AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Ayıp etmiş. Ki Şener'in ne kadar karakterli oyuncu olduğu da ortaya çıkmış oldu.
İlk selam taciz değil sonraki yazdıkları tacizce oluyo
Tanımadığın bir kadına neden öyle mesaj atarsın ki? Amaç ne? Her türlü düşünce olabilir altında
Totosu kalkık gergedana bak. Reklamını yapıyor kendince
Bu kadın o kadar yokluktaymış ki merhaba sözünü taciz sanmış.
Kadının taciz algısına bağlı , kimine göre uzun süre gözlerinin içine bakmakda iffetine müdahele sayılır , yasadik gördük 😀
Bu taciz olsa herkes tacizcisiyle çıkıp evleniyor demektir
Merhaba tacize girmez ama tanımadığın birine nasılsın değil yazışmak için müsait misiniz diye sorulur.
Siçmış bence. Alakasi bile yok. Yazılan yanlis bir sey veya karşı tarafın istemediği seyleri ısrarla tekrarlama gibi bir durumda söz konusu degil. Üslubu hakkında demiş ancak bu yeterli bir sebep degil
Direk hicbir alakam olmayan insan atarsa"noluyo lan?"tepkisi verdirtir, niyet aciklanmadan yapildigindan gereksiz hamledir tabi bence!
İnsanlar hayatlarına devam edebilmek için tanışmalılar, sosyal gereksinimdir bu. Böyle bir mesajı ifşa etmek kişinin egosunu gösterir.
Taciz değildir elbette sosyal medyada takip eden ve edilen için.. Ancak bu sosyetik artist takımı için her şey her şey olabilir..
Ilk kez mesaj attiysa ifsa saygısızlık bence. şahsın mahreniyetine saygısızlık ama defalarca uyarmasina ragmen yaptiysa o zaman tacizdir bence
ilgisiz kalınca merhabadan nem kapabiliyorsun demek ki, öğrenmiş olduk.
bundan sonra yalnızca
ARADA SIRADA MERABA MERABA
Tabiki girmez normal insanca hal hatır sormuş. Burda anlamsiz duyar kasmaya adını duyurmaya çalışmış bunu yaparkende saçmalamış.
Kadın evli değilse tacize girmez, kaldı ki bu kadının ünlü olduğunu bile bilmiyordum ama ifşasıyla aşşağılık bir karakteri olduğunu farkettim.
Hayır saçmalık. Seninle zorla konuşmaya çalışsa , fotoğraf istese , ya da cinsellik hakında bir şeyler taciz olur.
Neden girsin ki içerisinde taciz le alakalı bir söylem yok cevap vermessin olur biter sanırım gizem burda birazcık dikkat çekmek istemiş 😏
"Pardon sizinle aynı havayı solduğum için çok özür dilerim size bunu yazmam bile büyük densizlik ama nasılsınız?" mı deseydi?
Taciz değil, kadının yaptığı da saçma ama tanımadığın birisine de merhaba nasılsın denmez. Çoğu öküz erkek bir kadınla nasıl konuşulur bilmiyor.
Kesinlikle girmez tamamen saçmalamış gündem olmak için. Eğer reddettiği halde hala ısrar ederse o zaman tacize girer.
Girmez. Reklama gerek yok. Bazilari tacizi ayirt edemiyorsa, sorun buyuk
Nurda Fenerbahce nin ismünün nüyüklüğü ottaya çıkıyor. Sırf Fenerbahce üzerinde reklam yapmaya çalişiyor. Kimler ne teklifler ediyordur. Ama ali Koç onun kulağını çeker öyle koçaman bir camiyanin adini kullandirmaz
Gizem'in meşhur olmaya ihtiyacı var, bu kadar normal bir mesajı ifşa etmek basitliktir.
Tanımadığı ve daha önce hiç konuşmadığı biriyse, bence hoş bir durum değil
Hayır. Cevap vermezsin bite. Küfür cinsel içerik içermezse ne tacizi abartmasın kızlarda.
Zamanında ego g*tünü fazla kaldırmış ama indirir biri bigün sabredin..
Bu kadar mı düştük ya ne diyeyim ki... Çok saçma bir hal aldı bu durumlar...
kadın sadece ifşa etmiş pirim yapmak için... soruyu soranda taciz mi diye soruyo o da ordan xper primi yapacak :)
Girer! Şu bu o kafasına göre bana mesaj yazamaz! Hele bir futbolcu parçası asla!
girmez. tamamen reklam yapmaya calısıyor. şenerin üzerinden nasıl reklam yapacaksa artık. değişik bir kafa.
Saçamalamış tamamen bir insan ilk önce selam verip nasıl olduğunu sorar zaten. Sanırım yıllardır erkek görmeyip konuşmayınca nasıl olduğunu şaşırmış bu kadın
Niye girsin tanışmaya çalışıyor sonuçta empati mi kuralım istiyorlar gerçi oda taciz olur bu durumda
bu bakis acisina göre her kizi günde bir milyon kisi taciz ediyor
Kadın ünlü olmak ve haber olmak için neler yapıyor yahu.
tacize girmez tabiki. tanışmak istiyorsa başka nasıl tanışacak? tanışmak istemeyen bu mesaja cevap vermez olur biter.
bu mesajı ifşa eden kadın gündeme gelmek istemiş belli ki. unutulmuştu zaten, hatırlatmış oldu kendini böylece
ozaman kimse kimseyle merhabalaşmasın herkes saksıdaki ot gibi yaşasın...
Daha önce tanışıklığın yoksa girer tabi ki. Mesaj ne lan ergen gibi arasana madem
Eğer sürekli ard arda istemediği halde atılıyorsa tacize girer
merhaba nasılsın mesajı nasıl taciz olabilir kendini beğenmişlik ne rezil şey
Tacize kesinlikle karşıyız ama bu kadının yaptığı taciz asıl.
olmaz böyle şey. selam vermek, Allah! ın selamını almak önemlidir. kafayı yemiş bunlar ya
Kaşarsa kadın erkeğin nefesini bile taciz sayar. Ahanda bu da o
Ulan futbolcu adam yazsa hemen tav olurlar. Yazarlı o adamlara ne kadınlar yazar mankenler.
Türk kadınına hal hatır sormak tacize giriyor. Düşünce kafada biter...
abartmıslar artık merhaba ve nasılsın tanısma ve hatır sorma sözcükleridir ne diyecek baska sekilde
Bak mesela bu sorudan önce kadının ismini duymamıştım ilgi çekmek için yapmış. Taciz değil cevap verirsin vermezsin o senin meselen.
Sözle taciz olmaz. Niyetle taciz olur. Yazılmayacak insana yazarsan o taciz olur.
Gizeme mesaj atmak salaklık olurdu
O kadar güzel kadın varken
Gizem kendine reklam yapmış Sanki çok namusluydu 🙄
Telefon numarası izinsiz alınmışsa girer. Sosyal medyadan ise olacağını sanmıyorum.
Bir tarafını kaldırmamak lâzım kalta. k ruhlularin...
Evet girer. Bırakın bir şeyin taciz olup olmadığına tacize uğrayan kadın karar versin.
Mesela bu cevabı eksilemek de bir çeşit tacizdir. Benimle cevabımı oylamak yoluyla dahi olsa iletişime girmesini istemediğim biri benim onayım olmadan cevabımı oylamaya kalkışmış çünkü.
hastalıklı derecede tam feministsin
Biliyorum troll değilsin ama sana troll muamelesi yapmak istiyorum. Kafa o kadar mükemmel yani.
1 gün içinde 10 taciz girişimine maruz kalmışım.
Unutmayın, taciz ve tecavüzde kadın beyanı esastır. Hatırlatayım dedim.
Aptal şener. İşte g*tleri başları için bu kaltakkları adam yerine koyduğunuz surece boyle rezil olursunuz
Tanımadığın biri tarafından yazılıyosa evet tacizdir.
Gizem Özdilli kim ya ama şenerden yakışıklı olduğu kesin :))))
Bence hiç öyle bir şey değildir hal hatır sormak için demiştir tacize girmez ve giremezde.
Kadın gerizekalının tekiymiş. merhaba nasılsının nesini ifşa ediyor
Bu ne ego yaa yazık çok yazık istemiyorsa kibarca belirtsin ya da cevap vermesin ifsalamak ne demek
Kıvanç tatlıtuğ yazsa yine aynısını yapar mıydı?
Tipini beğenmeyince adı hemen " taciz " olur.
Her zaman derim tip herşey. Kadın dediğin basit bir varlık ve yüzeysel. Tip istiyorlar başka bir mevzu yok
Adamın tipi hakkında hiç bir bilgim yok adını da ilk defa duyuyorum. Senin de genelleme yapman doğru değil. İster yazan kıvanç tatlıtuğ olsun ister bu adam hiç bir şekilde ifşa edilmemesi gerekir.
girmez ama kadın tahrik edici duruyor yazmaya çalışmış
Bilmem, tanıdıklarıma mesaj atarım genellikle isim ile hitap ediyorum ben her zaman.