Cokmu erkeksi bu ayakkabi ya siz giyermiydiniz kizlar?

Cokmu erkeksi bu ayakkabi ya siz giyermiydiniz kizlar?
Cokmu erkeksi bu ayakkabi ya siz giyermiydiniz kizlar?
Cokmu erkeksi bu ayakkabi ya siz giyermiydiniz kizlar?
Güncellemeler
+1 yıl
39 giyiyorum. Bu imalat artığı ile yaptı arkadaş. Biraz bolda geldi hatta :D taban kaymiyor zemin tutuyo. bilemedim ya neyse tamam giymiyorum:D
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam arkadaslar giymiyorum sağolun :D
Cokmu erkeksi bu ayakkabi ya siz giyermiydiniz kizlar?
Cevapla