Geceye en sevdiğiniz şiirden, öyküden vs. bir alıntı bırakır mısın?

Geceye en sevdiğiniz şiirden, öyküden vs. bir alıntı bırakır mısın?
“Güneşi özledim, sonra seni
Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım."

“Dünyaya bir kadının eli değse Zeyna!
Şöyle ağır bir halı gibi çırpılsa
Tozlar havalansa..."

”Bazen sevinince annem gibi,
Rengarenk reçeller dizerim kalbimin raflarına.”

“Hay!
Ben sizin ruhunuza çiçek aşısı yapayım
Da çiçekler açsın ruhunuz.”

“Ama yazgısını yaldızlı çokomel kağıtları gibi,
Tırnaklarıyla düzeltemiyor insan.”

Gecemi Didem Madak’a adadım. O kadar güzel yazmış ki hangisini sizinle paylaşsam karar veremedim. Aklım hala buraya ekleyemediklerimde mesela. 😄
Geceye güzel bir alıntı bırakmak ister misin? 💜
Dipnot: bu fakire bir alıntı da sen bırak ☀️🌸👻

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Geceye en sevdiğiniz şiirden, öyküden vs. bir alıntı bırakır mısın?
Cevapla