Ve Şahsiyet final yaparak kafaları tamamen karıştırdı. Ya sizce?

Son zamanlarda en severek izlediğim dizilerden bir tanesi. Özellikle yabancı dizi sitelerine uygulanan ambargo ve netflix digitürk gibi platformların baskıları yüzünden doğru düzgün dizi izleyemez olmuştuk. Bunun üzerine şahsiyet çok tatlı gelmişti en azından benim adıma ve kısa sürede bitti.

Keşke daha uzun olsaydı eminim olurdu da. final son sahneler çok fazla atlatıldı bence daha güzel bir son yapılabilirdi çünkü final sahnesinde herşey açıkça belli oluyor ve yangın olayına herkes yönelmişken birden Reyhana yapılan tecavüzler ve istismar olayları ile izleyiciye son darbeyi vuruyorlar!

Bu arada siz olsanız böyle bir durumda o adamlara ne yapardınız?
Hepsinin kafasına sıkarım
Yargılanmasını sağlar adalete teslim ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ve Şahsiyet final yaparak kafaları tamamen karıştırdı. Ya sizce?
Cevapla