Hande Erçel'in oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hande Erçel'in güzel olduğunu kabul ediyorum. Ancak berbat bir oyuncu. Bu sıralarda kötü oyunculuğu yüzünden sosyal medyanın gündeminde. Ben oyunculuğun yetenek işi olduğunu ve güzel ya da yakışıklı herkesin bu işi yapamayacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz
Hande Erçel'in oyunculuğu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla