Can Yaman geçtiğimiz günlerde davetli olarak gittiği İspanya'da bir televizyon programına konuk oldu. Bir kadın seyirci Can Yaman'a İspanyolca olarak "Buradan Can Yaman'ın mükemmel, ideal bir insan olduğunu düşünerek gideceğiz, ancak bize Can Yaman'ın bu dünyadan olduğunu kanıtlayacak bir şeyler anlatabilir misin?" dedi.
Can Yaman, tercümanın çevirdiği soruya stüdyonun arka tarafını göstererek "Arka odaya geçelim " diyerek cevap verdi.Arka odaya geçelim!!!Yaman'ın verdiği cevap karşısında büyük şaşkınlık yaşayan tercüman ise "Çevireyim mi?" diye sordu. Gülerek karşılık veren Yaman ise, tercümana "Hayır" dedi.(Hurriyet)
Bence çok abartıyorsunuz. Can Yamanı tanımıyorum öyle çok, özel bir ilgim de yok ancak adam bir anda söylediği şeyi konunun kendisiymiş gibi lanse edilmesi çok zalimce. Orada belki 1milyon güzel şey söyleyip resmin tamamını böyle göstermek ve buna inanmak ahmaklıktır. Bu kişisel değil X kişisi içinde düşüncelerim aynı. Zaten adam çevirme demiş. Dese de çok da önemli değil herkesin yapısı karakteri var bizi ilgilendirmez, sevmesinler o zaman bize ne. Siz de sevmiyorsanız en azından ülkemizden birinin adını duyurması ve bize iyi kötü gelir sağlamasından dolayı arkasında duruverin azıcık...
Bu millet hamile kadının sokakta gezmesini caiz bulmayan zavallılara destek vermiş gereksizlerle dolu. Bu adam bir şey dememiş bile linçe gerek yok!
sakasina bile olsa böyle konuşmak cok edepsizce ve saygisizca, ayrica böyle kendini beğenmiş züppe birinin bunu saka olarak söyleyeceğini de sanmiyorum. Yeter amkxx biktim su adamin hasta beyinli gibi hareketlerinden toplasin esyalarini sektirolup gitsin gezegenden ak killi maymunu
ne var ki bunda... bu şekilde konuşma cesaretini yine onu izleyenler tayfası verdi... adam tabi ki o ergenlerden , kendisine tapan hayranlarından aldığı cesaretle bunu söyler sonra dahiç bir şey yokmuş gibi devam eder... tayfası da dediğini normal karşılar... bir insanın dötü kalkmaya kalktımı ağzından çıkanı kulağı duymaz...
Bildiğim kadarıyla iyi eğitim almış, iyi bir ailede büyümüş ama adam ayaklı testosteron hormonu gibi davranıyor. Beyinle bağlatısı yok sanki. Can not reach at the moment 🙄🙄 Ayrıca rol de yapamıyor ki rol arkadaşına bakarken tipi kayıyor falan. Bunlar hep libidodan 😃😃
Bu artık egosu yüksek vs diyerek açıklanacak ya da geçiştirilecek bir durum değil ne yazık ki. Düpedüz terbiyesizlik söylediği sözler. Böyle bir kaç kez daha saçmalarsa şöhret kurbanı olup skandallarla anılan biri olmaktan öteye gidemeyecek. İnsanların -özellikle kadınların- gereken tepkiyi göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Her şey dış görünüş, güzellik ya da yakışıklılık değil. Karakter sahibi olmak ve düzgün bir hayata bakış açısına sahip olmak çok daha önemli.
Bu adamın en büyük projesi erkenci kuş oldu erkenci kuş adlı dizisiyle buralara kadar gelmesi saçma hepsi ajansıyla birlimte yaptığı kurgu amacı dünya çapında ünlü olan bir markada reklam almak ya da dünya çapında ğnlü olacak bir film dizide vs oynamak yarın birgün netflix te yayınlanacak olan bir filmde görürseniz şaşırmayın sebebi bu kurgu sayesindedir
Ben olsam şüphe tek gerçektir derdim ama işte.. Ayının teki işte. Bilmiyorum bu ahmakça ve kuş beyinli cevabı ile bence diziye bile devam etttirilmemeli. Olmayan imajı yerle yeksan oldu birdefa duruşu ofsayt.. Efendi değil 👍... Aktrist üzerine ENGİN AKYUREK in üzerine tanımam.. Efendi ve kibar biri
Cevirtseydi madem soyluyor bosa mi soyledi cesarette bir yere kadar demek ki 😂😂 korkma can neden korkuyorsun soyle gitsin kadin gelirdi arka odaya su insanlar unlu olunca cogu degisiyor ya cok sey oluyorlar ya ne deniyor ona bak aklima gelmedi 😅 neyse degisiyorlar yani
Off bu millette hep kötü cinsellik düşünüyor, nasıl bir millet olduk böyle? Adam nazikce arka tarafı gösteriyor, gel diyor ben seni arkada bir haşat edeyim, somut şekilde eline al ve bu dünyadan olduğumu anla diyor. Kötü düşünmenize gerek yok, herkes sizin gibi sapık değil.
keşke soran kişi iyi ayar verip rezil etseymiş hatta diğer hayranlar falan bir daha gelme bu ülkeye falan diyip kovsalarmış valla dört köşe olurdum sevincimden bide libido flan diyo lan seni görünce rahmimi söküp atmk istiyorum ya evladı
Şu adama uyuz oluyorum ya gerçekten. ilk gördüğümde evet yakışıklı geldi ama ondaki havalar tavırlar varken, gözümde ilyas salman gibi durmaya başladı. Olmayan yeteneğiyle nasıl bu kadar şişiriliyor anlamadım
Yabancı bir herif yapsa ay ne seksi diye bir taraflarınızın suyu akardı ama konu tabiki bir Türk olunca böyle oluyor ya ayar oluyorum ve konuyu Bilmiyosunuz daha bu adam dünyanın en seksi 6. Erkeği seçildi bunuda bilginize sunarım
Türk sunucu Can Yaman'ın esprisini ayıplarken sunucu tercüme ettiğinde ise ordaki insanlar espri mahiyetinde gülüyor. İşte Avrupa insanıyla aramızdaki var. Biz fazlasıyla ciddiyiz ama onlar şaka anlamında gülüüüp geçiyorlar.
Şöhretin vermiş oldugu bir hava oldugu için şaka karişik cevap vermiş, belki arka odaya geçelim kelimesi dogru deyil ama bence alim şahim şöhretin bozulmasi gibi birşey olmaz, tabi bazilari tarafindan normal karşilanmaya bilir buda normal
Vizyonsuz bu herif ya ne oyunculuk var ne de tip ne de medeniyet, ülkede bundan yakışıklı ve daha iyi oyunculuğu olan bir sürü erkek ünlü var bunun poposu havalara kalkıyor bari bir şeye benzese dhdhdh
Bana dokunmak ister mi diyor yahu azizim böyle insanları reklam yapmak sorusunu bencesini açmak bile sizin gibi değerli insanları yormaktan başka işe yaramıyor. sert eleştiri yapıyorlar yok ben bayılıyorum, aşığım siz kimsiniz. vb
Yakışıklıya yakışıklı derim. Yiğidi öldürmem, hakkını da yemem ama bu herifte ne tip var, ne oyunculuk adamın her dizisi 10 bölümde final yapıyo. Olmuyo işte oyuncu değilsin awk seni ısrarla oynatan yönetmenin awk
Olay çok buyutuluyor kadın can yamana kusurunu sormuş can yamanın da demek ki kusuru herkes içinde gosterilmeyecek bir kusur bu kadar küçük kusuru buyutmemek lazım 🙂
Konu şöhret olunca benim 1 numarali favorim "emlakçı Metin" dir. Bu şöhret onu bozmadiysa Can Yaman ı hiiiç bozmaz. Emlakçı Metin kim mi? Google a yaz ve öğren. Adamın dibdir.. 😂
O soruyu sen sorsaydin ve bu cevabi sana verseydi studyoda herkezin hatta milyonlarin önünde. Gene dermiydin şaka yapti yaa abartmayin ? Bunu bir düşün derim
Can yaman ı tanımam etmem görüntüsünü şimdi görünce beğenmedim tarzım değil ama cevabında bu kadar şaşırılacak bişey yok. Kadın ıspatla demiş adam ıspatlamış
En İyi Cevaplar