Kırgın çiçekler dizisinde Eylül karakterini canlandırıyor. Sizce nasıl?


Kız ort nın da üstünde ekstra güzel. Bir kız olarak diyorum ki hastayım bu kıza gerçekten maşallah yani
Standart güzel
Boya
Cevap
10Cevap
Cok cirkin guluyo asiri hemde urkuyorum dizide gulerken
Doğal hali daha güzel
Güzele çirkin demek bizim ne haddimize
Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca. Ya arkadas sanane bu kızın güzelliğinden diyelim ki güzel senanah...
Sordum ne oldu yani
İşte bende onu söylüyorum sordum da ne oldu sana ne kattı bir soru soruyorsanız size beya başkalarına yararı olacak sorular sorun birakın bu boş işleri
Tamam yazdın iyi hoşta sen çok mu yararlı iş yapıyorsun sanane
ben bu kızın tanıdıgım bı kızın pp sındedde gordum ona gore :D
Anlamadım
Sen muhteşem bir detaysın canısı
Degil.
🔥🔥
Çirkin
cıkkss..
Guzel ama soguk
Güzel
Gideri var
Ben beğenmiyorum
Değil
kaşı gözü güzel oyş
Gozleri güzel
Iyi değil
Güzel
Guzel
Seksi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar