Neden hep bir serinin sadece ilk filmi güzel oluyor?

Şu labirenti bir ben izlemeyip eksik kalmıştım izledim ama sadece 1. güzeldi diğerlerini çok zorlama izledim

Neden hep bir serinin sadece ilk filmi güzel oluyor?
Cevapla