Zeki ve olgun erkeklerden hoşlanmak kötü mü Allah aşkınıza? Hem Elon çirkin biri değil.
Elon Musk'a aşık oldum , sapyoseksüel miyim ben?
Zeki ve olgun erkeklerden hoşlanmak kötü mü Allah aşkınıza? Hem Elon çirkin biri değil.


bu yaşta çok para heveslisi olman ilerisi için bizleri karamsarlığa itiyor kardeşim :( Yapma. Kadınlar para avcısıdır imajını zorla kadına yapıştırma. Erkek kadının atm si değildir. En fazla iki gün eğlence malzemesi olursun bu hayallerin peşinden gidersen.
Zaten adam yakışıklı yani bende aşık olurum buna :DD
bu adama ben bile aşığım ya yaptıklarına bayılıyorum girişimciliğin büyüğü :)
Cevap
9Cevap
Zekilerden hoşlanıyor olabilirsin 😄 Elon Musk tip olarak fena değil bence, evet ilan-ı aşk etmen lazım hatta😄
Elon musk Trumptan daha zeki biri ve daha etkileyici bir kişiliği var.
Sen paraseksuelsin knk 😂
O zaman gider daha zenginlere asık olurdum. Bence değil.
Elon musk yeterince zengin ve viral ondan ondan 😂
Aaa olabilir :)
Nasıl açılacaksın çok merak ettim
Bence git ders çalış bunlarla uğraşma sen
Sapyoseksüel değilsin, sen sadece paraya aşıksın.
herkes aşık oluyo zaten yeni bir kezban öğesi
evlenme teklif et
Etcem:D
Evet bu adama açılmalısın 😂
merak etme gerzekalılıktandır büyüyünce geçer
Adam cok tatli gercekten daaggilin.
Geçmiş olsun
Bu adamda yakışıklı
Unutunca geçer.
Bende aşık oldum :D
Evet
Sen abazasın
Valla değilim :D
Duzelir duzelir
Valla bende öyle😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar