AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
494Cevap
Koskoca sitede şu mevzuları çok çocukça bulan bir tek ben miyim merak ediyorum açıkcası...
Türk değilim alınmıyorum ^^
Merak ediyorum Türk kızları kaçıncı sırada ilk 3 filan mı ^^ ...
Ayıp Etmişler Biz Türk Erkekleri En Az Onuncu Sırada Olmamız Lazımdı.
Allahtan kızları yapmamışlar yoksa Haiti , Cibuti gibi ülkelerle yarışırdık :)
Isterse birinci sirada olsun yakisklisi hatta duble full yakisiklisi bizi bulmadiktan sonra hic bir anlami yok
önüne gelen sıralama yaparsa olacağı bu :D Fransızlar bizi çok severler zaten.. bence adil bir sıralama değil.
Tükürdüğünü yalayan türk kızlarımız her zamanki gibi bindiği dalı keser olmuş...
Çirkiniz vesselam... Sizemi kaldım 😄
her seyi de suratta aramayın az kriminal enerji sistemlerindeki performansı gözden geçirin hukuk kuralıdır!
Ozaman dunyanin en cirkin insani benim :D Boyle bir ulkede yalniz oluyorsam ölmeyi hakediyorum demektir :D
onlardaki bütün oğlanlar aynı tiptemiymiş yani hepsi mi yakışıklı yani tek tipmiymiş ne salakça bir araştırma yapmışlar
Bu yalan dünyada 74 değil 1000 de olsak dünya s.. Eyfel götümle diyorum beni bir kadın sevecek sonuçta dünya umrumda olur mu
olabilir genel olan bişeyi bireylere yansıtamayız çirkin erkekde var yakışıklısıda var ben kendimi çogu avrupalıdan ıyı goruyorum fızık olarak
o dergilerde öyle çok yurt dışı gördüm valla koşuyolar üstümüze o derece :)
74 biraz ağır olmuş kaçmillet var ki zaten 75 tne sayamam ben mesela
Katılıyorum ancak çok çirkin değil İyi sayılır yine de
Türk erkeklerindeki merhameti şefkati başkasında bulamazsın ( abazalardan bahsetmiyorum)
ben de bir Türk erkeği isem bu sıralamaya inanmıyorum
Bu FRANSIZ dergisi Türk kızları için kaçıncı sırayı vermiş ilk 10 -5 ?
Bize neden soruyorsunuz yakışıklılığı bunu bayanlara sorun
ıkı gun kaybolduk ortadan 74 e kadarmı ındırdınız gundıler :P
fransızın yaptığı anketten başka bir şey beklemezdim
bence haksızlık :D tamam belki bir David Beckham, bir Nick Bateman yok ama o kadar değil
Abartılmış bence çinli erkekler çok mu yakışıklı ya da hintler
Haklılar ne çok yakışıklı ne de çok güzel bir milletiz
Bende bir dergi düzenliyorum o halde türkler 1. sırada türk kızları ise muamma
Bir fransız dergisinden daha iyisini bekleyemeyiz..
Hele bizim burdakileri gorseniz adamlarin yuzunde meymenet yok iyiki anketi burada yapmamislar.
bu tarafa gel ozaman :D
Ben sırama baktım dünayada 1874. Sıradayım. türkiye beni ilgilendirmiyor ;)
Fransızlar ne anlar erkekten erkek dediğin gobekli olur göbeğin karizmasi başka yani☺☺
Kesin Japonlar, Çinliler, Koreliler bizden öndedir o listede.
bence 74 iyi. en azından 75. değiliz o açıdan bakmak lazım ;)
Türk kızlarını merak ettim birinci olma olasılıkları fazla (SONDAN BİRİNCİ)
Doğrudur bide beni gorselerdi ülkemizi ankete almazlardi
önemli olan alet büyüklüğü.. o zmn 1. sırada oluruz..
Ahah 74 mü valla çok iyi sonuç dünyada 193 ülke var demekki hala bir umudumuz var 😀😀😀😀
onlar için Türk erkeği bakımsız eğitimsiz ve cahil olanıdır.
Zaten ilk 70 e gireceğimizi zannetmiyodum ama 74 de koydu ya
Yakışıklılık paha biçilemez, adamlık bir ömür boyu...
o araştırmayı ben yapsaydım sonuç farklı olurdu :) :)
kime göre 74. bir kaç tane ukala tipli kıza sormuşlar işte avrupada
ne yaptılar afrikalıları hintlileri falanmı koydular önümüze :D
O kıllarla, iğrençliklerle 74'e girmemiz bile bir mucize! Bazı yakışıklı ünlülerin sayesinde girmişizdir girdiysekte.
SEN RÜYA ALEMİNDESİN DEMİ RAPUNZEL..
sıkıntı yok. siz kendinize bakın kezbanlar. tüm kızları genellemedim. ama sen bu sorunla birinci sınıf kezzo olmuşsun
aynı ırktanda sizler doğmuyormusunuz babanız türk değilmi o zaman kızlardanda bir cacık çıkmaz aynı sıradan daha ötesinizdir emin olun.
Böyle anketler çok saçma geliyo bu insan mı diyeceğiniz türk erkek de var tam tersi de var ama genel olarak tam tersiyiz kabul ediyorum 😂
Türkiyenin en yakışıklı erkeklerinin olduğu bölge belirlendi ama taşkınlık çıkar diye açıklayamıyorlar :D
Marmara ve ege bölgesindeki erkekleri sanırım değerlendirmeye almamışlar eminim 20 lerde yer bulurduk
Yakışıklılığa bişey diyemem ama o sıralamayı yapanlar turistlere bir sorsalar ya? :D önemli olan işlev nokta o
Anketin güvenirlik ve geçerliliği bulunmamaktadir. İddanameler asılsızdır. Yapilan tahliller yanlıştır. Değerlendirmeler keza hatalıdır
O degilde turk kızları guzellik siralamasinda kacinci sirada o merak konusu o kadar rus ukraynalilarla dalga gectiklerine gore
Iyide dunyanin en yakışıklı mankenleri bizden cikiyor 1. lik alıyor bu nasil olucak gavur gavuru tutar bunlara takilmayin
önemli olan katılmaktı :)
Rus kızları ''türk erkekleri'' hakkında öyle düşünmüyor ama :)
40 milyon erkek var neredeyse ve sanki her birine tek tek bakmıslar da 74ncu sırada demişler
ne sacma bir anket
Ya şimdi arkadaş onlarda tip olabilir de normalde gece görsen yeni bir tür diyeceğin insanlar rus alman ingiliz kaldırabiliyorsa yemişim 74. olmasını çene var çene :D
Beni ankete koyan olmadı ben olsaydım ankette üst sıralara çıkardık
çok şükür ben o konuda şanslıyım türklere benzemiyorum beni ilgilendirmez bu
Türk erkeklerini beğenmiyorsanız gidin yurtdışına😒
O bile büyük başarı olmuş. Gelip incelesinler beni sırayı daha da altlara çekebilirim.
Böyle birbirine laf atan aptallar az da kendilerine baksa ya