Gözlerinizi kısabilirsiniz. Çünkü eminim benim kadar sizin de gözünüzü alacak, ışık saçan Rohit Khandelwal, sizi de kendine hayran bırakacak.
Kimdir bu Rohit Khandelwal?
Hemen söyleyelim. Dünyanın en yakışıklı erkeği unvanına sahip olan ilk Asyalı.
19 Ağustos 1989 yılında Hindistan'ın Haydarabad kentinde doğdu.
Bence burada doğmuş olması, bu şehre ayrı bir güzellik katıyor. Öyle değil mi?
Liseden sonra asistanlık yaparak geçimini sağladı
Rohit, lise eğitimini aldıktan sonra birkaç kez asistanlık yapmış. Hangimiz onun gibi bir asistan istemeyiz? Öyle değil mi?
Çevresinden aldığı tavsiyelerle ajanslara başvurdu
Arkadaşlarının neden ona başvurması için ısrar ettiği ortada. Sanırım Hindistan'da böyle bir cevheri boş çevirmezlerdi.
Ajans tarafından kabul edilip TV'de görünmeye başladı
Keşke bizim dizilerde de rol alsa dedirten Rohit, TV'de de oldukça başarılı olmuş ve seyircinin beğenisini almıştır.
Başarıya doymayan Rohit Khandelwal bu kez soluğu Mr.İndia'da aldı
Mr. İndia'da birinci olduğunu söylemeye gerek var mı?
Evet, Mr. İndia yarışmasının galibi Rohit Khandelwal oldu. Yarışmada aldığı birincilik ona gideceği uzun yolda öncülük etti.
Mr.World'de birinci olan ilk Asyalı
"Esmer erkek candır" anlayışına, sonuna kadar destek niteliğinde örnek gösterebileceğimiz isim olan Rohit Khandelwal Mr. World'e katılıp burada da birinciliği elde etmiş.
Hem manken hem oyuncu olarak gönüllere taht kuran Rohit Khandelwal tam bir Hintli
Hindistan geleneklerine körü körüne bağlı bir ülke. Ve gördüğümüz kadarıyla onun bu kadar sevilmesine sebeplerden biri de bu.
Peki kusursuz fiziğine nasıl mı ulaştı?
Kesinlikle çabayla. Kimse doğuştan mükemmel doğmaz. Herkes kendisine biçim verir. Çirkinim güzelim diye akışına bırakmak yerine herkesten farklı olarak çabalayan bu adam geldiği yerleri sonuna kadar hak etmiş bence. Sizce?
Kimse mükemmel değildir. Fakat bize bahşedilenler mükemmel şeylerdir. Bunları kullanalım.
Gözlerinizi kısabilirsiniz. Çünkü eminim benim kadar sizin de gözünüzü alacak, ışık saçan Rohit Khandelwal, sizi de kendine hayran bırakacak.
Kimdir bu Rohit Khandelwal?
Hemen söyleyelim. Dünyanın en yakışıklı erkeği unvanına sahip olan ilk Asyalı.
19 Ağustos 1989 yılında Hindistan'ın Haydarabad kentinde doğdu.
Bence burada doğmuş olması, bu şehre ayrı bir güzellik katıyor. Öyle değil mi?
Liseden sonra asistanlık yaparak geçimini sağladı
Rohit, lise eğitimini aldıktan sonra birkaç kez asistanlık yapmış. Hangimiz onun gibi bir asistan istemeyiz? Öyle değil mi?
Çevresinden aldığı tavsiyelerle ajanslara başvurdu
Arkadaşlarının neden ona başvurması için ısrar ettiği ortada. Sanırım Hindistan'da böyle bir cevheri boş çevirmezlerdi.
Ajans tarafından kabul edilip TV'de görünmeye başladı
Keşke bizim dizilerde de rol alsa dedirten Rohit, TV'de de oldukça başarılı olmuş ve seyircinin beğenisini almıştır.
Başarıya doymayan Rohit Khandelwal bu kez soluğu Mr. İndia'da aldı
Mr. İndia'da birinci olduğunu söylemeye gerek var mı?
Evet, Mr. İndia yarışmasının galibi Rohit Khandelwal oldu. Yarışmada aldığı birincilik ona gideceği uzun yolda öncülük etti.
Mr. World'de birinci olan ilk Asyalı
"Esmer erkek candır" anlayışına, sonuna kadar destek niteliğinde örnek gösterebileceğimiz isim olan Rohit Khandelwal Mr. World'e katılıp burada da birinciliği elde etmiş.
