Hayatımda bir dönüm noktası yaratan bu dizinin bitmesine sadece 1 bölüm kaldı. Duygularımı tarif edemiyorum. Ne muhteşem bir karaktersin ki Klaus Mikaelson, seni var eden yazarlara, senaristlere, herşeye bir izleyici olarak teşekkür ediyorum. Sen bir sanat eserisin ve gerçek olamayacak kadar çok güzelsin.. Ozaman klaus'unda dediği gibi "hepimiz içimizdeki şeytanlara karşı, yalnız savaşırız."Always and Forever. "Ben bu dünya üzerindeki lanetim. Bir süre boyunca bedenim karanlıkta kaldı. Zihnim geçmiş tarafından avlandı. Izdırap... asla bitmiyor. Ve tüm acımın ortasında, bir şiir hatırlıyorum, boşluğun içinde gerçeği fısıldayan. Dostuma öfkelenmiştim: Öfkemi söyledim, geçti öfkem. Düşmanıma öfkelenmiştim: dile getirmedim, büyüdü öfkem. Ve korkularla suladım öfkemi, Gece gündüz gözyaşlarımla: Güneşi gülücükleri oldu onun yumuşacık yalanlar, hileler. Gece gündüz büyüdü öfkem. Sonunda olgun bir elma verdi. Düşmanım gördü bu elmayı. Biliyordu ki, benim elmamdı. Bahçeme girdi elmamı çalmaya, Gece örttüğünde kutbun yüzünü; Sabah olduğunda ne görsem iyi, Düşmanım serilmiş ağacın altına.." Klaus MİKAELSON. İzleyen var mı? Bilmiyorum. Ama dizi arayanlara tavsiyemdir mutlaka izlemelisiniz.
Bir sezon izleyip bıraktımdı. Klausu zTen the vampire diaries den bilyodm ordan ayrılıp orginalsde baslamıstı. ZTen orginals dizisi the vampire diaries dizisinin yan ürünü.
En İyi Cevaplar