Nasipse gelir çinden yemenden ;nasip değilse ne gelir elden?

ben bu sözü çok seviyorum. herşey olacağına varıyor. o yüzden fazla zorlamamak gerek. tecrübelerime dayanarak söylüyorum. herşeyin bir sırası, bir nedeni var. sanki insanlara bir tarih belirlenmiş o tarihe göre yaşanıyor herşey. arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Nasipse gelir çinden yemenden ;nasip değilse ne gelir elden?
Cevapla