Hem manken hem oyuncu olarak gönüllere taht kuran Rohit Khandelwal tam bir Hintli
Hindistan geleneklerine körü körüne bağlı bir ülke. Ve gördüğümüz kadarıyla onun bu kadar sevilmesine sebeplerden biri de bu.
Peki kusursuz fiziğine nasıl mı ulaştı?
Kesinlikle çabayla. Kimse doğuştan mükemmel doğmaz. Herkes kendisine biçim verir. Çirkinim güzelim diye akışına bırakmak yerine herkesten farklı olarak çabalayan bu adam geldiği yerleri sonuna kadar hak etmiş bence. Sizce?
Kimse mükemmel değildir. Fakat bize bahşedilenler mükemmel şeylerdir. Bunları kullanalım.
Dünyanın en yakışıklısı mı? Hımm. Peki. Neyse ama adam sonuçta evrim geçirmiş ve Mr world e katılıp birinci olmuş hakkını da çok şeyetmemek lazım da... Neyse güzellik göreceliydi zaten. Ayrıca güzellik yarışması süreklilik gösteren bir şey olduğundan dünyanın bir tane en güzeli yoktur sürekli devirdaim eder bu da işin ironisi 😉
Ben yakışıklı bulmadım açıkçası. Fiziği çok iyi ama.
Bizim ülkemizde de bu tipten çok var sadece kas yapmıyor o tipler. Onlarda kas yapsa demek ki Dünya'nın En Yakışıklısı seçilecekler. Bence bu seçimi yapan insanların hiç zevki yok.
Allah affetsin de bunun neresi yakışıklı. Ankaranın Sincanındaki kırolar sakal bıraksa böyle görünürler zaten. Hepsi adamın önceki hali gibi görünüyor. Onlarada bu bakımı yapsak bunun gibi olacaklar demekki. Alın tüm kırolar sizin olsun. Biz de kurtulalım.
Küçüklüğünde görüntüsü çingenelerle eşdeğer olan tiplerin, büyüyünce özentilik, birilerine benzeme çabalarıyla geldikleri 'yakisiklilik' noktası bu olmalı. Oysa erkek denen yaratık önce erkekliğini bilmeli, gerisi zaten çorap söküğü gibi gelecektir.
Daha yakışıklılarını görenlerini iddia edenler var ama onlar aşırı yakışıklı olmasına bakmıyorlar daha kusursuz olanın bakiyorlar (Evt onu tanıyordum bence baya bir yakışıklı 😊)
Eee 19 ağusosta dogduguna göree aslan burcu oluyor. Aslan burcu da sahnelerin insanı değil mi? Fikrimce, dünya sahnesinde böyle pırıl pırıl parlamasına şaşırmayın :) Adam harbi daş :D
Adamın 2 çocuğu var ayıp bee çok anlamıştım var ya 😂😂 hele sergio carjaval allah ım ayrı bir yakışıklı acayip yakışıklı bağımlılık yaptı bak hemen bak 😂😋
İkisinden başka yakışıklı tanımam bu hiç değil kesin burak ozcivite ozenmis iyk ama herneyse allah ın yarattığı kul zevkler ve renkler tartışılmaz bizim türklerde bunu sevmiş çünkü 😂😂😂
Fizinige nasıl kavuştu kesinlikle çabayla... Ne tarafa gülüyorduk Bu adamda steroid yoksa bende eşek gibi aniricam çaba falan degil. Zaten doğal yollarla böyle bı vücudun olmayacağı belli yani sonuç olarak steroid+para=vücut
Hindistanda çoğu kişi fakir.. ayrıca liseyi bitirdikten sonra çalışmaya başlamış adam.. para babasından gelmemiş ya çalışmış başarmış.. sende yap.. Döt göbek kalın kıllo kırolar sonra da kıskançlıkla milleti kötüleyin. Şu adamın tırnağı kadar var mısım acaba?
ulan sanki hic caba harcamamis adam. sanki oturdugun yerden streoid alinca hemmencecikk bu vucuda sahip olunuyor. ulan streoid aldiktan sonra daha fazla efor sarfetmek gerektigini bilmeyen adam cikip da yorum yapmasın burda.
en sonda yazılanlara sonuna kadar katılıyorum. kimse mükemmel değil ama akışına bırakmak yerine çabalayan insanlara saygım çok büyük. bize bahşedilenleri iyi kullanmak gerek kesinlikle.
Adam yakisikli mi? Evet yakisikli. Bazilari hala "bundan daha yakisiklililari var" diyor. Evet illaki daha yakisiklisi vardir ama bu adam gidip basvurmus öyle kazanmis. Herkesin evine mi bakacaklar kim yakisikli diye. Güzel bence :)