Merhabalar🙋♀️
Bugündü, yarındı derken sonunda çok bahsedilen ve izlenen "Müslüm" filmine gitme fırsatı buldum. 😊Gidenlerden ağlayanların olduğu yönünde yorumlar geldi. Hatta sinemaya giderken sevgili arkadaşım @Mr-GYC “Yanına bir paket mendil al da öyle git.” dedi. Bir eğitimci olarak birçok dramı bilen ben, filmde ağlayacak kadar farklı bir dram örneği görmedim. Ancak film genel olarak güzeldi.😊
1. Film, belgesel film olması yönünden ilgi çekici!

Film, her karakterin her olayın gerçekliği ile ilgi çekici. Belgesel film niteliğinde yapılan başarılı yapıtlardan biridir, diyebiliriz.😊
2. Filmin ilk yarısı Müslüm’ün çocukluğu ve gençliği ile geçiyor!

Filmin ilk yarısında Müslüm’ün çocukluğu ve gençliğinde yaşadıklarına tanık oluyorsunuz. Dram kısmı burada. Ağlamanız gerekli yerlerin çoğu bu kısımda. Ben, söylediğim gibi ağlamadım çünkü bu dramların alasını yaşamış ve devlet korumasına alınmış öğrencilerim var. Belki bu dramlardan bihaber yaşayan biri olsaydım, ağlayabilirdim.🙄
3. Timuçin Esen oyunculuğuyla ‘Baban da mı oyuncuydu be kardeşim!” dedirtiyor!

Hayatta belli alanlarda kilometre taşı olmuş kişileri canlandırmak oldukça zordur. Her bir mimiğinin hayranları tarafından ezberlenilen bu kişileri canlandırmak cidden müthiş bir oyunculuk kabiliyeti istiyor. İşte bu noktada sevgili Timuçin Esen kendini göstermiş. Gerçekten rolün hakkını vermiş. Üstelik Müslüm Gürses şarkılarını bizzat kendi seslendirmiş. Helal olsun! 👏
4. Hayatına dokunan ustası sayesinde pes etmedi!

Bu filmde, her yerde olduğu gibi burada da öğretmenlerin insanın hayatına nasıl dokunduğunu göreceksiniz. Öğretmen illaki okulda çalışanlar değil. Usta da en güzel öğretmendir. Müslüm, ustasının hayatına dokunduğu anlar sayesinde pes etmedi. Filmde bu anlara tanık olacaksınız.
5. Muhterem Nur’a olan aşkı çok etkileyici!

Aşk, aşk, aşk… Arayıp bir türlü bulamadığımız aşkı bu filmde buluyoruz. Bir adam, bir kadını bu kadar mı güzel sever?😍
6. Müslüm Baba hayranlarına selam olsun!

Müslüm Baba’ya baba deyip ona hayran olan kitleyi, bu filmi izledikten sonra daha iyi anladım. Filmin belgesel tarafı da bence amacına ulaştı. Son olarak izlenmesi gereken bir film olduğunu söyleyip Bence’mi bitiriyorum.😊
İyi seyirler.
Sevgiler.❤

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar