Çeyiz masrafını sadece kitaplara harcamış ve yüzlerce kitabı kurdelemiş olan eş adayınız, "İşte benim çeyizim bunlar." dese tepkiniz ne olur? #WanhedasalSorular
"Benim çeyizim kitaplarım." diyen eş adayınız hakkında ne düşünürdünüz?
Tepkim olmaz gurur duyarım. Çünkü bunlar kalıcı şeyler..
"Çocuğuna otomobil değil bir şarkı, bir şiir bırak. Aşağı mahallede gördüm arabalar eskiyor"
"Ah Muhsin Ünlü"
Ve çeyiz dediğin sadece birer eşya-meta. Ama kitaplar öyle midir? Onlarda ruh vardır, hayaller vardır, arkadaşlık vardır, sevgi vardır, aşk vardır onlarda. Sen bunlar çeyiz adı altında alınan mutafk gereçlerinde veya ev eşyalarında göremezsin.
Eskiden insanlar sevilir, eşyalar ise kullanılırdı. Gün geldi eşyalar sevilir, insanlar kullanılır oldu.
Sevgiliyi bırak öyle bir kız olsa görür görmez evlenirdim. Mutluluğu hayali boş insanlarda değil kendinde bulandır bu insan. Zenginliği kültürüdür. Candır be olur hayatım akşamda bana iki satır okusana der dizine yatardım
En İyi Cevaplar