
Bir şey dikkatimi çekti, Türkiye'de alanında en büyük bilim insanları, yazdığı kitapların bazılarını eşlerine ithaf etti yani onların adına sundu. Alanında yetkin bilim insanlarının çoğunun, yazdıkları eserleri eşlerine ithaf etmesi, ''Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır'' tezini doğruluyor mu sizce?
Ki Türkiye'nin gelmiş geçmiş en büyük mimar ve mimar tarihçilerinden olan Prof. Dr. Doğan Kuban, bunun farkında olmalı ki o eserinin girişinde ''Bütün bilimsel çabalarımın arkasındaki itici güç olan eşim Sabiha Kuban'a'' yazarak bu tezi doğrulamış öte yandan da eşine olan hürmetini tüm dünyaya yaptığı bilimsel çalışma üzerinden duyurmuştur.
Bu sizce romantik bir hareket mi? Size yapılması hoşunuza gider miydi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer