Erkekler mi hemcinslerini daha çok kıskanır, yoksa kadınlar mı?

Şimdi ''Kıskançlığın cinsiyetle bir alakası yok.'' demeyin. Bariz belli aslında.

Ben, etek giyen kadınların bacaklarına, erkeklerden çok kadınların baktığına çok kez şahit oldum. Bazıları var ki, yolda yürürken yanından geçen hemcinsini öyle bir kesiyor ki, gözleri Allah'a ''Neden 360 derece dönemiyorum?'' dercesine yalvarıyor adeta. Ah o içi kıskançlık dolu keskin bakışlar yok mudur? Gülmekten tutamıyorum kendimi. Uzun boylu kızları görünce iç sesleri rahatlatmak için ''Giymiş 5 metre topukluları'' der. Ah kızlar, niye bu kadar kıskançsınız? :D
Erkekler mi hemcinslerini daha çok kıskanır, yoksa kadınlar mı?
Cevapla