• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Sevgilinizin kitap okumuyor olması sizin için problem yaratır mı?

SuskunCicek
SuskunCicek Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliniz kitap okumasa bunu sorun eder misiniz?
Sevgilinizin kitap okumuyor olması sizin için problem yaratır mı?
Sevgilinizin kitap okumuyor olması sizin için problem yaratır mı?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kitap okumayı hiç sevmem. ama okumam gereken şeyler var.
    Yani kitap okumayı sevmeyen ben bile açıp kuranımı okuyorum türkçe olarak..
    Arada tefsir okuyorum ,
    Veya bu kitap çok güzel al sende oku diyorlar ,
    Yarıya kadar olsa bile alıp okuyorum yani. sarmadı belki ama sonradan fikrim değişebilir diye oda :D
    Sevip sevmemekten ziyade , okumalı insan..
    Faydaları tartışılmaz bir gerçek.. olaylara farklı açılardan bakmayı , empati yapmayı , düşünmeyi sağlar insana.. bugün bu kadar suç oluyorsa , insanların karşı tarafı düşünmemesinden kaynaklıdır bu. en nasit ve em büyük etkenlerden birisi mesela..
    Daha çok şey sayılabilir

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O yüzden evet. az bile olsa okumalı.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Az da olsa okumalı

    1
    0 Yorumla
  • özyagmur
    özyagmur Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Kendi kararı okusa kendi de sever amaa neden problem olsun kendini geliştirmiş olması önemli okumak güzel bir şey de bu olmazsa olmaz diye bir şey yok en basit örneği de okumuş cahiller ve okumayıp kendini geliştirenler

    1
    0 Yorumla
  • Meczup_Hatun
    Meczup_Hatun Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 65%
    +1 yıl

    Sorun ederim.
    ak7.picdn.net/.../1.jpg
    Hayalim <3

    3
    1 Yorumla
    • SuskunCicek
      SuskunCicek
      +1 yıl

      Enfes romantik♡

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

42

Cevap

65

Cevap

  • dasistschön
    dasistschön Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 83%
    +1 yıl

    Kitap sadece bir ölçüt değildir ve neden okumuyor o da önemli. İş yoğunluğundan dolayı zaman ayıramıyorsa anlaşılabilir. Ama "ben kitap okumaya karşıyım, saçma" vs. gibi cümleler kuruyorsa bu benim için problemdir.

    "Kitap okuyan insanlar genelde kültürlü olur." algısı doğru değildir. Eğitimli insan olmak daha önemli.

    2
    0 Yorumla
  • VahşetülArz
    VahşetülArz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Kitap okumuyor olması benim için sıkıntı yaratmaz. Ama karşıma gelip de okuyup biliyormuş gibi benle tartışmaya kalkarsa işlerin rengi değişir..
    Bizim insanımız çok meraklıdır okumadan bir şeyleri iddia etmeye... İçinde bilgi barındırmayan fikirler boştur, temelsizdir... Önemsemem. Bana bilgi birikimiyle bir şeyler katacak insan daha hayırlıdır...

    1
    0 Yorumla
  • MustafaKaradeniz
    MustafaKaradeniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aslında şöyle bir olay var, kız vardır kitap okumaz ama feraseti açıktır. Senden daha iyi konuşur, daha iyi yorum gücü vardır vs. Kız vardır kitap okur ama kendini bile tam ifade edemez belki. Yani çok çabuk kestirip atmamak lazım bence. Kafa bir kız mı o daha önemli. :D

    1
    3 Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      kardeşim kitap okuyunca adam oluyorlar işte hani öyle adam sayıyorlar mesela bakarsın bir adama düzgün biri sanarsın kitap okuyor vs bir bakarsın içine pislik kitap okumakla bir yerlere geliniyor adam adam olunmuyor vali ve oğul arasındaki hikayeyi bilirsin adam diyor oğluna adam olmaz senden diye adam okuyor vali oluyor babasını ayağına getirtiyor bak noldum diyor adamda diyor vali olamazsın demedim adam olamazsın dedim diyor :D misal hani kitap okumak her şeyin ilacı çözümü değil

      Yorumla
    • MustafaKaradeniz
      MustafaKaradeniz
      +1 yıl

      @DistuRbed271 haklısın valla kardeşim, hayat bütün kitaplardan daha çok şey öğretir insana demişler. İnsan için öncelik hayatı tanımak olmalı bence. Zaten hayatı öğrenmeyince sadece kitabi bilgin olur onu da aktaracak birini bulamayabilirsin bile. Yani kendini geliştirmek sadece kitap okumakla olmuyor.

      Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      ya reis şimdi şöyle düşünüyorum bak misal adam o kitabı yazıyor nası yazıyor beyniyle düşünerek yazıyor sende düşün illa okumak zorunda değilsin düşüncelerinle geliştirirsin kendini senin bilmen gereken zaten ne olur coğrafi tarihi vs vs hani genel kültürdür onlarıda okuman gerekmez illa zaten yaşayarak bir çok şeyi öğreniyorsun hem de okumak yerine yaşamak daha iyi bilgi sağlıyor tarihi bilimsel hani öğretici kitaplar okursun amenna ama aşktır vs dir hani böyle kurgu ve yalandan şeyler saçma gelir bana ben zaten tarihi kültür vs hani bu konularda yeterince bilgi topladım bir düşünce tarzım prensipler vs var yeni şeyleride gördükce düşünüyor ve sorguluyorum kitap okuyunca adam olunmaz :D

      Yorumla
  • güneş-ay
    güneş-ay Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Bu hiç sorun olur mu ya? Ne kadar güzel, hoş bir alışkanlık. Ben gurur duyardım.

    1
    4 Yorumla
    • güneş-ay
      güneş-ay
      +1 yıl

      Ya ben soruyu çok yanlış okumuşum :-\

      Yorumla
    • SuskunCicek
      SuskunCicek
      +1 yıl

      : ) ya tam tersini düşündüğünü biliyorum sorun etme: )

      Yorumla
    • güneş-ay
      güneş-ay
      +1 yıl

      Ben soruyu tam tersi anladım. "Kitap okuması problem olur mu?" diye okudum.

      Yorumla
    • SuskunCicek
      SuskunCicek
      +1 yıl

      İnsanlık hali olabilir: )

      Yorumla
  • Habansbbfag
    Habansbbfag Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Yaratabilir. Sadece okumak için okumayıp bilgi edinmek için okursa bir insan, kitap çok şey katar insana bir kütüphanenin girişinde şu yazıyı görmüştüm " Bu kapı dünyaya açılır " işte işin özeti bu.

    2
    0 Yorumla
  • Damlakatre
    Damlakatre Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 73%
    +1 yıl

    Kitap okumamasını dert etmem... nihayetinde bilgi bir tek kitaptan öğrenilmiyor... dışarda binlerce insan var kitap okuyan ama birçoğu okumus olmak icin okuyor...

    1
    0 Yorumla
  • HüzünlüMutluluk
    HüzünlüMutluluk Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Kitap okumayı severim. Okumayana öneriririm. Ama hiç onluk değil ise sıkıntı yok. Yeter ki kitap gibi ruhu olsun.😊

    2
    0 Yorumla
  • ___GK___
    ___GK___ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Kitap okumayıp makale, dergi, kendini geliştirecek bir şeyler okuyorsa kabul.

    3
    0 Yorumla
  • hakansalihoglu3
    hakansalihoglu3 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    yaratır ben okur ve kendimi geliştirirken özellikle anne olup çocuk yetiştirecek birisinin okumayıp dizi izliyor olması problem olur. kısaca o insanla evlenmezdim

    1
    0 Yorumla
  • cazsever
    cazsever Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 90%
    +1 yıl

    Okuyamamasını dert etmem ama kitap okumak ne katar ki insana tarzında düşünüyorsa işte orada problem çıkar.

    1
    0 Yorumla
  • hırçınvetatlı
    hırçınvetatlı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 66%
    +1 yıl

    Okumazsa beni anlayamaz.( Ki okusa bile zor anlar :D) . Ortak hobilerimiz olsa , birbirimize divan şiirleri okuyup mektuplar yazsak ne hoş olurdu. Okumasa birlikte olamam diyenlerden değilim ama öyle olsa başka yaşardık.

    1
    0 Yorumla
  • FearLessWesT
    FearLessWesT Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    Evet yaratır çünkü kitap okuyan insan öğrenmeye açık insandır sürekli gelişmek ister ve bu da çok etkileyici birşey.

    1
    0 Yorumla
  • kıvırcıkibbne
    kıvırcıkibbne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    sürekli olarak birini bitirince yenisine başlayacak kadar okuması gerekmez ama arada bir okusa iyi olur

    1
    0 Yorumla
  • SonMuhterem
    SonMuhterem Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 43%
    +1 yıl

    Elbette
    Kitap okumayan garı, hiçbir şeye yaramaz. Miranda Kerr tadinda olsa bile 😃
    Hehh bak böyle sorularla gel bize 😃

    1
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 450 cevap paylaştı.

    Okusa güzel olur ama bu problem yaratacak kadar büyük bir mesele değil

    2
    0 Yorumla
  • Allizwell93
    Allizwell93 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 36%
    +1 yıl

    Bence okuması daha iyi olur çünkü okuyan insan aydındır ve sevmesini daha iyi bilir 😊

    2
    0 Yorumla
  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl

    Okumasını isterim en azından konuşurken birbirimize anlatacağımız daha fazla şey olur

    2
    0 Yorumla
  • nevarnewyork
    nevarnewyork Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kitap okumuyodur ama sanatsal bilgisi becerisi vardır müzik kulağı vardır vs vs sorun değil bence. Ama çok boş bir insansa durup düşünmek lazım skxjdj

    1
    0 Yorumla
  • dolunay38
    dolunay38 Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 75%
    +1 yıl

    Hayır sorun olmaz..!
    Okumak sadece cahilliği alır.. İnsan olsun yeter..

    1
    0 Yorumla
  • Cafer123456789
    Cafer123456789 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Sorun etmem. Peki sen çiçek. 1 kitap sever olarak sen sorun edermin?

    1
    0 Yorumla
  • webnolojik
    webnolojik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50 , eic 83%
    +1 yıl

    Kitap okumaması probleme neden olmaz. Benim kitap okumama karışması probleme neden olur :)

    1
    0 Yorumla
  • nükleerbaşlıık
    nükleerbaşlıık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    okuma ihtiyacı hissetmeyen bununla da övünen birini ciddiye alamıyorum. o andan itibaren sevgilim olmaz kendisi

    2
    3 Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      :D aşırı ego

      Yorumla
    • nükleerbaşlıık
      nükleerbaşlıık
      +1 yıl

      @DistuRbed271 üzgünüm cahilliği karakter olarak benimsemiş kimseler beni tatmin edemez. Ego yerine kendini bilmek dersek daha doğru olur:)

      Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      yok siz egolusunuz ve ben daha fazla konuşmam haklısın der susarım cahillik bence senin şu an yaptığına denir

      Yorumla
  • NatsuDragneels
    NatsuDragneels Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 52%
    +1 yıl

    Ben kitap okumuyorum ki zaten neden yaratsın ki :D Beni sorun etmesin :D

    1
    0 Yorumla
  • Anqmar
    Anqmar Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    Problem yaratır, kitap okumayan insan akıcı olarak konuşamaz.

    1
    0 Yorumla
  • LoveMan99
    LoveMan99 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Hayır çünkü bende okumuyorum. Fakat okumamız lazım.

    1
    0 Yorumla
  • HAkanAstropay
    HAkanAstropay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Kitap okumak olmazsa olmaz değil elbette ama, okusa da iyi olur,

    1
    0 Yorumla
  • mrpodda
    mrpodda Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 68%
    +1 yıl

    Evet ederim. Kitap okumayan insan bana göre eksiktir.

    1
    0 Yorumla
  • deniz8811
    deniz8811 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet yaratır ben okumayı severim sevgiliminde sevmesi lazım yoksa olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kitapla tanışmamış kişiler benimle de tanışma gereği duymuyor, tanışsalar bile kısa süre sonra kaçıyorlar :)

    1
    0 Yorumla
  • mine_keskin
    mine_keskin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sorun etmem ama sevdiğim kitapları öneririm okumasını isterim

    2
    0 Yorumla
  • Eatpussyitsvegan
    Eatpussyitsvegan Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Neden yaratsınki yaratmaz. Kültür sadece kitapla öğrenilmiyor

    1
    0 Yorumla
  • bayanemiramm
    bayanemiramm Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    Tabiki problem ben isterim sevgilim dizlerine yatim bana kitap okusun

    1
    0 Yorumla
  • Renkinjutsu
    Renkinjutsu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    etmem :D ama bilgi olarak cok geride kalırsa onun bir kaç sorunu olabilir :D

    1
    0 Yorumla
  • Severus_Snape
    Severus_Snape Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yaratır.
    Nazik, anlayışlı, hayal gücüne sahip bir eş istiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • AShyGuy
    AShyGuy Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Zorlamam onu kitap oku diye aramız iyi olsun yeterli

    1
    0 Yorumla
  • azerbaycan29
    azerbaycan29 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl

    Evet yaratır. Kitap okumayan birisi sevgilim olamaz

    1
    0 Yorumla
  • anonymous007
    anonymous007 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    okumak şart mı? ben de okumuyorum bunu sorun edecekse yol orda..

    2
    0 Yorumla
  • Holandolan
    Holandolan Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    ben kendim okuyorum onun ne yaptığı beni ilgilendirmez bana karışmasıın da

    1
    0 Yorumla
  • Ensonyüreklerölür
    Ensonyüreklerölür Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    hemde ne sorun lar yaratır , kimki o kitap okumuyormuş 😂

    1
    0 Yorumla
  • siir_sokakta
    siir_sokakta Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    okumalı. benim okudugum zaman d ahayret etmesin ne cok okuyorsun demesin. hatta bana okusun anlatsın okudugu kitaptan bahsetsin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ben okumuyorum, mümkünse sevgilim veya esimde öyle kafasini kitaba gömen birisi olmasin.
    Saatlerce oturup kitap okuyani ve evi kitapla doldurani sevmiyorum.

    0
    4 Yorumla
    • hngzd
      hngzd
      +1 yıl

      Samanla dolu olanları makbuldür sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @hngzd Sana ne girdi ciktida bu kadar havliyorsun burda?
      Her kitap okuyan cok zeki olsaydi bu memlekette zeka fiskirirdi kitap okuyanlardan.
      Ancak senin gibi cahiller kitap okuyarak kendini yükseltecegini sanar.
      Hayatta kitap okumaktan daha önemli seyler var, ayrica sevmyiorum sevmek zorundada degilim.
      Buda seni hic alakadar etmez, hadi ikile baska kapiya. Burda kemik yok sana ;)
      Ha ayrica saman dolu dedigin bayanlarin ulastigi mertebe ve kariyere sen rüyanda bile ulasamazsin, hadi git moloz düsüncelerinle kitaplarini oku.

      Yorumla
    • hngzd
      hngzd
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @hngzd aglanacak haline gülen bir cahil daha, ac kicinada gül ;)

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 40
    +1 yıl

    evet az da olsa okumalı..

    1
    0 Yorumla
  • Ebrussca
    Ebrussca Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 32%
    +1 yıl

    Evet ederim okumalı bence

    2
    0 Yorumla
  • kimbırli
    kimbırli Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 45%
    +1 yıl

    Yaratır en azından bir isteği olmalı

    2
    0 Yorumla
  • Nursensei
    Nursensei Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Ben de okumuyorum problem yok :D

    2
    0 Yorumla
  • melekmasalı
    melekmasalı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    istediği gibi takılsın sorun olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • Toprağın-Oğlu
    Toprağın-Oğlu Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 35%
    +1 yıl

    Kitap zevk ve tercih edişidir dert degil yani

    2
    0 Yorumla
  • mert9135
    mert9135 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Tam tersine daha çok hoşuma gider

    1
    0 Yorumla
  • pocomotoist
    pocomotoist Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    Yaratmaz
    *Gecen bol olsun.*

    1
    0 Yorumla
  • hsynmrterck
    hsynmrterck Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 69%
    +1 yıl

    Evet hemde bayabi fazla sorun olur benim için

    1
    0 Yorumla
  • Yağmurlubirgece2
    Yağmurlubirgece2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 48%
    +1 yıl

    Her gün olmasa da zaman zaman okuması gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzumutsuz1
    mutsuzumutsuz1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    yaratmaz ama okusa super olur

    1
    4 Yorumla
    • UzaklardaBirRuh
      UzaklardaBirRuh
      +1 yıl

      Ay kitabami kaldik maasi olsun maco olsun benim olsun

      Yorumla
    • mutsuzumutsuz1
      mutsuzumutsuz1
      +1 yıl

      @UzaklardaBirRuh saçmalik para seni mutlu etmez insan olsun karsindaki onve

      Yorumla
    • UzaklardaBirRuh
      UzaklardaBirRuh
      +1 yıl

      Konustugum erkek bana istedigim elbiseyi bakim urunlerini alamiyorsa nasil mutlu olayim

      Yorumla
    • mutsuzumutsuz1
      mutsuzumutsuz1
      +1 yıl

      @UzaklardaBirRuh yav git ya

      Yorumla
  • Souseke
    Souseke Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    Hayır yaratmaz aksine memnun olurum

    1
    0 Yorumla
  • xxAryaxx
    xxAryaxx Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 34%
    +1 yıl

    Kafasına vura vura okuturum ben ona😂😂😂😂

    1
    6 Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      :D okumam

      Yorumla
    • xxAryaxx
      xxAryaxx
      +1 yıl

      @DistuRbed271 sefgülüm değilsin üzerine alınmana gerek yok bebişimmm

      Yorumla
    • xxAryaxx
      xxAryaxx
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      artık benimsin bebişim deedin yürü nikah dairesine sadsadasdasdsaa :D olsaydım okumazdım ztn sevgili modunda söylemedim makara kukara yapalım diye dedim mrk etme

      Yorumla
    • xxAryaxx
      xxAryaxx
      +1 yıl

      @DistuRbed271 tamam bebişim

      Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      :d :d

      Yorumla
  • pentagramkizi
    pentagramkizi Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Okusa iyi olur tabi🙃

    1
    0 Yorumla
  • Nedesemkiyaa
    Nedesemkiyaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 46%
    +1 yıl

    Biz karşılıklı kitap okumayız

    1
    0 Yorumla
  • vientolocaa
    vientolocaa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Sorun olmaz, beraber gider kitap seçer ve okuruz.

    1
    0 Yorumla
  • gulyabanikızz
    gulyabanikızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Yaratır tabi kitap okumayan sevgili olmaz olsun 😀

    1
    0 Yorumla
  • Benson
    Benson Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Hayır genel olarak kimse pek kitap okumuyor zaten

    1
    0 Yorumla
  • sevginbatsın
    sevginbatsın Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kitap okumayan insana gönül verilir mi?

    1
    4 Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      kitap okusa ne yazar ki gönül almayı bilmedikten sonra : ) ay var ya ne kafa ya

      Yorumla
    • sevginbatsın
      sevginbatsın
      +1 yıl

      Sen ne diyon ya?

      Yorumla
    • DistuRbed271
      DistuRbed271
      +1 yıl

      diyom ki kitap okumuşsun da boşsun boşa okumuşsun

      Yorumla
    • sevginbatsın
      sevginbatsın
      +1 yıl

      Ben mi? Nerden varıyorsun bunlara peki?

      Yorumla
  • Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)

1 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Sevgilinizin kitap okumuyor olması sizin için problem yaratır mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinizin kitap okumuyor olması sizin için problem midir? 16 cevap verildi
Sevgilinizin sanatsız kitapsız olması sizin için problem yaratır mı? 38 cevap verildi
Sevgiliye kitap okunur mu? 60 cevap verildi
Sevgiliye kitap okumak? 10 cevap verildi
Sevgilinizin saçma kitaplar okuması sizin için bir problem midir? 43 cevap verildi
Hiç kitap okumayan birisi sizin sevgiliniz olabilir mi? 134 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