
İlişkilerde erkeklerin mi kadınların mı daha kıskanç olması karşı tarafı mutlu eder?

Allah'ım çıldırcam şimdi, bu saçma kıskançlıkların neresi mükemmel ötesi bir şey ya? :D Kıskançlıktan hoşlanmıyorum, ota boka kıskanmak nedir? Kıskanç bir yapım yok, bazen sadece bazı meziyetlere imreniyom o kadar. Hayatımdaki erkekte lütfen böyle saçma bir kafa da olmasın rica ediciiim. :D
erkekler kıskansın bence :) güzelmiş bak sevdim okurken☺️
Her ikisini de mutlu eder. Tabi kadınlar bir tık önde :)
Kadınları mutlu eder.
Sıkıntı yok.
Cevap
17Cevap
Kıskanılmak güzel ama aşırısı insanı bayar diye düşünüyorum.
Kıskançlık verilen değerin ve sevginin ifadesidir. Aşırısı takıntılı kişilik bozukluğudur.
Eşit bir biçimde her iki tarafında yaklaşımı aynı olmalı :)
Biraz olmalı abartmamak sıkmamak koşuluyla. Bu herkesin hoşuna gider
Ben şahsen kıskanan biriyim. Sevdiğim birini acayip kıskanırım ama içime atarım genelde
Yerli yerinde olmali fazla olmadigi surece kiskanmak dogal
kadınların kıskanması erkekleri mutlu eder. erkeklerin kısmanı kadınları rahatsız eder.
Erkeklerin
Cunku biz kadinlar kiskanilmayi seviyoruz😁
Erkeklerin kıskanç olması, kadınları mutlu eder.
Erkeğin kıskanç olması
Kıskançlık hoşuma gidiyor evet ama aşırısı değil.
Bence kadınlar kıskanılmayı seviyor
Belli bir oranda kıskançlık olmalı.
Abartmadığı sürece olabilir
Kadinin boynundaki sal gibi duruyor ama kazak 😂
Kadınalr daha çok kıskanılmak isterler
erkeklerin kıskanması da ayrı bir güzel bee
Her iki tarafında
#emreoo
Bu adamda nefret ediyorum
Abartılmadığı sürece iki tarafın da hoşuna gider
fazla kıskançlıkta iyi değildir..
kadinlar kiskanc olmali
Cinsiyeti olmamalı
Abartılı olan boğar.
Kiskanilmayi severim
erkeklerin..
Seven sahiplenir
Kadınlar çok kıskanç
Orta derece
erkek giskanir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar