlarıda çok çirkin. Allah bizi cahil ve çirkinlerden korusun
Kime bakarak yamışlar bu anketi? Beni görmüşler mi? Bence bize Fransız kalmış onlar. Bonjour France :)
Yaptığım araştırmada bu sayfa dışında böye bir veri bulamadım ama Fransızlar yapmışsa, Fransa'daki Türkler referans alınmıştır, o yüzden doğrudur.
Herkesin hayatına kimsem garışamaz. Meselam ben şu şakkıl giyinirim şu şu şakkıl giyinir. Ha herkesin özgürlüğü birdir 😂😂😂😂
Yeni nesil olarak bence sıralamayı bayağı yukarı çıkarırız artık erkeklerde bakımlı
Turk erkeklerinin icinde gercekten cok yakisiklilarimiz var sarisin esmer kumral her turlui , yanlis bir sonuc iki uc fransizin moktan siralamasina mi bakicaz hey allahimm, ayrica ne olursa olsun guzellik goreceledir...
:-) hey yavrum hey 74. sirami bir yerde okudum tüm insanligin kokeni türke dayaniyor ne cabuk unutmuslar Hz Nuh as in soyundan geldiklerini
75. ülke Antarktika galiba? Penguenleri geçmişler
Sizde zaten barby bebek gibisiniz ya he penguenlerii gectik
Hahaha okuduklarimin icerisinde en yaraticisi, kiymet bilinmemiş :D
Evet görüşümün kıymeti bilinmedi :/ :D
Biz Türk kızlarının gönlünde bir numarayız önemlisi o.. Bu haberi okuyunca gülen kızlar, ertesi gün Kızlarsoruyor'da şu erkeği nasıl baştan çıkarırım diye soru başlığı açmasalar gam yemezdim.
Türk erkekleri için çirkin demek yanlış. Yazın bir tatil yörelerine gidin de yurt dışından gelen tipleri görün. Türk erkeklerinin bazıları yakışıklı kalıyor yanlarında :))))
En azından ilk 100 deyiz :D
https://www.youtube.com/watch?v=06wvjvypWy0Eveed cunku o guun ben is seyahatine cikmisdim Fransa daydim tabi hal boyle olunca Turkiye geri kaldi ozur dilerim herkesden o gun Turkiye de olamayib birinciligi kaybeddirdigim icin
Ortalama olarak türkiyede tip'ler kötü ama best model'e baktığımızda türkler hep birici olmakta yani istisnalar dışında geride olmamız doğru genel olarak iyi değiliz.
Türk kızları da türk erkekleri gibi. Ne cok güzel ne çok çirkin. Türkler türkler için var
basit bir millet basit bir anket
fransızdan ne beklenir
İğneyi başkasına cuvaldızı kendine batır demişler 😂 Bizim erkekler cuvaldızı karşı cinse kullanıyor
alman dergisinin düzenlediği ankete göre dünya geneli 14. sırada buna ne diyeceksin?
O listeyi yapana bir görünelim istiyorsanız gençler?
Yakışıklı erkek yok demiyor, daha da yakışıklıları var diyor üzülmeyin yinede be :D
Bana baya sevecen ve yakışıklı geliyorlar yani 74 baya bir düşük haklarını yemişler
Ruslar öyle demiyor ama :) Türk erkeğine Türk kızı aşağı yukarı denktir sıralamada.
fransızlar çokmu yakışıklı kendileri hiç aynaya bakmamış
1 ci yeri hangi ülkenin erkekleri almış onu da yazaaydn 😏
Ah beni görmemişlerde o yüzden yoksa ilk 10 garanti yanı 😀
çekemiyorlar resmen, bikere bizim atamızdan başlıyor erkeklerin asaleti yakışıklılığı.. 😤
Aynı dergi biizm kızları 126. sıraya koymuştu :)
O zaman ilk 10.000 kız arasında 126. olmuşlardı.
@Baskentli_Babacan şu an yalan söylediğini ikimiz de çok iyi biliyoruz...
Onlarda söylüyor
Yine iyi ilk yüze girmişiz, ben onu bile göremeyiz diyordum. :D ;)
Zaten kac ulke varki:)
@Birakdaginikkalsinn Bilmem. :)
Basın özgürlüğü ve kadın hakları sıralamasıyla korele gidiyoruz sanırım :D
74. mü? Dilerim 74 ülke katılıyordur, yoksa hakkımızın yendiğini düşüneceğim :)
Diğer ülkelerin babası biziz
Örneğin Rusya
Bir yanlış anket 👌
Keşke dualar kabul olsa. Siz nasıl bizi sevmiyor iskandinav erkekleri norveç italyan gavurları diye yanıyorsanız bizde size bayılmıyoruz verin rusları bize ülkeyi terkedebilirsiniz.
Gordumki bunu soyleyenler hep turk erkeklerle beraberler.
Soylediklerinizin icini doldurun. yokluk bu kadar mi kotuymus ya
O değilde eğer en iyisi türk erkekleri olsaydı bile, 1 inci seçeler miydi?
Hayır tabisi türk erkeklerine kurban olsunlar
Turk oldugumuz icin geri siradayiz fizikten dolayi degil. Dunyanin baska yerinde bu kadar degisik tipli insanlari baska yerde goremezsin
Kim nasıl bir anket yapabilirse yapsın. Neden bu tür saçmalıkları bu kadar dikkate alıyorsunuz hiç anlamıyorum.
çirkin türk erkeği yoktur az votka vardır :D durum ülkemizin kızlarıyla alakalıdır bu kızlara bu kadar tipsiz erkek bile çok kanımca :D
TÜRK erkeklerini iç güzellige göre degerlendirselerdi DÜNYA birincisi olurduk be. ama millet şekilci napalım :))
O kadar da kötü değiliz be en yakışıklısı değiliz tabi de o. Kadar da çirkin sayılmayız bence bir *bnelik yaptılar oylarken kesin
çok saçma sonuncu yapsalarmış 74 ne öyle sanki gevurlar çok yakışıklı anlca dar pantolon giyip entel takılırlar
Sanırım Türk erkekleri fazla bakıma önem vermediği için olabilir. Kilo alınca türk kası felen deriz ya :)
Onlar bizim yüreğimizi görmemişler henüz.
Klavye üzerindeki yureginizi mi :)
@ClesteryXx Klavye altındakini görmemişsin henüz. :):
@ClesteryXx çok kaşınmışsın sen. Hunharca olmuş. S. B seni dikenli tellere yatırmış.
Gelişine vurmuşsun be abi :)
Bu kadar da acımasız laf sokulmaz ki. Kız siteden soğudu mk 😂
Ama öğrenmiştir srtık görüş altına zıplamamayı 😂
@ClesteryXx fena laf sokmuş sana
@SinirliBiber daha 1. xper iken yapılırmı bu
@ClesteryXx ye :)))
Yaw bende kızım böyle laf bana gelse kendimi atarım cekyattan iyi gommusun :) şu an bende çalışacam dur :) klavye altındakini görenler o... oluyor biliyon mu sen :) :) olmadı bu ben gidiyorum :)
Hassiktir be kızın ks hayatı bitti :D ağlaya ağlaya gülüyorum ss alcam bakıp bakıp gülücem * :D
@kıllanıciistebeya hakikaten hesabını kapatmış.
Abi zamanında çok hardcore gördük izledik te bu çok orantısız güçtü be abi :D
@kıllanıciistebeya yeni kullanıcı adı almıştır kendisine. Bundan sonra farklı davranır en azından.
Tüm türkiyeden özür diliyorum işlerimin yoğunluğu sebebiyle fransız dergisinin görüşme talebine olumsuz yanıt verdim. Ama nerden bilebilirdim ki 73 basamak gerileyeceğimizi :/
Yanlış ve maksatlı bir sıralamadır. o dergiyi biliriz.
Normal. Pek yakışıklı yok Türkiye'de
@scare ortalamayı yükseltiyor işte :D
scare kurban olsun sana
@scare yakışıklım gelmiş :*
geç oldu ama geldik yavrum
yalan ya kim yapıyo bu yarışmayı bana sormadılar kime sordunuz ya
Fransız dergisinden Türkleri övecek birşey mi bekliyorsun?
Olabilir, genel olarak kendimize bakmadigimiz asikar, genetik ozelliklere zaten yapacak bir sey yok.
Kizlar erkekleri gomuyo erkekler kizlari l*n yine birbirimize muhtac kalcaz yapmayin 😃😃😃
Fransızlar yaptıysa ilk 100 e girmiş olmamız mucize sonuçta fransada cokta sevildigimiz söylenemez
benimki çok yakışıklı o yüzden benim için 1 numara @hexeleyinaşkı olur kendileri
Kuzuuum ığğ özlediim senii tapıyorum güzelliğine seniin teşekkür ederim bu arada 🙈🙈
Gerimizde kalanlar kimler zambia fildişi sahili falanmı:/
Yakisikliligi bilmemde ici bos ozguvende 1. Siradayiz onu biliyorum
Tipsizliğim kanıtlandı :-D demek o yüzden hiç sevgilim olmuyor.
türk kadınları zeka, asalet ve güzellik bakımından kaçıncı sıradalar ben onu düşünüyorum.
Bence yalan ya, kaç ülke var zaten dünyada. Hem bizleri baz aldıklarına eminler mi? -,-