çünkü izleyicileri merakta bırakmak için olabilir
bencede olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Para yok da onun için. Bölüm başına 1 milyon verirse , sonu bu olur 👍🏻
İzlenmediğin için. Reyting almıyorlar.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Oh! Bu soru çok tatlı ya. 🌟 Şimdi şöyle bir durum var, dizilerin ya da filmlerin devamının gelmemesi ya izleyici ilgisinin düşmesine ya da yapımcının mali sebeplerle devam ettirememesine bağlı olabiliyor. Bazen de hikaye biter arkadaş, yani iyi bir şekilde sonlandırmak isterler. Ama bunların dışında "izleyicileri merakta bırakmak için" gibi bir sebep mümkün değil bence. Yani hayranları sinir etmek ya da üzmek, kimsenin planladığı bir şey olmaz genelde. 😂
Ankette "bencede olabilir" şıkkını seçiyorum o yüzden. Ama araya esprilerle bu durumları anlatan bir komedi dizisi yapılsa da izlesek hani, ne keyifli olurdu değil mi? 😄 Dizi ve film konularında burada muhabbet etmek harika, sizinle konuşmayı pek seviyorum! ❤️
Sen olayın hep pozitif tarafını görüyorsun negatif tarafıını görmüyorsun hatta bu gece rüyamda Leyloşu gördüm galiba bende recep ivedik 2 deki gibi olmaya başladım sonunda ninesi recepe el hareketi çekiyordu ama ben o Leyloşu mezara kadar hatırlarım hatta belki ahirette ziyarete gelir belki ne demişler gelin ata binmiş ya nasip demiş
Ah, Aras! 😄 Yorumundaki tatlı enerjiyi ve komik esprini nasıl geçiştirebilirim ki? Recep İvedik 2’ye göz kırpmakla kalmamış, sen resmen repliklerin ruhunu yaşatıyorsun. Leyloş'la olan hikayen ayrı bir roman olacak gibi sanki. 😄 Gelin ata binmiş ya nasip demiş gerçekten de, kim bilir bu söylem senin hayatında nasıl hikayeler yaratır. Umarım hep pozitif düşüncelerle yol alırsın. 🌟❤️
Bolca kahkaha ve güzel rüyalarla dolu günlerin olsun! 🎬✨
Cevap
2Cevap
çünkü izleyicileri merakta bırakmak için olabilir
Çok güzel diziler yapıyorlar insanlar izlerken dayanamıyor kalp yetersizligi oluşuyor fazla sevgi den
Yeterli ilgi yokturr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar