Merhaba. Kadınım benim ; Seni bundan sonra ki yaşamım da çok değil daima güzel seveceğim, seninle sevgi ve şefkat dolu bir yuva kuracağım varlığınla mutlu olacağım ses tonunla huzur bulacağım, işler her zaman yolunda gitmeyebilir kolay bir hayatımız olmayabilir ama bizim sevdamız her zorluğun üstesinden gelecek, dik durarak sabrederek el ele vererek iyi günler göreceğiz seni şu ana kadar kim üzdüyse kırdıysa incittiyse, hepsi adına senden özür dilerim söz veriyorum sana bunları unutturacağım seni Allah’ın emaneti olarak bileceğim, koruyup kollayacağım kol kanat gereceğim gören gözlerin konuşan dilin duyan kulakların yürüyen ayakların atan kalbin olacağım adeta, bazen kavga yapsak da tartışsak dahi gece olunca sana sımsıkı sarılarak uyuyacağım, bir de nasip olursa canımızdan can kanımızdan kan bir çocuk onunla birlikte oyunlar oynayacağız yaramazlık yapacağız, sen yorulunca ben dinlendireceğim seni sevgimle gönlünü hoş ederek ruhunu ilgi alakayla besleyeceğim günler aylar yıllar, geçse dahi başımı çevirip sizi görüp tebessüm edeceğim, şunu demekten sakınmayacağım iyi ki karşıma çıkmışsın iyi ki seni sevmişim kız.. Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın en güzele emanet olun.
@Teraryum4554 Çok teşekkür ederim umarım siz de.. 😊 Umudumuzu kaybetmeyelim karamsar olmayalım yeter, çünkü nar tanelerini tek tek kabuğuna yerleştiren yaradan yarattığı insanı da hangi gönüle, yerleştireceğini iyi bilir. Gönül işlerin de acele etmemek lazım önemli olan doğru insanı bulmak, ondan önce doğru olmak gerekir.
@Teraryum4554 Nihayetin de evlilik sadece cinsi münasebet değildir bir bedende iki can olmaktır, yarınları kolayca inşa etmektir insanız severek güzelleşir sevilerek güç buluruz ince eleyip, sık dokuyarak ilerlemek lazım hayırlısını isteyelim. 😊 Cemal Süreya diyor ya ; İyi adamlar da çok iyi kadınlar da, ama birbirlerine hep çok geç kalıyorlar. Durumu ancak en güzel bu özetleyebilirdi şairin kaleminden, umut ve hüzün barındıran kalbimize. Eee ne diyelim o zaman sevgisiyle yormayacak olana, ısınsın kalbimiz kalbiniz. 🌸
@Teraryum4554 😊 Güzel bakan güzel görür. Ben düşüncelerimi fikirlerimi yazıyorum ama okuyan sizsiniz haliyle bakış açınıza göre de netlik, kazanıyor yazılanlar burada mesele sizin güzel bakışınız.
@Teraryum4554 Rica ederim. 😊 Kusura bakmayın geç gördüm yorumunuzu şimdi ancak, cevap verebildim bu arada zamanınızı ayırıp cevap yazdığınız için ben teşekkür ederim, zaman en değerli hediyedir kime verdiğimize dikkat etmek gerekiyor.
Beni tanımadan kişiliğim hakkında fikir sahibi olman doğru değil ama şunu bilmeni çok isterim, beş parmağın beşi bir değildir üstelik ben burada son derece saygı çerçevesinde konuşmaya çalışıyorum, tıpkı kız kardeşlerim olduğunun bilincinde olarak kendine iyi bak Allah’a emanet ol. ☺️
Kardes az önceki yorumlarda da geç gordun ana o zaman böyle demedin. Tesekkur ederimin cevabı rica ederimdir. Siz kibar olup. sohbeti uzaticam diye biraz şova kaçtınız. Boyle düşünüyorum ama sorun yok sorumu sereflendirdiginiz için ikinize de teşekkür ederim. İyi akşamlar. 😊
Seni sevmek ne güzel şey doğrusu... Karanlık dünyama gelip, bana ışık olduğun için , tükenen umutlarımı tekrar yeşerttiğin için, gönlüme kelebekler kondurduğun için, her daim beni koruduğun için, beni sevdiğin için, ruhuma huzur olduğun için, gözyaşlarımın arasına tebessümler yerleştirdiğin için, kısacası her şey için teşekkür ederim Sevdiğim adam... Aslında kelimelerim sana olan sevgimi şükrümü anlatmaya yetmez kalbimde bana hissettirdiğin güzel duyguları anlatmak için hangi kelimeyi seçsem yetmeyecek... O yüzden Sadece Seni Seviyorum sen bu iki kelimenin içine bendeki seni sığdır...
Hayallerimle, planlarımla seni ve geçireceğimiz güzel günleri bekliyorum. O günleri en huzurlu şekilde geçirelim diye harcıyorum zamanımı. Umarım beni daha fazla bekletmezsin ve çabucak gelip günlerimi aydınlatan güneşim olursun. Başkalarıylada alakan olmasın be dur işte sakin sakin denk geleceğimiz günü bekle😅
Gel sevelim sevileni seveni Sevgisiz suratlar gülmüyor canım
Demekle başlıyorum. Bak şu ömür akıp gidiyor bilmeden. Nice zaman sonra gelip görmüşsün beni. Kimbilir belki seviye ne kadar hasret kaldın benim gibi. Ama bak bulduk işte birbirimizi. Aşkı yaşayamadığımız zamanlara inat sonsuza kadar yaşayalım. Ama aşka hiç doymayalım. Aşka hep aç ve doymayacakmış gibi yaşayalım.
Canim eşim, bu yola girebilmek için çok savaşlar verdik, çok mücadele ettik ama sonunda biz bir zoru başardık. Hayatım boyunca sevgimden, sadakatimden asla şüphe etme çünkü senin huzurunu kaçıracak en ufak bir sey yapmayacağıma emin olabilirsin. Senden de tek istediğim ömrün boyunca ben yokken bile, yanındaymış gibi davranman. Seni çok seviyorum
Sana Olan Sadakatim Öylesine İnce Ki… Daha Seni Tanımadan Belki Daha Bilmeden Seni Aldatmamak İçin Tüm Kızlardan Uzak Durdum Daima Mesafeli Oldum. Hiçbirinin Elini Tutmadığım Bu Elim Senin Ellerini Bir Ömür Bırakmayacak.
Hani yapbozun bir parçası kayıp olur. Her yeri arar tararsın ama bulamazsın, hep eksik kalır ya. Sen de benim hayatımın eksik parçasıydın sayende hayatım tamamlandı, iyi ki varsın..
şu an okadar yanlız ve mutusum ki ve sana deli gibi ihtiyacım var dizinde yatmaya sabah gozlerimi gözlerinde acmayaihtiyacim var ben burada tam olmam gereken yerdeyim hadi gel
Kendine değer ver ve iyi bak. Her problemde, mutluluğunda yanında olacağım. tartışmalarımızda lütfen birbirimize saygımızı hiç bozmayalım. seni Seviyorum ❤️
Bu şarkıyı eğer olur da günün birinde gerçekten evlenirsem, direkt O insana hediye ettim, O'na gelsin diyorum; 😎Michael Jackson, ❤️❤️I Just Can't Stop Lovin'You🤩🤩
Hasarlı bi kalp var burada seni bekleyen ona göre gel asko
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Eğer bunu okuyon bir kocam olmuşsa demekki ben hedeflediğim kişisel mükemmelliğe ulaşmışım. Ve en az kendim kadar mükemmel bir insan bulmuşum. Düşüncesi güzel...
Sevgilim güzel günler zorlu duraklardan geçermiş en sonuncu durağa gelene kadar biraz cefadayım sefasını süreceğimiz güzel günler hatrına bu hasletteyim seni hayalimdeki ateşli ve ıslak dudaklarından öpüyor o ateşi söndürmeye geliyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Neden beni bu kadar yalnız bıraktın sen yokken ben hep eksiktim..
Birgün bir kadının kucağıma oturup penisimi içine alacağına ihtimal vermiyordum. Şimdi sen kucağımda bir yukarı bir aşağı hareketleniyorsun. Teşekkür ederim.
Hangi karı kızla nerdesn da elin ayağın rahat dursun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Seni düşüncelerimde bile aldatmadım, hayanı takın vuslatımızı bekle. Ben senin uğruna bunca şeye katlanırken sen de çabala. Sabret, dualarına beni ekle...