Dünyanın en seksi başbakanı olarak görülen Trudeau... Siz nasıl buluyorsunuz?

#Bendeakrebim
#Atam #seninhemyüzünhemkalbingüzel
#okimseylekıyaslanmaz!!!

#Bendeakrebim
#Atam #seninhemyüzünhemkalbingüzel
#okimseylekıyaslanmaz!!!

Tam bir erkek düşmanı, kadınlara tapan bir beta erkeğidir. Kendi hem cinslerinden nefret eder, erkeklere şiddet uyglayan kadınların ceza aldığını görmedim ve okumadım hiç Kanada'da. Hep serbest bırakılıyor. Justin Trudeau feminist erkek düşmanı biridir. Onun gibi erkek düşmanlarının olmadığı bir dünya inşa etmeliyiz. Bu dünya gitgide kötüye gidiyor.20. yüzyılda komünizm nasıl ki dünyayı mahvettiyse 21. yüzyılda da faşist Abd'nin çıkarmış olduğu 3. dalga feminizm dünyayı mahvediyor.
Yakışıklılık önemli değil istersen dünyanın en çirkin adamı olsun ama öyle bir yönetsinki herkes ona hayran kalsın. Bizim ülke liderleri gibi hırsız olmasında sermayelerini 1000kerce kata katlayan türden
Giyebilir, bende giyerim, onlarda giyebilir, sende giyebilirsin herkes giyebilir, bizde giyeriz, giyilmeli, giyelim.
Deseni güzel değilmiş ama ya🙄
Böyle bir yakışıklı adam adaylığını koysun ilk oylama da mutlaka kazanır tüm gençler ona verir 😂
Cevap
77Cevap
Justin o coraplari yakistigi icin giymiyor, farkindalik yaratiyor, butun dikkatleri uzerine cekiyor!!
Guzel veya degil ama bak sen bile Kanadalinin reklamini tyaptin 😂😊😂😊
Ayrica boyle populeritisi yuksek kisilerin yaptigi mantikli mantiksiz hersey 1 hafta sonra moda olur 😂😂
Çorapları yüzünden bu kadar çok konuşuluyor belki :))
Buna tavuskuşu teorisi denir:))
Bu adamın çoraplarını çok güzel geçen de mor ördekli çorapları vardı
Adam bir çorap giyiyor tüm dünya onu konuşuyor bunlar hep taktik💪
Başbakan karizmatikmiş o yüzden onu olumlu etkiler ben olsam utanırdım ama 😄
Bana göre değil. Daha uyumlu şeyler tercih ederdim. Oturduğunda sürekli dikkat çeker.
Adamın çorabı bile giyerdim ne güzel çorap işte ne var onda
O da insan abi. Başbakan diye hep düz mü yaşayacak. O da sevdiği, zevk aldığı şeyleri yapma hakkına sahip. Ben de giyerdim eğer seviyosam
Benim de ondan kalır yanım yok. Desenli çorap giymeyi severim ben asdf ama evde 😂 baktıkça keyfim yerine geliyor mutlu oluyorum.
değişik çorapları çok severim, Trudeau da bunları giyerek etrafına neşe katan bir kişilik bence. ben olsam giyerdim
Türkiye de boyle adaylar geldi de biz mi oy vermedik😂
kendisi gay'dir. Daha önce erkekle öpüşme videosu yayılmıştır. Ne yapsa yeridir, lgbtliler bu dünyanın en saçma grubu
başrılar dilerim ona beni ne ilgilendirir onun çorabları sizi ilgilendiriyorsa bilemem beni ilgilendirmiyor efendim
Adamla çorapla ahenk içerisinde resmen, normalde sevmeyebilirdim ama buna bir uymuş:dd
Herkesin hayatında kimse karışamaz. Sen o şekıl geyinirsin; o, o şekıl geyinir.
Moda. Fark katıyor ama tarzı olana. Şahinci kardeşler de yapıyor artık. İrite ediyor😊
Cırtlar kırmızı değil ama bordoyu ara ara giyiyorum. Hoj da duruyor. :)
Adam bence yakışıklı vs değil. O çorapları da normal bir erkek giyinmez var bu adamda bir iş.
Gayet marjinal. Farklılık için benimde tercih eütiğim bir yöntem :)
Kanada başbakanı zaten hep renkli çoraplar giyiyor ki. Hiç sade renk çorap giydiğini görmedim.
Şimdi giyen var giyen var :) bu çorabı o giydiği için olmuş 🤣
Normalde giyerdim ama başbakan olsam giymezdim.
Barbara şaşırıyordu...😂😅
Ahshahshha hep şaşırtırım onu :)
bence de çok karizma, her güzelin bir kusuru olur çok takmayın çorabı da
Bir gay olarak en sevdiğim lider 😄 Çok açık fikirli biri 😎❤
acliktan olen insanlarin haberi bile bu çorap kadar deger tasimayan dunyanin ta mina koyim
Akyeeeep koyktun mu 😝
Akrepler her zaman çekicidir beybi..
Giyilir de, ülkesinin bayrağı resmen o çok saçma olmuş. :)
Giymem ama insanları ne yaptıkları ve ne giydikleri kıyafetlere karışamazsınız ben giymezdim ama o giymis ve istedigini yapar
Sayın başbakanım sevgilim ol, bir ömür bırakma beni. Süper çocuk 💞
Bebekken ayırmışlar bizi kırmızı mavi diye, giyemem
Berbat bir kombin olmaz. Yakışıklı ve Başbakan olmak kurtaramamış.
adam giyinmeyi biliyo :)
Modayı takip ediyor bizim olmadi boyle bir basbakanimiz 😀
Atlkılı resime bakıyorum mahsun kırmızıgül ne alaka ki diyorum:)))
Adamdaki karizma...
Çoraplar bile müthiş. d
Valla yakismazki habi oluru yok bana yakismaz 😂
O ney kız adamın bilekleri ne kadar ince
Adam primin etten kemikten oluşmuş hali bana göre
Siyah sade güzel olurdu😂
Aboww o nasıl bir tatlılık 😄😄
Gs çorabım var sayılır mı 😄
Parti kursun oy verelim😂
Hosuma gidiyorsa giyerim
Adam tüm renklerle barışık ne diyelim.
Giymem.
niye böyle bir saçmalık yapar anlamam
Çorapların tatlılığı!
Hayallerimi yıktın başkan o çoraplar ne öyle 😔
Bu adam Yakışıklı mı şimdi 😂
Olmamış adamın tipi de beğenmedim
Gayet hoş masallah 😃
Giymezdim zaten renkli çorap giymem sadece siyah.
Hiç olmuş mu bir kere, bu insanlar çok garip.
İticilikte dünya markasi
Moda buysa istemiyorum 😂
Bu adam yakışıklı ve seksi öyle mi?
Komik.
Güzelmiş giyerim Vallah😂
Yok bedava verseler yine düşünmem
Giymem asla
Ne sempatik ada'm 😄
Bu nasıl başbakan la yunan heykeli gibi adam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar