Sizleri magazinel öğretmenlerle baş başa bırakıyorum. İyi dersler.
Kimseye güvenmememiz gerektiğini en çarpıcı şekliyle bir kez daha hatırlamış olduk. Hangimiz demedik ne mülayim, ne efendi! Ama Ceceli hepimizi trolledi!
Ummadık taş baş yarar!
"Asla yapmaz!" dememek gerek demek ki! İnsanoğlu çiğ süt emmiştir!
Sen hep böyle kal, desek de değişti!
Ne yapılan sürprizler, ne bestelenen şarkılar kaldı geriye... "Bir şarkısın sen, ömür boyu sürecek" olan şarkı sözünü, "Bir şarkısın sen anında unutulacak" olarak değiştirirler
Ve "Yok artık" dedirtecek kadar şaşırtabilirler bizi.
Sen de mi Brütüs dedirtti bize! Yaptığı hatadan çok kiminle yaptığına takılmadık mı?
Affetmek her zaman büyüklük olmaz!
Sadakatsizlik yapanlara "Bir kereden bir şey olmaz." dememek lazım. Kanlarına işliyor genelde.
Anlaşmaları şart değildir, arayış içindedirler.
Ne kadar flörtöz olduklarını kanıtlarcasına; "Nefes alsın yeter" derler sanki.
Asalet baki olunca saygı kaçınılmazdır.
Ayrılırken çirkefleşilmeyeceğini gösteren çift! Saygılarını hiç yitirmemeleri çok hoş.
Her anlamda kendinize yakın birini bulduğunuzda çevreniz tam destek verecektir.
"Tencere yuvarlanmış, kapağını bulmuş" durumuyla karşı karşıyaysanız herkes iyi ki'lerle gelir size.
Hep kavgalar, ayrılıklar kederler olacak değil ya!
Aşk kazanır bazen. Tüm olumsuz eleştirilere yanıt verircesine, aşklarını ölümsüzleştirdiler.
Hatasız kul olmaz
Bazı insanlar sabrınızı sınasa da yüklü hata limitleriyle, anlayışlı olmayı öğrenir insan.
Her şeyin bedeli var, suçlular elbet cezasını çekiyor.
Cezasını çekip demir parmaklıklardan özgürlüğe el sallayanlara ne mutlu!
Ektiğini biçer insan!
Sevgi ile bakarsanız çevrenize, parlayan gözler bulursunuz karşınızda. Böylesine içten davranışlar, yüzleri aydınlatıyor.
Böyle bir insanın yoluna gül dökülür dedirtiyor!
Hala böylesine duyarlı kalabilen insanlar ayakta alkışlanmalı. Bencilliği unutup diğer insanlar ve canlılar için seferber olanlar empatiklikleriyle göz dolduruyor.
Ünlülerden de Öğrenmemiz Gerekenlerin Olduğunu Kanıtlayan Magazinsel Öğretmenler!
Sizleri magazinel öğretmenlerle baş başa bırakıyorum. İyi dersler.
Kimseye güvenmememiz gerektiğini en çarpıcı şekliyle bir kez daha hatırlamış olduk. Hangimiz demedik ne mülayim, ne efendi! Ama Ceceli hepimizi trolledi!
Ummadık taş baş yarar!
"Asla yapmaz!" dememek gerek demek ki! İnsanoğlu çiğ süt emmiştir!
Sen hep böyle kal, desek de değişti!
Ne yapılan sürprizler, ne bestelenen şarkılar kaldı geriye... "Bir şarkısın sen, ömür boyu sürecek" olan şarkı sözünü, "Bir şarkısın sen anında unutulacak" olarak değiştirirler
Ve "Yok artık" dedirtecek kadar şaşırtabilirler bizi.
Sen de mi Brütüs dedirtti bize! Yaptığı hatadan çok kiminle yaptığına takılmadık mı?
Affetmek her zaman büyüklük olmaz!
Sadakatsizlik yapanlara "Bir kereden bir şey olmaz." dememek lazım. Kanlarına işliyor genelde.
Anlaşmaları şart değildir, arayış içindedirler.
Ne kadar flörtöz olduklarını kanıtlarcasına; "Nefes alsın yeter" derler sanki.
Asalet baki olunca saygı kaçınılmazdır.
Ayrılırken çirkefleşilmeyeceğini gösteren çift! Saygılarını hiç yitirmemeleri çok hoş.
Her anlamda kendinize yakın birini bulduğunuzda çevreniz tam destek verecektir.
"Tencere yuvarlanmış, kapağını bulmuş" durumuyla karşı karşıyaysanız herkes iyi ki'lerle gelir size.
Hep kavgalar, ayrılıklar kederler olacak değil ya!
Aşk kazanır bazen. Tüm olumsuz eleştirilere yanıt verircesine, aşklarını ölümsüzleştirdiler.
Hatasız kul olmaz
Bazı insanlar sabrınızı sınasa da yüklü hata limitleriyle, anlayışlı olmayı öğrenir insan.
Her şeyin bedeli var, suçlular elbet cezasını çekiyor.
Cezasını çekip demir parmaklıklardan özgürlüğe el sallayanlara ne mutlu!
Ektiğini biçer insan!
Sevgi ile bakarsanız çevrenize, parlayan gözler bulursunuz karşınızda. Böylesine içten davranışlar, yüzleri aydınlatıyor.
Mustafa Ceceliye hiçbur zaman efendi demedim. Dini duygularını ön plana çıkaran insanlar genelde güvenilmez olurlar zaten. 5 sene önce söylediklerimde şu an haklı çıkıyorum.
Tarkan için fazla bir şöy söylememe gerek yok. Sıkı hayranıyım.
Diğerlerinin de ne olduğu belli. Gayet güzel özetlemişsin. Ellerine sağlık