Elon Musk'a aşık oldum , sapyoseksüel miyim ben?


Arkadaşlarım ne güzel yakışıklı tipleri falan seviyor. Elon Musk zengin ama çok zengin var. Gene de tek aşık olduğum bu adam. Bence kesin açılmalıyım :D
(ergen hayallerim için şimdiden özür dilerim yaşım da küçük)
Elon Musk'a aşık oldum , sapyoseksüel miyim ben?



Elon Musk'a aşık oldum , sapyoseksüel miyim ben?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Yakışıklı erkekler cekici gelmiyor :(
Güncellemeler
+1 yıl
Hem abaza hem para avcısı oldum. İyi mi?
Zeki ve olgun erkeklerden hoşlanmak kötü mü Allah aşkınıza? Hem Elon çirkin biri değil.
Elon Musk'a aşık oldum , sapyoseksüel miyim ben?
Cevapla