Daha önce yayınlanmış filmleri Tv'de ilk diye yutturmak...

İnsanları aptal yerine mi koyuyorlar acaba ? Sanki hiç film izlemiyoruz ya da tv yi takip etmiyoruz.. 1 sene içinde vizyona girse hadi belki yutar insanlar ama 3-4 senelik filmleri yayınlanmasına rağmen tv de ilk manşetiyle yayınlıyorlar. Hiç mi utanmıyor bu çok meşhur kanallar ?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar demek istediğimi anlamadınız sanırım. Yakın zamandan bir örnek vereyim Celal ile Ceren'i tv de ilk olarak verdiler ama değildi. Yabancı film olsun yerli film olsun verilen şeyleri ilk olarak gösteriyorlar dediğim budur.
Daha önce yayınlanmış filmleri Tv'de ilk diye yutturmak...
Cevapla