“ Sarılmak için yürek gerekir; kollar sonraki iş “ demiş Özdemir Asaf siz bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?


harika bir söz ama simdilerde bir manası kalmamıs
Çok doğru söylemiş.
Güzel demiş
Cevap
2Cevap
Özdemir Asaf çok güzel demiş.
Çok güzel demiş..
Özdemir abi adamdır
aynen
Doğru demiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar