Son zamanlarda en severek izlediğim dizilerden bir tanesi. Özellikle yabancı dizi sitelerine uygulanan ambargo ve netflix digitürk gibi platformların baskıları yüzünden doğru düzgün dizi izleyemez olmuştuk. Bunun üzerine şahsiyet çok tatlı gelmişti en azından benim adıma ve kısa sürede bitti.
Keşke daha uzun olsaydı eminim olurdu da. final son sahneler çok fazla atlatıldı bence daha güzel bir son yapılabilirdi çünkü final sahnesinde herşey açıkça belli oluyor ve yangın olayına herkes yönelmişken birden Reyhana yapılan tecavüzler ve istismar olayları ile izleyiciye son darbeyi vuruyorlar!
Bu arada siz olsanız böyle bir durumda o adamlara ne yapardınız?
Keşke daha uzun olsaydı eminim olurdu da. final son sahneler çok fazla atlatıldı bence daha güzel bir son yapılabilirdi çünkü final sahnesinde herşey açıkça belli oluyor ve yangın olayına herkes yönelmişken birden Reyhana yapılan tecavüzler ve istismar olayları ile izleyiciye son darbeyi vuruyorlar!
Bu arada siz olsanız böyle bir durumda o adamlara ne yapardınız?
Hepsinin kafasına sıkarım
Yargılanmasını sağlar adalete teslim ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar