
Çılgın ayrıntılar 🙈😂

Heralde kıskançlığından yapmış olsa gerek. Evi dağıtırken muhtemelen şüphelerinin üzerine gidip birşeyler arama peşindeydi. 😎
#Kral
😂😂😂diosun
Daha derininde mutlaka çok şey var 😎
Ya insan gibi twitter dan laf sok, whatsapp dan durum paylaş. Evi dağıtıp gönderme yapmak nedir
😂😂😂
bir evini asla basmıcaksın bız bastık basmadıkmı yanı sonucları kotu yapmiş oldgmuz için soyluyorum
Hadi ya 🙄 😂
Terbiyesiz ya evin basılıyor sen nasıl kovarsın
😝😂
Gündem olmak adına kendini rezil;
Gururu da yerle bir etmenin anlamı nedir
Aynen ya 🤦♀️😂
Cevap
13Cevap
Adam iyi reklam yapıyodu hee
Her fotoğraf ta 32 diş sırıtıyo ne bilim ben kocama bir fotoğraf çekilmek için yalvar yakar anca adam hep sırıtoyo
Gülşah ile pembe'nin kızı sultan arasındaki farkları bulunuz.
Cevap: yok. Teşek.
Ayrılmış etmiş ev basması nedir ya. Küçük insanların büyük dertleri.
Artık kadınlar ayaklandı
Yetti erkeklerden çektiğimiz çile
Ne aramışk ki acaba 🤷♀️🙄 hem ayrıl hem eve git ne saçma.
Erkek eşini müşteri ile evde bassa erkek suçlu olur neden eşine güvenmiyorsun ev e habersiz geliyorsun diye evi basan koca hapıs te yatar müşter i ile aldatan kadına tazminat ta öder kanun bunu istiyo
Bunlarin sorunu yatakta aldatilmaları felan degil, sadece Kamera ve Medya karsisinda ezik gosterilmelerini hazmemedemiyorlar
Evine girip altını üstüne getirmesi hiç hoş olmamış
İşte aradığım kadın modeli bu
Ahaha evin altını üstüne getirisin diyorsun
Gereksiz hareketler...
Kim bilir ne yaptı y*vşak..
Cok sevdiği için bence
Mahkemelerde süründürürüm o kadını..
Ayrılığı kendine yedirememiş...
Asıl bir cinnet haline düştüyse😕
Ne gerek var eline ne geçti
Memesi çok büyük
Sevmedim 😉
Kendisini rezil edip, küçük düşürmüş.
Neden basmış?🤔
Sevgiliden ayrılınca 🤷♀️😂
Her sevgiliden ayrılan ev basarsa vay ayrılanın haline.😆😆
😂😂😂
Bazı kadınlar ruh hastası örnekteki gibi
Kötü etmiş. Ona ne ki. İlişki bitmiş. Ne haddine?
Çok saçma bir hareket ne olursa olsun
Ayrıldı ise öyle bir şeye gerek yoktu bence..
Olay biraz komik olmuş :d
Tipik Türk kızı = Sıfır Kalite.
Adam da az değilmiş ama yani haketti bence 😂
Botlarla basmıştır🤯
Nasıl yanş 😱😂😂😂
Komik olmuş :)))
Saçmalamış sanki
Zahmete değmez.
niye basmışki
Ne bileyim evi dapıtmış 😂
Erkeksizlik zor geldi demekki
Iyi olmus
Kötü etmiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar