Ben müzik aleti çalanlara bayılıyorum, gitar olursa tadından yenmez tabi. 

Müzik aleti çalması
Şarkı söylemesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Onlarca insanın önünde gözlerimin içine bakarak keman çalan birisi olmuştu, sağ olsun çok güzel çalıyordu dehşet bir yeteneği vardı lakin beni etkilemedi.
Çünkü çekicilik bir yetenek ile olmuyor benim gözümde.
Ama şarkı söyleyebilmek bir tık daha önde olurdu benim için, en azından ses de insana ait bir unsur.
Şarkı söylemesi tabiki, her insan sonradan öğrenebilir birşeyler çalmayı ama söylemek ses tonu ile alakalı
Ben ona pek katılamıyorum ya, bir şey çalmak da yetenek işi sanki. :)
Oda doğru ama herkesin sesi de güzel değil oda var😊
piyano ve keman çalanlara ilgi duyuyorum bende ama karşı cinsi etkilemek için sanat yapılmaz :) o yapılan şey sanat olmuyor taklit oluyor :) gitar, origamı gibi şeylerle uğraşmış biri olarak bunu söyleyebilirim.
benim sesim berbat olduğundan mıdır nedir karşımdakinin sesi güzel olunca harbiden daha bir çekici geliyor, ayrıca ses doğuştan gelir ama müzik aletini herkes çalmayı öğrenebilir.
Cevap
38Cevap
Çalması. Müzik evrenseldir. Bazen söze ihtiyaç duymaz.
Ben gitar çalıyorum zaten ama sesim çok iyi değil :) Onunda sesi güzel olsun ki birlikte yapabileceğimiz farklı şeyler de olsun :)
Gitar calmasi onemli degil insana insan gibi davransin yeter bence
ben gitar çalışıyorum ama söyleyemiyorum. Söylediğim zaman bu sefer gitar çalamıyorum birbirine giriyor teller ve elim :)
Bende şarkı söylüyorum taklitle başladım karışık tonlar sesim çıkıyor müzik aleti çalamıyorum tiktok var ise sen çal ben seslendiririm elimden geldiği kadar... tiktok. com/@yetersiz_bakiye_34_45
Ud çalıyorsa başka, gitar çalıyorsa başka ki. Şarkı da öyledir ki.😂
Issizmi bu çalgı cengi ile uğraşsın gider yankoyden sopar kızı alırım çok seviyorsam çalıp oynamayı 😂
Çalması tabi ki özellikle keman ve kanun calan insanlar harikalar.
O değişir. Genele bakarsak şarkı denebilir ama kemanı seven insan keman çalınmasından etkilenir, piyanoya ilgi duyan piyanoda mest olur
Saz calana kro demeseler bir de sazi calan telli calgilari calar haberleri yok 😀
Mıyır mıyır yatakta yatarken loş ışık ortamında saçı kulağın arkasına atıp fısıldasın bakalım
Ses daha çekici. Müzik aleti çalmayı öğrenebilir sonradan...
Oha cok mantikli. Tebrik ediyorum seni. Bundan sonra gelecege yonelik yatirimlarimda sana daniscam :)
Dalga geçilecek bir durum göremedim ben?
Ablacim ben ciddiydim niye kiziyosun :/
Anladım, OK.
Nasi bir kezbana cattim Allah im
Kezban? Tamam ablacım, haklısın :))
hakkaniyetli davran tarafsiz ol. Neydi simdi o yukaridaki OK falan :D
Tamam dedik ya, daha ne uzatıyorsun?
İşim gucum yoktur, sinav donemi germistir, muhabbet edecek insan ariyorumdur belki. Az anlayisli ol.
Muhabbet etmek istemiyorum, iyi geceler
Asil ben senle muhabbet etmek istemiyorum 😂 Uza.
Gözümün içine bakarak konuşsa hepsinden etkili olur
İkisi de iyi olur bence. Biri olacaksa o çalsın birlikte söyleriz sıkıntı yok.
Piyano veya Keman çalması. Çello da olur.
Sesinin güzel olmasına acayip önem veriyorum bir ömür boyu bir kargayla da geçmez yani 🙄
İkiside değil bence ben bunlara bakmıyorum.
İkisi de çekici kılmaz kız ayool
Ikiside cekici kilmaz
Kadınlara şarkı söylemeyi çok yakıştırıyorum.
Daha çok müzik aleti çalması
Hem calsin hem söylesin:))
Calmasi daha sevimli durur
Hem çalıp hem söylemesi
Çalmak daha çekici kılar
Her ikisini yapabilmesi.
Her ikisi ve artı olarak da karakteri
Bilemedim şu an seçemedim.
Şarkı söylemesi daha çekici...
Hem çalıp hem söylemesi kombo olur😀
sesi iyiyse söylemesi tercih edilir
Çalması kesinlikle.
Çalarken söylemesi.
Müzik aleti çalması.
bişeyler çalması emek var sonuçta uğraşmış :D
Müzik aleti çalması.😇
Şarkı bence
Alet çalanlar
Şarkı söylemesi her zaman
Muzik aleti calarak sarki soylemesi
şarkı söylemesi..
Susması
Müzik aleti çalması.
Şarki söylemesi bence
Müzik aleti calabilmek daha önemli.
Gitar çalarım ama kanun hastasiyim..
Keman 🎻 çalan Hanımefendi güzel olur
İkisi bir arada olsa ekstra çekici olur😂
Söylemesi..
Gitar çalıp söyleyen
Her ıkısıde
cekmiyo benim ilgimi
Her ikisi de
Soyleyebilmek daha çekici
İkiside
Kemancı kız pişmanım geri dön 😕😕😕
ıkısını bır arada yapan daha ıyıdı r:D
@PsychoBabble takıp eder mısn benı
Shawn Mendes❤
Çalabilmesi
Şarkı söylemesi.
Şarkı söylemesi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar