Bundan olumlu ya da olumsuz etkileniyor musunuz örneğin? Kylie Jenner sürekli turuncu Lamborghini'sini paylaşıyor ama sanki elma paylaşırmış gibi, o derece sıradan. İnsanı üzüyor biraz. :D Ama herkesin kendi hayatı tabii, özenmeye gerek yok. :)
Hz Ömer, sessizce Hz Muhammed (sav) dinlenmekte olduğu odaya girer ve bir an çevresine göz gezdirir Tavana asılmış kuru bir deri bir torbanın içinde bir kaç kg arpa, duvara dayalı bir kaç ağaç yaprağı ve yerde Hz Muhammed (sav) in üzerinde uyumakta olduğu hurma lifinden örülmüş kaba bir hasır
Bu manzara karşısında ağlamaya başlayan Hz Ömer in hıçkırıkları O nu uyandırır kalkınca hasırın vücüdunda iz yaptığını, kan oturduğunu gören Hz Ömer ise omuzları sarsıla sarsıla ağlamaya başlar Hz Muhammed (sav) hayretle sorar
- Ey Hattab Oğlu neden ağlıyorsun? -" Ey Allah ın Elçisi! İranlılar kisralarını saraylarda yaşatırken, bizanslılar kayserlerini lüks ve ihtişama boğmuşken sen ki Allah ın Elçisisin İzin ver, bizde seni
Maksat anlaşılmıştır, Allahın elçisi, gelecekteki halifesinini sözünü hüzünlü bir tebessüm, tatlı bir el işaretiyle keser ve
" Bu dünya hayatı bir eğlenceden ibarettir Ahiret yurduna gelince, işte asıl hayat odur keşke bilmiş olsalardı" (ankebut-64)
ayetini okuduktan sonra ekler :
- İstemez misin Ey Ömer! Dünya onların olsun Ahiret Bizim
Gözlerim yaşardı.. Çok doğru. Ne zaman istediğim bir şey olmasa annem şikayetlerimi hep Peygamber Efendimizin hayatından örnekler vererek yatıştırır. İnancın iyi tarafı bu hayatta başına ne gelse O'ndandır deyip mutlu olabilmek..
Ünlülerin şaşalı hayatları kimi insanı etkiler kimisinin etkilemez.. kimisi görür der ; vay be ne güzel hayat sürer... ama buna rağmen etkilenmeyenler şöyle der benim o kadar param yok ama en azından sağlığım yerinde ve ihtiyacım olan her şeye sahibim.. kimisi de görür çocuk gibi der bende isterim ondan ama ne kadar da istese de alması zor olduğunu bilir çünkü onları almak, onların her yaptığını yapmak onlar gibi ünlü, zengin olmak lazım..
O zaman kisaca soyleyim.. benim ilgimi çekiyor onlarin hayatları ama ne kadar çok istesem de olmaycagi için elimdekilerle yetiniyorum. Ve beni gerçekten biraz etkiliyor...
Düşünüyorum Lamborghini'm olsa, o dakikadan sonra ne hissederdim? Sanırım hiçbir şey. Bir an için mutlu olurdum ve sonra hayat devam ederdi. Kazancım ne? Hayatımı kimsenin görmediği sıkıntılarla, sahip olamadığım o özel hayatla, markalaşmış hayalleri yaşamakla geçirmektense toplumun kendi içinde değerli birer bireyinden biri olmayı yeğlerim. Zamanla yozlaşan bir mutluluk, çok fazla maddiyat insanın içindeki maneviyatın yerini doldurmaya başladığında, para huzura eşit olduğunda vizyon dengeleri değişiyor. Oysa orta halli yaşayan bir insan her an huzuru daha gerçekçi ve sürekli bir değerde bulmaya yetkin.
Hmm güzel soru aslında. Özünde önemli olan bir insanın mutluluğu ve iç huzuru... fakat dünyada fazla ekonomik sıkıntı var yine de. Yani her canlı insan gibi aşağı yukarı bir iki şey yaşamayı hak ediyor
"elma paylaşırmış gibi sıradan" ? Yani bu kasıntı poz mu sıradan? Kız düpedüz SONRADAN GÖRME. Bu aç tiplerin saçma hayatları zerre umurumda değil. Ona bakarsan Saffet Üçüncü'nün de ferrarisi var, ama bir kez böyle poz verdiğini görmedim.. Çünkü adam iş adamı. Böyle magazin paçavrası değil.. Ben iş dünyasındaki kişilerin hayatlarıyla ilgilenirim.. Bunlar kim ki?
Benim sürekli Daf'ımı paylaşmam kylie Jenner'i ilgilendirir mi? ya da aç olan afrikalı bir çocuğun fotoğrafın dan ünlüler etkileniyor mu? İşin özü herkes elinde olanın kıymetini bilmeli şaşalı hayat yaşayanlara özenip etkilenmek yerine daha kötü durumda olanları düşünüp şükretmeli
Hepsi göstermelik hayatlar.. İlgimi çekmiyor. Çok ünlü kadın oyuncularının evlerine gittim iş için ve öyle dizilerde göründüğü gibi değiller. Aldanmayın. 😂 özenmeyin
Açıkça etkilemiyor. Önce bir kendimi eksikmişim gibi hissettirse de aslında bunun ekonomik sistem argümanı olduğunu anlayıp şu zamana kadar biriktirdiğim anı ve deneyimlerimle aslında başka bir kişi olmak istemediğimi daha iyi anlıyorum. Bu bir etki değil, sadece sağlama...
Bende hergün Kylie'nin lamborghinisini kıskanarak uyuyor uyanıyorum.. kıçımın kenarı ünlüler neyiyle kimi etkiliyor. Şu ünlüleri de ne diye abartıyorsunuz anlamıyorum
Tabiki öyle birşey demedin onu diyen benim ama bundan biraz üzüntü duyan sensin ve bu bana, senin abarttığını düşündürüyor. Sanırım beni yanlış anladın neyseki yanlış anlaşılmaya alışığım canın sağolsun sayın pembeli
Etkilenmiyorum. Takip edip izlemiyorumda. Ortaya koyduklari sahne performanslari. Sanatlari vb. Durumlariyla goruyorum sadece gunluk hayatlarindada rahat birakilmalari ilgilenilmemeleri gerektigini düşünüyorum
para onların ve istedikleri kadar gerızekalılaşma özgürlükler var. fakat sonra gelipte demesinler ki, Tanrı varsa şu insanlar neden aç bu kişiler neden kötü durumda diye. hiçbir inançsızın bunu sormaya hakkının olmadığını düşünüyorum.
her lamborghini ye binen şaşalı hayat yaşasaydı hey yavrum hey. herçekten şaşalı hayat yaşayan böyle şekilden şekle girmez. en azından benim açımdan böyle.
şöyle düşün bazıları bu dünyada yaşıyor ama sen onları kıskanıyorsan bunun tek sebebi maneviyatın zayıf olmasından huzur mutluluğu geçici şeyler de ararsan mutsuz bir insan olursun
Etkilemiyor işime gidip geliyorum ekmek bulursam yiyorum banane kim kiminle ne yapmış
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Açıkçası acıyorum onlara, onca varlığın içinde mutsuz ve zavallılar, çoğu uyuşturucu batağında, aileleri, düzenli hayatları yok, hedefleri yok, sonları hep kötü bitiyor.
Benim söylediğimi anlamamissin bu soyledigin yabancı baska ülkenin vatandasi ünlüsü veya degil farketmez onlar zaten hertürlü iyi yasiyorlar onlarin bir eey yapmasina gerek yok bizim ünlüleri paylaşsaydın daha iyi olurdu bak
En İyi Cevaplar